hahahahahahahaha ingiemoppie; ik moet zo hard om jou lachen, Jij bent echt de gangmaker, ik word helemaal vrolijk van je! En veel plezier vanavond! Pearly; Wat balen zeg. Gelukkig heb je medicijnen gekregen, en hopelijk gaat het snel over zodat je je ei niet hoeft te missen. Veel sterkte meis! Lintje; Gefeliciteerd met je rijbewijs! Hopelijk kan er snel een kinderzitje achterin! Voor alle ongies; Een dikke knuffel. Voor alle klussers; go for it! Voor alle wachters; ik doe met jullie mee, pffffffffffffffffffff. Ik voel nu ook voor het eerst krampjes, wat ik van jullie begrijp zijn dit ongiekrampjes, dus ik ben bang dat het niet is gelukt, pfffffff. Bij de andere cyclussen voelde ik op het einde niets, en werd ik onverwachts ongie. Ik zal echt mega teleurgesteld zijn als het niet is gelukt. We wachten maar af. Gelukkig heeft ingiemoppie me opgevrolijkt! Liefs Neia
hihihihihi nee.... maar hij zit ook te ontspannen. hij is de vakantiefilm van vorig jaar zomer aan snijden via de pc..... om van 4 bandjes 1 mooi bandje te maken. But now it's time for me to go..... Ik ga werkelijk douchen en dan mijn bedje in. Morgen kreadoe.... dus hele dag lopen/lopen/lopen.... eigenlijk zou ik morgen de hele dag met de benen omhoog moeten liggen. Zou ik een stop erin kunnen duwen zodat er niet teveel wegloopt welterusten allemaal! tot morgenavond!
hahahaha ja je kan proberen om er een stop in te doen zie je al lopen liggen onderste boven staan hahahahaha Ik wens je truste ik duik er ook zo in ben gesloopt, nu al
nou wordt ik toch wel verlegen hoor neia thank you...... Ik ga mijn eitje laten bevruchten.... (hoop ik) doegie!
Ja meiden, ik ga ook maar eens slapen. Wens iedereen weldrusten Voor de gene die moeten klussen RAAK SCHIETEN voor die wachten bijna weer een dag voorbij Doei doei
Goedemorgen dames, Hier geen krampjes meer te bekennen hoe bedoel je lichaam doet erg raar Dus ingemoppie het heeft geholpen! moet je vaker doen hihihihi Wens jullie een fijne vruchtbare dag en tot vanavond! Doei doei ps hou je vast als je naar buiten gaat het waait behoorlijk
Goeie morgen dames, ik krijg een vervelend dagje op m'n werk. Ik werk nu een half jaar bij deze werkgever op 2 vestigingen. Vandaag heb ik evaluatie bij de ene vestiging, morgen functioneringsgesprek bij de andere. Ik vind het stiekem best wel spannend. Er is wel een lichtpuntje, ik heb vannacht gedroolmd van een positieve zwangerschapstest. Al is dat wat vroeg, m'n ei moet nog springen. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het een goed voorteken is. Prettige dag gewenst! Tot vanavond.
@Malaika: veel succes vandaag en morgen en hopelijk wordt die droom vlug werkelijkheid. Voor iedereen hier trouwens!
dag meisjes, hoe is het hier op de wachtbank?...het waait behoorlijk dus nu maar hopen dat alle zwemmers ook de juiste kant opwaaien hahahaha...
Hallo allemaal.... Heb hier ns even meegelezen en hoop dat jullie vraagje kunnen beantwoorden. Heb van matcare testjes besteld en zouden gister binnen zijn; maar nee dus! Gebeurt het vaker dat ze dagje later zijn? En 5 nov is mijn NOD, kan ik dan wel vandaag of morgen testen? Want zoals velen met mij, ik kan nu eeeeecht niet meer wachten... Voel van alles maar volgens mij beeld ik het me gewoon in hoor, heb altijd heftige ongi dus zal dat wel zijn, maar stiekem hoop ik het zo.... hoop antwoordje te lezen grtjs een neurootje
Wat die matcare testen betreft kan ik niet op antwoorden, heb er nooit via die site besteld. Maar je kan altijd een paar dagen voor je nod testen, maar de kans is dan ook groter die ie negatief zal zijn. Toen ik zwanger was van Serjenka had ik 3 dagen voor m'n nod licht positief getest, dus het is best wel mogelijk. Het wachten duurt altijd lang, begrijp heel goed waty je bedoelt en ik duim mee dat je een dezer dagen een positieve test hebt.
hallo dames ben wel niet een echte schrijver maar wel een lezer. had vandaag ongi moeten worden ,ben het nog niet zit ook op de postbode te wachten met de test,wat duurd dat lang heb vanochtend al een plasje opgevangen. we hopen op een positief resultaat. en anders gaan we door naar de derde ronde. christie
Pearly, vervelend zeg van je rug! Veel beterschap! Malaika; veel succes vandaag, spannend hoor! Christie: Nog niet ongi? Jippie! Ik zal de postbode mentaal sommeren om snel naar jouw huis toe te rennen met de testen! En dan wel effe positief testen he! Hier is het nog hetzelfde, borsten zijn nog steeds raar en doen pijn, nog steeds wat ongikrampjes en nog steeds geen ongi. Maarja, NOD is pas 3 november. Toch heb ik het idee dat er wel een ongi aan zit te komen. Ik bedoel, waar komen die krampen anders vandaan? Gek is wel; normaal als ik ongi krampen kreeg was ik binnen 2/3 uurtjes ongi. Nu heb ik al krampen vanaf gisterochtend en ben nog steeds niet rood. Raar hoor. Maar ik ga er vanuit dat ik ongi word.
Jeetje een dag gewerkt en er zijn 20 pagina's bijgekletst, moet zo weer gaan werken en morgen lekker vrij dus morgen lees ik even goed bij hoor Mijn tepels zijn wat minder gevoelig maar heb ontzettend veel lucht in mijn buik en veel honger ook heb ik ontzettend veel afscheiding echt niet normaal, het is wit en een beetje waterig , wat zou dit kunnen zijn? Nou meiden kletse nog en morgen ben ik er weer bij
@Lintje: gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.... nu hopen dat je in november weer geluk hebt en positief test Alle andere wachtende meiden; heel veel sterkte en succes met wachten. Voor mij is het ook weer wachten geblazen .... Ik hoop dat de paragnost gelijk krijgt! Ik duim voor iedereen dat de massaal wegblijven! Gr. Elma
Cristie, spannend, hopelijk komt de post gauw en kun je testen. Heb je je plasje wel in de koelkast gezet? Eerst weer terug op kamertemperatuur laten komen en dan pas testen. Liefs Moons
heb ook al meer als 14 dagen het gevoel dat ik ongi moet worden,heb ik anders nooit,alleen een paar dagen voor die tijd. vindt het een beetje vreemd we zullen het straks wel zien christie
O ja ook heb ik bij inspannende bewegingen steken in mijn buik. Pffff word er gek van van dat wachten en die vage klachten allemaal. Maar ja ik ga nu naar mijn werk, ben er morgen weer