HOi, Joyce, Helaas en succes in de volgende ronde. Mariekepieke, Ik zie een 2e streepje maar heb nu al veel negatieve dingen over romed gelezen. Ik zou toch maar even een ander merk test gaan gebruiken. Cristie GEFELICITEERD! En al in ronde 2 super man geniet ervan. En voor alle anderen succes met wachten , klussen en het verdrijven van de . Zijn zelf nog druk aan de klus \/ voor ons 1e wondertje (van mij biologisch gezien nr. 1 en van vriend nr. 2) liefs essiee
Mariekepieke ik hoop het voor je echt waar en ook ik zie een 2de streepje we drukken de duimen ik heb ook altijd kruitvattesten die hebben weinig hcg nodig voor positief Joyce balen zeg heel veel succes essiee heel veel klus plezier zie dat je vruchtbare dag is go for it gr maria
Ja, ik heb ook alleen maar slechte dingen gehoord over Romed; ik zou zeggen, gewoon weggooien die testen. En dan die van kruidvat of matcare gebruiken. Essiee; Heel veel plezier! Fijne avond meiden! X Neia
nou weer een zwangere erbij gaaf hoor van harte gefeliciteerd christie geniet er lekker van ik hoop dat ik je snel mag volgen hier hmm tja bleodend tandvlees maar goed dat heb ik altijd wel na mijn ei mijn buik doet vreemd voel zo'n paar keer per dag een raar plopje ka ook zijn dat ik te oplettend ben hoor zit mezelf weer gek te maken denk ik maar goed heb ook zo afentoe steekjes in mijn onderrug alsof ik ongi moet worden maar heb dit al vanaf 5 dagen na mijn ei dus beetje erg vroeg voor duveltjes maar ach we zie wel hoe het loopt deze keer effe nog een vraagje over pendels klopt het dat er gependeld worden naar de maand van conceptie of de maand waneer je een posi test hebt anders kan ik die van oktober weg doen namelijk die geld dan nu niet meer
hallo lieve meiden... ik benter weer... terug van de kreadoe... helemaal kapot.... hoofdpijn, pijn in mijn handen, voeten, rug... noem maar op... Helaas geen bad hier. Ga maar lekker vroeg naar bed. Tot overmaat van ramp morgen nog tandarts bezoek brrr brrr.. Maar wat hebben jullie vandaag allemaal gekwebbelt, eens kijken hoor: Ikke: goed zo meis... bij de volgende krampen herhalen we de sessie okay??? 8) Malaika: succes..... zowel op kantoor als ook met je dromen... ik duim!!! Kathy: dank je wel voor je wens...... ik duim ook wokkels voor ons allen... Lydia: hihihihi... hier ook en ik moest vanmorgen op 'ouderwetse' manier met de bus/metro/trein naar Utrecht. Woei pikant van het perron weg... hihihihihi. Ik hoop dat de zwemmertjes heel diep zijn weggekropen om zich te verschuilen in een warm eitje..... vraagtekentjes: ik heb geen idee... ik bestel via deze site en die zijn keurig op tijd... christie: van harte gefeliciteerd meid!! het wachten op je test was dus de moeite waard!!!! haushinka: kijk diep in mijn ogen en zeg me na: IK WORD NIET ONGI... IK WORD NIET ONGI..... IK WORD ZWANGER... 8) 8) noesje: ik zou het echt niet weten. lma: welkom op de wachtbank.... moons: alvast heel veel plezier morgen met de verjaardag van je jongste.... we duimen voor een succesvolle maand hé!!! Kyra: totdat je eitje ingenesteld is, kan je nog gewoon ibu innemen hoor.... dat las ik nl. ergens. sjee.... niet leuk zeg dat je zo'n hoofdpijn hebt!! Hoe is het met je nek?? marlene: welkom bij onze nod en heel veel succes in deze ronde. Wel balen dat je ongi bent geworden. Nic: go for it girlll...... op naar de klusdagen!! pearly: oh je....... ik hoop dat je werkgever zich niet gaat bedenken!! ik hoop dat je rug snel beter is, want dat is ook voor jullie klusfase beter, toch!!! 8) mark en maria: succes met wachten... maris: sjee, ook bij jullie duivels gearriveerd. knuffels van hier... en we maken er een driedubbele vruchtbare maand van hé!!! sanne: succes met wachten mammalieske: spannedn!!!!! grien: ik hoop dat ze hun oren goed hebben opengesteld, want ook ik wil niet meer naar de volgende NOD..... maar ja, of mijn lijf dat ook goed hoort!!! ik probeer me er deze maand met een flinke dosis humor doorheen te slaan!!! JACKIE: HIER BEN IK................ Ik was op de kreadoe...... knutselen..... op de heenweg zat alles mee, maar op de terugweg!! pfffff... ben gesloopt Joyce: ah neeee hé!!!! niet gelijk in de beginfase van november alweer weg moeten gaan. Rotduivels ook!! Zijn ze al goed doorgekomen, of is het meer spotting?? supertallie: sjeetje mina... kan me voorstellen dat je onderhand wel wilt weten waar je aan toe bent zeg!!! alle die ik niet genoemd heb: een hele dikke knuffel..... alle klusser: heel veel plezier..... en denk aan het randjesfietsen hé! alle wachters: een grote dosis geduld.... pfff....ook voor mezelf (hihihi).. diegene met ongi: shit balen kl..te.... %^&$%^$*&*( grrrrrr....
Joyce, kan het niet van de innesteling zijn? Als het hier bij blijft is er nog hoop toch? Voor de testers, heel veel succes, en ik zie ook een streepje hoor op de uitgelopen test. Hopelijk test je met een andere ook positief. Liefs Moons
zo ingrid.... jij doet goed je best..voor iedereen een aparte reactie...wow! wat heb je creabea gedaan?
met zilverklei een hangertje gemaakt. dat is een soort klei en als het klaar is, gaat het in de bakoven en daarna is het 99,9% zilver. hartstikke luek, maar die workshop koste wel 25.... veulste duur vond ik... maar goed, wel leuk om een keer gedaan te hebben. M'n vriendin en ik gaan elk jaar. Vorig jaar workshop shadow painten gedaan, daarvoor fimo kleien enz enz enz.... maar dit jaar was de laatste keer. we vonden het zeer slecht georganiseerd.
klinkt wel leuk. ik heb dat een tijd gedaan met groen zeg maar... Ging altijd samen met mijn tante en dan maakte ik iets voor mijn oma. haha,maar ja, ben en blijf een juf, dus eigenwijs, en luisterde nooit naar de juf en maakte mijn eigen creatie...
nee hoor... we blijven hier tot 30 november, dan gaat hij op slot en zitten bij de juli baby's.. Of worden die van jullie..augustus baby's? dan maken we een nieuw topic: zomer baby's
Tjee.....wat een hoop pagina's alweer voor de NOD van November. En tja, helaas mag ik me ook hier weer aanmelden. De duivels vonden het weer eens gezellig om op bezoek te komen....not! Maar goed, nieuwe datum voor m'n NOD is 25-11. Weer een nieuwe ronde (ronde 6) met 'n nieuwe kans....zucht... Groetjes
ik zit atwt in amerika te kijken via tvu handig hoor en ben van alles ver op de hoogte hihihi bovendien houd dat misschien mijn hoofd een beetje weg van mijn problems met mijn ex grrr heb echt geen zin om hem te spreken hij zal morgen wel bellen om onze dochter op te halen vrijdag dat zal wel weer een klotegesprek worden want aan tijden doet ie niet bah bah vorige week heb ik sammy opgehaald bij hem hij wilde met haar naar slagharen toe op zondag heel de week vakantie gehad dat kidn en hij wil op zondag naar een pretpark op zich niks mis mee hoor maar hij zou ze dan pas om 10 uur savonds thuis brengen en laat mijn dochter nu net 6 jaar te zijn geworden en dus hartstikke leerplichtig en ik niet van plan met om met een slapend kind te gaan zitten en ik daar de juf ook niet mee op ga zadelen hij de lusten ik de lasten nou mooi niet hoor was de perfecte e maar die tijd is voorbij heb het 5 jaar volgehouden maar laat nu echt niet meer over me heen lopen tis mooi geweest zo dat is eruit zit met een giga knoop in mijn maag omdat het morgenw eer afspreek dag is ik ga een lekker weekend tegemoed weer bah bah heerlijk al die stress en dat door een ex waar het al 5 en half jaar mee uit is mijn ventje word er ook niet goed van die zou hem het liefst zijn kop van zijn romp trekken heb het nog tegen weten te houden maar geloof dat het eerdaags echt uit de hand gaat lopen hoor die vrouw van hem waar ik altijd mee door 1 deur kon en dat terwijl zei de gene is waardoor het uit ging zei was een vriendin van mij enz enz lang verhaal dit nu ook straks pffff maar moet het effe kwijt die regelt alles voor hem hij zelf regelt helemaal niks en ik heb daar nu een punt achter gezet ik wil geen foon meer van haar hij belt zelf maar om af te spreken en als dat niet gebeurt oke dan gaat sammy niet naar der vader en blijft ze lekker bij papa en mama vind ze ook best heeft ze liever nog zegt ze zelf maar goed ben nu aan het ratelen hihihihihihihi