@christie: origineel bedacht, ik zou m'n mond niet kunnen houden hebben. Heb je pb gestuurd ivm de foto's
Christie jaaaaaaaaaa meid! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik wacht ook op de postbode, ben benieuwd of hij mijn testen al bij zich heeft. Dan ga ik misschien morgen wel testen....Vrijdag is mijn NOD, dus opzich kan het wel. Is mijn mannetje meteen van zijn idee af dat ik zwanger ben
goede middag dames lintje van harte met je rijbewijs christie van hartegefeliciteerd met je zwangerschap \/ wat kletsten jullie er heerlijk oplos is echt niet meer bij te lezen af en toe hihi GEZELLIG hier is het nog een week en dan is het hopen dat we ook zwanger mogen zijn dames die hebben balen heel veel succes dames die klussen heel veel klus plezier dames in de wachtkamer kop op en hopelijk word het beloond gr maria
Nou, ik heb de testen binnen. Je moet blijkbaar met een pipetje 3 druppels urine opzuigen en in het absorberende deel doen. Zit dat pipetje er toevallig bij? Want ik heb geen pipet. Oooooh, nu is het wel moeilijk om niet meteen te testen hoor, hoewel ik eigenlijk dondersgoed weet dat ik niet zwanger ben in ronde 1......Bibber!
Hello ladies, Hier weer ff een berichtje van mij, probeer jullie vanaf de zijlijn een beetje bij te houden....maar het gaat zo snel hier... Inmiddels zijn wij weer aardig opgewarmd voor de aankomende klusperiode...we(ik vooral) proberen er wat minder mee bezig te zijn...geen banner/geen temp/geen ovutesten...alleen als we zin hebben Moet zeggen dat het wel veel relaxter is (tot nu toe), dat zal volgende week wel anders zijn....we zullen zien Succes allemaal Liefs Sam
Christie van harte meid! Wat goed zeg in de 2e ronde! Hier alles z'n gangetje. Niks bijzonders eigenlijk. Ik ga vanmiddag mijn laatste ovutest gebruiken om te checken of het streepje echt een stuk lichter is geworden. En ach ja, ik heb er nog maar 1, en om die nu te bewaren daar heb ik ook niks aan... Gisteren was het weer een stuk lichter, dus ik heb mijn LH-piek duidelijk zondag gehad. Succes met klussen/wachten allemaal!
Ieh! Wat moet ik nou doen? Ben dus in eerste ronde. Symptomen: Paar keer misselijk, krampen in onderbuik, rare borsten die pijn doen en gister dus menstruatie krampen zonder ongi. Testen heb ik binnen, NOD is vrijdag. Zou het veel verschil maken of ik nu test met geen ochtendurine, of morgenochtend wel met ochtendurine? Weet t niet meer, wil niet teveel hopen......Voel me in ene keer helemaal beroerd.....
Ik zou toch echt nog even wachten tot na je NOD. Hoe lastig dat ook is. Wil je toch eerder testen doe het dan morgenochtend. Succes.
@Haushinka: ik zou nog even wachten... ik weet dat dat moeilijk is, maar zo bespaar je jezelf misschien de teleurstelling. Ik had vorige maand hetzelfde: rare buik, misselijk, vreselijk moe etc. Ik heb toen (ja, stom...) 5 dagen voor mijn NOD getest; negatief natuurlijk. Na 4 dagen overtijd werd ik toen alsnog ongesteld. Zeker als je nog maar net van de pil bent, zou ik nog even wachten... en als je zwanger bent, dan is het na je NOD waarschijnlijk ook een stuk duidelijker. Succes! Gr. Elma
hallo dames, Ik kom ook maar hier meekletsen. Zojuist is mijn hoop dat ik in oktober zwanger zou zijn geraakt vervlogen... maar goed, het was mijn eerste cyclus pas. Die was dus 37 dagen... lijkt verdacht op hoe het was toen ik aan de pil ging, en dat is toch 13 jaar geleden geweest... Ik baal onwijs, ik had ook op een aantal dagen "droge" menstruatiepijn, maar wat dat nu is geweest... Op voor de tweede ronde! <zingt> De pahahaden op, de lahahahanen in, met welgestelde zin etc. etc. (oftewel, we houden de moed er in natuurlijk!) Groetjes en succes allemaal! Maris
Maris, knuffel meid, en hopelijk gaat het deze ronde lukken. Balen zeg zo'n lange cyclus. Hopelijk gaat hij nog wat korter worden (of natuurlijk heel lang, zo'n 9 maanden ongeveer ) Liefs Moons
Helaas helaas helaas, het besluit wel of niet testen daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken. Net op de wc een beetje bruin aan het papiertje. Wat dus waarschijnlijk betekent dat ik binnen nu en een uur ongi word.
Hoi allemaal, Ik zal maar weer is wat van me laten horen,.. Tijdje weggeweest maar hier ben ik weer zal weer proberen om wat meer gezellig te kletsen hier,..mijn vorige ongi kwam als donderslag dus heb mer er ff niet mee bezig gehouden eigenlijk! Ik weet ook niet of mijn ei ondertussen al gesprongen is ja of nee ik heb nl niet echt regelmatige cyclus hij wordt steeds langer! 28*30*32*35. Dus ik ben benieuwd over twee weken is ongeveer mijn nod. x sanne
Dankje Moons! Ik hoop natuurlijk ook dat mijn cyclus wat korter zal worden, of juist heeeeeeeeel lang. Tsja, vroeger vond ik het ideaal dat ik pas eens in de 35 a 40 dagen ongi was, maar nu zie ik het toch liever anders eigenlijk... maar goed, zo lang het maar regelmatig is ben ik ook al blij hoor. En een pluspunt: het is veel minder pijnlijk dan toen ik aan de pil was. Jij bent lekker voorspelbaar qua cyclus zie ik, da's wel prettig! Hopelijk heb jij over twee weken goed nieuws! Liefs, maris
Hier is de ongi kramp voorbij, maar niet ongi geworden. Heb vandaag ineens troebele urine, maar ja of dat wat kan betekenen? Geen idee! Nog een weekje ofzo dan kan ik testen, of word ik ongi. Als het net als de eerste pilloze ronde wil is dat netjes op 30 dagen. Nu maar hopen dat er niets komt!
Hallo meiden Maar weer even een klein berichtje van mij. Ik moet mezelf werkelijk slepen naar de November NOD topic Wordt elke maand erger om van de ene naar de andere NOD topic te gaan geloof ik Hebben jullie dat niet? PFFFFFFF.....IK WIL NIET MEER NAAR DE VOLGENDE NOD TOPIC! :x Zjow.....dat moest er even uit 8) Hoop dat ze het daar "boven" ook gehoord hebben