Oh, ik dacht dat je het geplop had gevoeld gisteren, vandaar... Maar goed, je bent niet alleen want ik voel ook helemaal niks!
Nicoleke, oooooooooooooh wat keitof zeg Dikke proficiat , xxxxxxx dikke kussen van hier geniet ervan meid
he mirreken hierboven is er voor u een sterreke gereserveerd ze meid, de moed niet opgeven he, dikke knufkes van hier belgieland, weet het het is niet gemakkelijk he steeds positief nieuws te vernemen terwijl je er zelf niet bijbent. Als je klein sterreke bij u komt dan kan je het naar hartelust verwennen en genieten, wanneer de tijd picobello is weet ik zeker dat er eentje je tegemoet komt , enkel wanneer blijft voor ons een groot ?
ben ik het helemaal mee eens.... weet je, mijn zus is ook bezig voor een kleine en bij de 1e was het meteen hup raak... wij nu ondertussen 1 miskraam en 1 jaar verder..nog niks... en ik was blij dat ik van m'n moeder hoorde dat ze ongesteld geworden was..pfff... dan ben ik boos op mezelf, maar het voelt wel fijn...
Jackie.... wij lopen zo gelijk, grappig vind ik dat. We gaan er samen met Marloes en alle anderen stuiterend heen... Ha zico... wat schrijf je dat mooi voor Mirre... zo lief dat taaltje van jou...
Weet je, wij hebben het ons dit jaar ook al gehad, we waren eerst begonnen voor een adoptie omdat ik toch zo ziek ban van zwangerschappen, maar door een zwaar ongeval en de financiele gevolgen die we er nu van dragen ook al zijn we niet in fut hebben we met heel veel pijn afgehaakt, ben er heel diep van in de put geraakt. Zag m'n leven niet meer zitten, we wouden een meisje een hele mooie toekomst aanbieden hier. M'n man zag dat de kinderwens echt heel diep zat en zei zou je het er nog eens voor over hebben een zwangerschap aan te gaan al weet je hoeveel je gaat afzien en misschien maanden plat moet liggen. Ik zei ja, zonder twijfelen. Hij zei, als het kindje van adoptie niet aan ons van hierboven gegund werd dan zal het zeker bij mensen terecht komen die er al zolang op zitten te wachten, hij zei wij kunnen kindjes van ons eigen krijgen, dan gaan we toch gewoon gewoon ipv oefenen er echt voor gaan. We hebben onze spiraal laten verwijderen toen onze ander fase normaal zou begonnen zijn ivm adoptie, was symbolisch dat dit samen viel een teken noemde wij het. Nu is het gewoon wachten tot wanneer he, maar we hebben wel ondervonden dat je het best een verlofke hebt dat je die periode van de vruchtbare periode rustig en ontspannen kunt ondergaan. We hebben bij de ander 2 niet op verlof geweest maar waren er wel niet mee bezig op dat moement, had telkens net m'n grootvader afgegeven, was dronken die avond van de porto , HIK.... Maar de verbijstering wa wel groo en we zagen het als een kado van hen. Was heel moeilijk te aanvaarden, daarom ben ik bang dat ik nu deze keer weer iemand vaarwel zal moeten zeggen. Maar voor ons en jullie is er zeker een zieltje( sterreke ) gereserveerd.
mooi verhaal zico... voor jou is er ook een sterretje, maar dat is de weg kwijt... dat gaat nu van china...terug naar nederland en zal je snel gaan vinden! voor ons allemaal een sterretje, zou mooi zijn toch...
bedoel je zo Jackie? jah. ik ben benieuwd of wij in november die vele zwangeren van oktober kunnen toppen (het zijn er geloof ik al meer dan 30!)...
Wel last van boobs ja, alleen nu voelen ze anders aan. Normaal doen ze veel minder pijn. En ik ben nog steeds niet ongi....Maarja, moet t ook pas eind van de week worden. Manlief raakt steeds meer overtuigd dat t raak is, ik ben sceptisch want tis pas ronde 1.
het is trouwens halloween vandaag..... dus vandaag alle duivels en dan weg jagen voor de komende weken
zico: wat een ontroerend verhaal zeg. Ik ben er zeker van dat er ook voor jullie een hummeltje onderweg is......! marloes ; daar gaan we voor hé! wij zijn al met zijn zessen op NOD 14-11 hihihihi.. de dagen ervoor en erna zijn ze ook al met zovelen. Moet dus goed komen deze maand!