NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Wij gaan voor een eerste kindje!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij ook voor ons eerste kindje...

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Lintje: van harte gefeliciteerd met je rijbewijs...... kan je in de toekomst lekker met je hummeltje overal heenrijden.... :D:D:D
    hahah gekkie....... ik ga ook voor die hele lange lijst met zwanger/zwanger/zwanger/zwanger hihihihi 630 juli mama's... gaaaaf! volgens mij heb jij die adrenaline van vanmiddag nog in je bloed :D

hey babbelkous grien...... ook weer hier..... mooven... terug jij.... was niet de bedoeling hé! :confused: Naja, als je er toch bent.... welkom meissie..... :D

aha Marloes..... kann ich meine Deutschkenntnisse verbessern? hihi, ik heb er 21 jaar gewoond..... ikke geen les meer nodig... maar wel een interessant niveau waar je les in geeft. is dat soms niet zwaar?

ha suus1983.... welkom hier.. jaa tuurlijk we babbelen hier wat af hoor.... (pffff moest zelf 5 pagina's bijlezen)... :D:D

kiki: hier komen een paar ommmmm ommmm geduldspringeltjes....

Dafje: opdat deze maand voor jou mag uitkomen! heel veel succes.

Nic79 is dat niet een beetje errug vroeg voor ongi? ik ga duimen hoor meis!

knollie: succes... duim duim

julie; veel plezier vanaaf!

pearly: wat doe je nou meis! sjeetje zeg..... ik duim dat je van het weekend weer iets beter bent... want je zit er niet echt op te wachten om een cyclus te overspringen..... mammamia..... Even een dikke knuf voor jou hoor! HUG HUG

Haaaai Kathy: ik ga voor mijn eerste frummeltje. Hubbie voor zijn 4e (heeft er 3 bij zijn ex-vrouw).

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou ingrid, het zijn echt geweldige kids... 14t/m 18 jaar en goud eerlijk, dat is het mooie... en ze zijn ontzettend lief.
    dit weekend stonden er nog 2 voor de deur kwamen iets lekkers brengen... lief toch...
    maar we zijn dan ook een heel klein schooltje, nog geen 400 lln en kleine klasjes, 16 ongeveer... Je kent dus bijna alle leerlingen en dan krijg je wel een band met ze.
    Maar lastig kan het ook zijn hoor, je hebt zo veel voor ze over en als ze dan een slechte dag hebben en je voor alles uitmaken wat ze kunnen verzinnen...ja, dan trek ik het ff niet meer haha

5. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Heerlijke kinderen maar ze kunnen ook het bloed onder je nagels vandaan halen!

Knollie

6. Ingiemoppie

wow marloes....... inderdaad.... ik geloof dat jij ook een fantastische juf bent, net als natasja..

maar gelukkig hebben ze vaker goede dan slechte dagen toch? anders had je allang wat anders gezocht :D:D of niet?

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ ingrid----> Dank je, lief van je meid
    nog ff klussen meid laat dat eitje maar flink schrikken door de zwemmertjes ;)
    Have fun!

Voor de rest van de meiden succes allemaal [-o< [-o< [-o<

Dikke knuff voor iedereen

Liefs Pearly

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hadiho, wij gaan voor de 1e :p

Ingrid, oh jij ook al blaasontsteking gehad...inderdaad hoor je t veel ja.
    Bij mij is t ontstaan door klussen rond eisprong en niet gaan plassen. Ben er sowieso gevoelig voor, dus niet echt slim van me :oops:
    Maar vanochtend nogmaals gecontroleerd omdat ik nogal last bleef houden. De bact. zijn vertrokken gelukkig. Blijkbaar zijn urinewegen nog wat geirriteerd.
    Voor jou, Marloes en alle anderen op de wachtbank duim ik mn duimen blauw ;)

Melletje, succes morgen!

Nicole, woehaaaa nu al een zwangere :p :p :p GEFELICITEERD!

Hoi lieve Pjetje, een dikke knuf terug xxx

Las, nogmaals een dikke hug van Sophie

thanx Moons, ook jij xxxx
    Spannend je zoon naar de basisschool!

Mirre, van mij mogen ze ook alledrie op 1 dag, zelfs een drieling :)
    Maar begrijp je ook wel hoor Las

Zico, wat een lieve woorden

Lintje, gefeliciteerd! Super zo snel.
    En top idee je novemberlijst :)

Pearly, wat rot voor je. Heel veel beterschap smak

Welkom Suus!

Gerrina, dit wordt jouw maand punt.

Veel succes allemaal
    Sorry dat ik niet iedereen genoemd heb.
    xxx Sophie

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey, het is hier nog zomertijd. Beter ;)

10. Ingiemoppie

haha pearly..... manlief zit me al de hele avond aan tekijken alsof ie me vanavond gaat verslinden. hihihii..... dus ik hoop dat het wel goed komt met de zwemmertjes....... hihihi....

doe jij kalm aan meis..... ben je voorlopig thuis? hoef je niet naar het werk?

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en nu raak schieten zet een stip op de juiste plek en gaan met die banaan..uhhww zwemmertjes! :)

Hier nog steeds krampjes, net ff wezen chekken, nog niks te zien, maar zie het somber in :(

12. Ingiemoppie

oei ikke, da's niet de bedoeling. kijk me diep in de ogen... en zeg me na....

IK GA NIET ONGI WORDEN.. IK GA NIET ONGI WORDEN..

Zo, dat hebben ze gehoord en nu gaan ze ergens anders heen....

Sophieeeeeeeee: meis..... ja, ik ken het. ik had toen ook nog een week last van geïrriteerde urinewegen (uhh eentje maar hoor).... ik dacht elke keer weer... oei ze komen terug.. .maar gelukkig was het echt over. Ben zelfs 3 x plasje wezen brengen naar assistente om te laten controleren (hoezo freak?)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

14. Ingiemoppie

goed zo! en laat die man maar raar kijken, doet ie van mij al de hele avond omdat ik dubbel lig van de berichtjes hier..... hihihi....

vrolijke avond dus...

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :) :) :)

Ach arme mannen soms he, wat zullen ze denken, ik vraag het hem maar niet wil het denk ik niet weten :p

16. Ingiemoppie

:) :) :) :)

vraagt die van mij net..... "als jullie vrouwen nou de hele avond achter de pc zitten te cyberspacen.... en wij worden zwanger, wordt het kindje dan ook een cyberkindje"
    :confused: :confused: :confused:

volgens mij zit hij teveel star wars te kijken :D 8)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hahahha das een goeie!

hihihi volgens mij kijkt hij idd te veel star wars eneee zoveel zitten we toch niet achter de pc :rolleyes:

18. Ingiemoppie

nee dat dacht ik ook.. maar hij zag zonet dat ik al meer dan 1160 berichtjes had geplaatst.

hihihi, daarvan zijn er beslist 1000 van die gekke zoals vandaag bij hihihi

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja maar das goed voor de aflleiding. anders zijn we veel te veel gespannen, ja maar dat snappen mannen niet he :) :) :) :) :)

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    mare moppie moet jij trouwens niet eens snel aan de klus gaan je ei staat op springen om bevrucht te worden !

Deel Deze Pagina