NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier gaan we voor nummer drie. Ik moet wel zeggen dat ik er minder mee bezig ben dat met nummer 1 en 2. Maar we zijn ook nog maar net bezig.

Ik zit nog gezellig in de wachtkamer.
    Voor alle wachters: succes.
    Voor de testers: ik duim voor jullie
    Voor de klussers: klusse en raak mikken he?

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Wij gaan dus voor nummer twee en dat gevoel heb ik nu ook dat ik er minder mee bezig ben dan met nr 1. Maar net als jij zijn we ook nog maar net begonnen. Mijn nod is ergens eind deze maand.

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Wij gaan ook voor nummer 3, we hebben al 2 jongens van 6 en bijna 4 ( morgen is mijn jongste jarig) Ben er toch wel erg mee bezig, ook omdat ik bij de tweede in 2 ronde's zwanger was. Nu na het stoppen met de pil in ronde 1 direct, maar is helaas een mk geworden, dan ga je er van uit dat je wel direct weer zwanger wordt, maar we zitten nu alweer in ronde 5 na de mk. Hopelijk is dit de laatste ronde.

Liefs Moons

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik denk dat het komt omdat je al een kind hebt. Dan is de ergste druk er af. Tenminsten zo ervaar ik dat. Ik weet niet of ik over een paar maanden nog zo nuchter er tegen aan kijk hoor!
    Ik weet wel dat ik er niet meer zoveel zwangerschapstesten tegen aan ga gooien als bij nr 1. Dat heeft me een kapitaal gekost zeg! Ook ga ik niet meer tempen. Ik laat nu de natuur zijn eigen gang gaan.

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Dat van die zwangerschapstesten heb ik ook, zal toch maar proberen om wat geduldiger te zijn.

Tempen heb ik zowiezo niet gedaan, van Serjenka was ik in de 3de ronde zwanger. Maar dat ben ik ook nu niet van plan, gewoon de natuur z'n ding laten doen.
    Hoop dat ik zo nuchter blijf.

6. het wordt voor mij nm 4,voor mijn man nm 1
    heb al drie grote kids,de oudste wordt in juni 19 de middelste wordt in april 16 en de jongste wordt eind deze maand 12.
    we zijn nu 6 jaar samen en hij is tien jaar jonger dan mij.
    zat erop te wachten dat mijn man ooit een keer met het idee zou komen om samen ook een kindje te nemen,dat wil niet zeggen dat hij die van mij niet leuk vind,hij houd van ze ,alsof het zijn eigen zijn.
    we hebben het toen maar in de groep gegooit en ze vonden het allemaal prachtig. :)
    maar ja ben niet echt de jongste meer ,dus het kan wel even duren.

christie

7. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    goedemorgen dames

even snel een vraag, ik barts van de hoofdpijn kan ik gewoon een ibrufen 600 in nemen of niet

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Je kan rustig een iboprufen nemen. Je bent nog niet zwanger en zelf tijdens je zwangerschp mag je af en toe een paracetamol in nemen. Dus gewoon doen.

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goede morgen dames,
    wij gaan voor de eerste, eerste half jaar hebben we er aardig wat testen tegenan gegooid. toen heb ik gezegt hier heb ik geen zin in en heb ik het helemal aan de kant geschoven.4 mnd terug heeft mijn man zijn zaad laten testen[uitslag uitstekend], toen hebben we een gesprek met ha gehad , moesten we nog maar 3mnd proberen. vorige maand had ik zelf zoiets van nu wil ik wel eens weten waarom ik niet zwanger word, dus naar de gyn.
    dus ben nu verplicht aan het temp. samenlevings test= geen zaad aanwezig.
    nu hebben we met een spuit zaad ingespoten[je wilt toch wat doen] , maar nu komt de temp. en ei sprong niet overeen. na mijn ongi moet ik weer naar de gyn.

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Ja, ik heb lekker uitgeslapen.

Kyra; Ja, je kunt gewoon ibrufen nemen, die vraag heb ik ook al eerder aan de VK van de site gevraagd omdat ik migraine heb. Maar het kan dus gewoon!

Malaika; Veel succes vandaag!

Christie': Is de postbode er al? Spannend........................ :confused:

Hier gaat alles nog goed, dus nog geen :evil: :evil: te bekennen!

Liefs Neia

11. nee hij is er nog niet,ze doen het hier op de fiets.
    en aangezien dat het een beetje waait :) en op het platteland is zal het nu wel iets langer gaan duren.
    meestal is hij hier om tien ,als hij niet opschiet haal ik hem op ;)

christie

12. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    Neia

ik had ook nog een para in me buro la liggen heb die maar genomen pppf zakt nog net echt
    gisteren lag me baarmoedermond erg laag en ik was ahahha zeiknat en melkachtig :rolleyes:

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wat balen zeg Kyra, hopelijk voel je je snel beter.
    Ennnnnnnnnnnnn klussen maar!

Liefs Neia

14. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Is ook raar, normaal heb ik altijd 15 dagen na mijn ei en nu in een keer maar 12.
    De :evil: :evil: zijn er weer, en helderrood bloed, wat ik normaal eigenlijk niet zoveel heb.
    De temp is vandaag ook gedaald onder het prikkeldraad, dus....
    Op naar de volgende NOD, 29 november.
    Ik ben benieuwd.

15. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    ja gisteren lekker geklust en vanavond maar niet morgen weer en dan om de dag maar

;)

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Marlene; Wat balen zeg! Een hele dikke knuffel voor jou!

Kyra; You go girl! ;)

17. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    hihihii ja ik weet nu niet meer wat alles betekend hoor met die eigebeuren

we wachten maar af
    morgen maar weer even klussen en dan het weekend weer ooo ik hope so ;)

18. als de testen niet liegen dan ben ik zwanger :D :D
    heb ze geprobeerd in mijn album te plaatsen maar wil nog niet echt lukken

christie

19. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Door dat ik deze maand zo'n korte cyclus had, val ik nog steeds binnen het NOV NOD :)

Nu gaan we weer uitleven naar de klusdagen :oops: :p ;)

Iedereen heel veel succes :D

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh christie spannend meid we willen foto's hihi
    maar je hebt dus een +? of heb ik het verkeerd

Deel Deze Pagina