ow gerrina balen meid ik hoop echt waar dat dit je laatste nod topic is meid en die van mij natuurlijk Waar is Ingie eigenlijk?
Hoi lieve Gerrina, Kan me er alles bij voorstellen. Ik vind t nu al lang duren Zelfs m'n schat vroeg al of hij misschien beter 2 weken kan sparen, omdat hij merkte dat ik teleurgesteld was. Nu ik nog niet lang bezig ben, stap ik er wel zo weer overheen. Maar als t heel lang gaat duren..... Ik vind daarom ook Gerrina, dat dit jouw maand wordt. Bij deze besloten en vastgesteld. xxx Sophie
ja dank je meis we gunnen het elkaar allemaal zo erg maar toch als ik dan zie hoeveel zwangeren er waren in oktober moet het nu toch eens onze beurt zijn.
Ik mag het hopen, sophie. Die kaart die je voor mij getrokken had was anders zeer veelbelovend Maar ik maak me soms gewoon een beetje zorgen over de zwemmers van mijn hubbie. Komt denk ik gewoon omdat dit onze laatste ronde wordt zonder de MM. We gaan iig wel heel hard ons best doen deze ronde. Maar laat je schatje het niet 2 weken opsparen hoor. Is zo zonde van het plezier dat je er van kan hebben
Hey sophie...ik zie trouwens dat jij op dezelfde dag ongesteld bent geworden als ik. Was je cyclus deze keer korter dan? Want jouw NOD was toch 2 dagen later dan de mijne de vorige ronde? Nouja, hoop iig geval dat we deze ronde een cyclus van een maand of 9 hebben samen Maar jackie gaat ons eerst voor. Die zit d'r ei al uit te broeden
ja toch.....veel van de dagelijkse mee beppers zijn vorige maand doorgegaan Maandag middag belde ik dus me mannetje van ja schat omdat jij geen zin had heb ik me ei gemist...... zegt ie doen we het vanavond toch nog...aaaah maar goed zegt ie s'avonds ja nou anders kappen we er mee hoor. Hij wordt er tuureluurs van....dus na deze temp ronde leg ik lekker me metertje weg Me ei heb ik toch wel en dat broeden sja .... ik zit lekker op me gesprongen ei hij kan niet meer weg hoor
Ik duim voor jullie en zet de kamer vol brandende kaarsjes straks! Die kaart is super ja Zullen t niet opsparen trouwens. Door mn blaasontsteking en ongi al zo lang moeten wachten. Worden gek nu Cyclus is inderdaad korter. Laatste keren 28 dagen, dus laat ik nu zo. Dat is wel positief, had voor juli altijd cyclus 30/31 dagen. Dronk toen dagelijks 1 of 2 wijntjes. Heb zelf zo'n vermoeden dat t daarmee te maken heeft. Anders kan ik t ook niet verklaren...
Kan ik me voorstellen dat jullie nu op springen staan En nu niet meer blijven liggen na het klussen heh. Gewoon gaan plassen anders heb je straks jezelf er weer mee. De meeste zwemmertjes zijn toch al binnen waar ze wezen moeten zodra ze afgeschoten zijn. En die zwemmen echt niet ineens de andere kant op als je gaat plassen
Christie, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ik me bij jou mag aansluiten Gerrina, had je bijna niet herkend met je nieuwe plaatje.... Nou had ik vanochtend zoiets van, weet je wat, ik ga testen, ookal is het voor mijn NOD (ja, weet het, niet slim)! Want ik heb nog 2 van die malafide Romed testen liggen en als het negatief is dan ben ik ontnuchterd en mag die ongi van mij wel komen.... Dan kan het ook niet uitblijven door evt. spanning, ofzoiets! Maar die testen zijn echt K* met P*, dat roze loopt ontzettend door, maar ik meen toch ergens een streepje te zien De vorige keren met die testen zag ik daar echt nix. Heb een plaatje in m'n album gezet. Wat vinden jullie? Als m'n ongi uitblijft wil ik ipv maandag, toch zaterdag gaan testen. Ben echt vet ongeduldig....
Toch zie ik tussen al dat uitgelopen roze best een duidelijke 2e streep, kheb alleen geen ervaring met die testen. Spannend!
Jah, vind het gruwelijk spannend! Weet echt niet wat ik moet denken. Ben zo benieuwd wat jullie vinden....
Ik vind hem er positief uitzien hoor! Hoe voel je je verder dan, wat voor symptomen heb je? Ik ga niet alles teruglezen, ik breek hier ff een beetje in hihi
Tjah, ik zie idd een streep. Maar heb dan ook de ballen verstand van die Romed testen. Heb er alleen maar negatieve verhalen over gehoord. Dusseeee.....weg gooien die rommel en ga snel andere testen halen. Tjee meis wat zit je jezelf toch weer lekker gek te maken En mij ook Ik ben nu super nieuwsgierig geworden. Ik hoop gewoon dat het positief is en dat het dat gaat blijven ook. De duimen draaien...
Ik durf nix te denken meer.... Gerinna, je hebt helemaal gelijk, maar heb er nog een en die wil ik bewaren voor als ik echt ooit posi heb getest met een ander merk. dan ga ik de Romed test wel eens controleren. Heb 3 digitale CB in huis en een Kruidvat test, kan wel een winkeltje beginnen Wil zaterdag Kruidvat test doen, omdat CB minder snel evt. HCG ziet. Ik ga nu geduld betrachten, whaaaaahhhhhh Ow, hoop zo dat die duimen werken!
jawel hoor zaterdag ochtend en maandag avond zondag was me ei hoop nu op superzaad haha oh ja en me kosmo ei maandag