@christie: als je vragen hebt over het plaatsen van foto's in je album en ik kan je helpen, laat het maar weten hé.
Hartelijk Gefeliciteerd meid! SUPER! SUCCES VERDER! Hoop dat je niet teveel last van kwaaltjes zal hebben
ik meld me hier ook maar aangezien het november is Weet jullie trouwens hoe dat zit? ik temperatuur nu een paar dagen. (ben trouwens overtijd) Nu had ik gister een daler en vandaag was de temperatuur weer 36,5. Zegt dit iets?
@Christie: helemaal top... gefeliciteerd! Voor alle andere meiden blijf ik duimen... novemer is in ieder geval goed begonnen! Gr. Elma
@ christie GEFELICITEERD MEID geniet ervan! @ ingrid Ik zou maandag bij mijn nieuwe werkgever beginnen! Heb ze het nieuws al doorgegeven maar waren er niet blij mee! Helemaal niet omdat ik als wijkverzorgende werk! En je rug daar heel hard nodig hebt! Ik moet ze volgende week terugbellen! hopelijk bedenken ze zich niet! hmm het blijft een K*t sitiuatie! Liefs Pearly
Christie; GEFELICITEERD! Ik ben mega blij voor je. Was je mannetje ook thuis, of weet hij het nog niet? Welke test heb je gebruikt? En heb je al ergens last van? Geniet ervan! Supertallie; Balen dat je ongie bent geworden, wel fijn dat je een korte cyclus hebt! Ik weet helaas niet veel van tempen. X Neia
hoi meiden Christie gefeliciteerd meid. KLik met de rechtermuisknop op de foto en kies recize picture en dan small........ Pearly: succes bij je nieuwe werkgever ALle andere meiden heel veel succes deze maand Twinny
Ik hoop dat iemand je snel helpt met de foto's op de site zetten, sorry ik heb er geen verstand van . Dan kan ik vanmiddag even mee bestuderen, haha. Ik ga nu lekker lunchen met m'n moeder en broer. Tot straks! X Neia
hij was tussen de middag thuis en we hebben eerst niks gezegd ik had al eens baby slofjes gekocht met de tekst volvo for live mijn man is namelijk een volvo freak. mijn dochter heeft stiekem de slofjes aan de binnenspiegel van de auto gehangen met de zwangerschapstest erin. hij moest om kwart voor 1 weer werken,we konden ons bijna niet inhouden binnen no time was hij weer binnen helemaal blij christie