NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Hoi meiden,..

Nou zoals ik al dacht ben ik ongi geworden met weer een langer cyclus,.

Ik kan wel huilen,.. :cry: :cry: :cry:

Nou ja gelukkig duurt dat maar kort, morgen gewoon weer verder gaan,..gelukkig is deze zenuwe tijd weer over!

x sanne (snik)

2. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Sanne: balen zeg, dikke *knuffel*
    Voor de andere nieuwe meiden in November: welkom en laat deze maand een vruchtbare maand voor ons zijn!

Gr,
    Buttrefly

3. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Thanks beetje steun kan ik wel gebruiken,..
    Manlief is niet zo'n prater,..ja jammer is alles,...

x sanne

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    voor als je niet meer in oktober komt kijken Sanne;

deze is voor jou...

5. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hoi meiden :D
    Hier weer even een berichtje van mij!
    Het wordt nu echt wel steeds drukker in november! Ach en oktober zit al zowat op de helft (optimist dat ik ben ;) )!
    Mijn NOD is ergens 4 november geloof ik, maar aangezien mijn cyclus hartstikke onregelmatig is....is pas 3e ronde nu hoor!
    Was druk aan het tempen, maar daar ben ik sinds dit weekend mee gestopt! Vond het een gedoe en in het weekend wilde ik geen wekker zetten voor die domme thermometer :( :D !
    Uitslapen is mijn motto (in t weekend dan he!)

Doe dus nu ff helemaal niets meer om bij te houden hoe mijn eisprong is enzo......laat het nu maar lekker ff gaan!
    Ik was er veel te veel mee bezig, daar is op zich natuurlijk niets mis mee, maar ik ben nogal een druktemakertje, dus heb ik besloten om 'relaxed' af te wachten! ;) :D
    Ik heb nu zoveel andere (leuke) dingen die me bezig houden, zoals werk, sporten, vriend, familie, etc...
    Natuurlijk kom ik hier wel af en toe even snuffelen, da's gewoon LEUK! :D :D

Maar een beetje rust voor mezelf is altijd goed!

Denk aan jullie!

groetjes
    Nicole

Mooi citaat!
    :idea: Je hebt een beetje geluk nodig om gelukkig te worden (Aristoteles)

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    @Sanne: *knuffel* We gaan ervoor dat November onze maand word! Veel july baby's/mama's! En je mag mij altijd PB-en als je daar behoefte aan heb (mijn cylus word elke ronde wat langer en ik ben elke keer overtijd geweest. Nu aan het temperaturen om meer inzicht te krijgen)!

Gr,
    Butterfly

7. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Danke wel butterfly,..

Mijn cyclus word ook steeds langer misschien moeten we aan de ovu testen? Morgen is dit gevoel weer weg dan heb ik het geaccepteerd, tis alleen dat je idd steeds overtijd bent en toch weer gek wordt gemaakt en ik baal gewoon dat mijn cylcus steeds langer duurt.

Heb ook maar 9maand.com banner genomen die zijn toch wat vrolijker!

x sanne

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk

Misschien hebben jullie het zelf ook gelezen maar in een ander topic zag ik deze link: http://www.refdag.nl/oud/gezo/001219gezo01.html

Bij een minderheid van de vrouwen is de eisprong 14 dgn voor nod...dus dat geeft hoop! En alleen maar aan klus tussen dinsdag en zaterdag lijkt mij een beetje weinig... :oops:
    Veel succes en plezier!

Liefs[/quote

ik heb altijd erg last van de eisprong. Begint dan volgende week en zaterdag is dat over en dan weet ik dat m'n ei er is.

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Vissie en Sanne2: balen meiden. :( Hier hebben jullie een virtuele hug.

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ah, wat lief...ik heb hem hoor!

huggie terug!

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Esmeralda, Linda, Teddy, Kelly, Sanne2, Nicole balen hoor! We gaan er tegen aan in november. Wat zijn we weer met veel ineens... :eek:

Ik wil deze keer voor het eerst Ovu-testen gaan gebruiken. Ik voel nl. nooit een ei-sprong en twijfel dus wel eens of ik er één heb...? Ik ga ze maar eens even bestellen hier op de site.

12. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Deze maand ga ik temperaturen. Als dit niet meer duidelijkheid geeft dan ga ik misschien ovulatietesten gebruiken (ik voel ook geen ei-sprong).

13. Niet meer actief

hoi hoi ik twijfel of het nog ehct menstruatie is maar meld me hier toch maar voor de zekerheid aan
    heb lichtroze bloed ontdekt vannacht en vanmorgen was het ietsje meer ik twijfel omdat het 3 dagen voor mijn nod is en op de 10e dag na de eisprong is gebeurt dus zou ook nog innestelbloeding kunnen zijn

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Gemke, ik hoop dat het innestelbloed is voor je! Ik ga duimen!

Butterfly, hé, nog iemand die z'n ei niet voelt. Ja ik heb ook gedacht aan temperaturen, maar iedere dag op dezelfde tijd is niks voor mij. En daarbij hoop ik het met de testen iets gemakkelijker te ontdekken. Misschien dat ik volgende maand ook wel alsnog ga tempen hoor. We zien wel. Succes hè!!!

15. Niet meer actief

dankje vissie

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Gemke, het is idd te hopen dat het een innestelingsbloeding is. Zou idd kunnen. Ik zal voor je duimen.[-o<

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

wel deprimerend dat we allemaal ongie worden, maar dat is altijd in het begin van dit topic en daarna worden we allemaal vrolijk want dan komt de klusperiode en ja daarna; ALLEMAAL ZWANGER.

Vorige week was ik enorm verdrietig, nu bruis ik weer van de energie. Laat die klusperiode maar komen.
    Ik heb net voor het eerst ovutesten op de webwinkel besteld, ik ben benieuwd!

Succes meiden!

Liefs neia

18. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    hey dames
    ik meld me ook maar vast hier ben er nog niet uit maar,ikga ervan uit dat ze vandaag door breken
    dus de pendels van september kunnen de vuilnis in
    ik baal er even best van maar het is niet anders

allemaal heel veel succes

gr maria

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sprinkel hier ook wat rond voor jullie!

Dat jullie allemaal maar snel zwanger mogen worden.

Veel liefs
    Manuela

Ps. en bedankt voor jullie steun!

20. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Gelukkig, kon nog net wat opvangen van je gesprinkel ;)

Wellicht is het genoeg voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina