nou bij mij zijn officieel de duivels doorgebroken inclusief mijn huneur wat tit het nul punt is gedaald
Wat een klotezooi gemke! :x Ik weet hoe je je voelt. Verwen jezelf maar lekker de komende dagen, hopelijk voel je je snel wat beter. Liefs Neia
Nee, dat mag niet! Ik heb blaren op mijn duimen van het duimen.... Stomme van Gemke. Grrr, dit is de laatste keer, hierna wil ik jullie nooit meer zien!
Och Maria, nee hè? Bij jou ook al? Mag niet hoor. Ik zal ook jou duivels wat laten schrikken BOEOEOE! En dat je je hierna nooit meer laat zien!
Hey dames, Ik was gelukkig zwanger tot ik dit weekend een zware domper kreeg. Ik ben mijn kindje verloren. oke ik was nog maar vijf weken zwanger maar toch was ik enorm verdrietig en teleurgesteld. Ik heb er mij bij neergelegd dat de natuur dit wilde en dat er niets anders op zat. Mijn volgende NOD is 8 november als ik nog regelmatig ben natuurlijk. Hopelijk is oktober terug een vruchtbare maand. groetjes Kaylie
Hoi meiden, Gisteravond had ik beetje bruinverlies,..vandaag ook weer bruinverlies wanneer is nou de 1e dag van je nieuwe cyclus is dat nou vandaag of als ik echt rood bloed heb gezien,..zal morgen wel komen dan maar anders duurt mijn cyclus nog langer,.. x sanne
Wat lees ik nou toch voor nare berichten.... Kaylie; ontzettend veel sterkte meid. Ik hoop dat ik zoiets nooit hoef mee te maken. Dikke knuff! gemke; duivels op bezoek... dat kan dus echt niet he?! Wij hadden dezelfde klachten?! Kan me voorstellen dat je gigantisch baalt. Voor jou ook sterkte en een dikke knuffel!
Vissie: Ik durf nog geen ovulatietesten te gebruiken omdat tot nu toe mijn cyclus elke ronde langer wordt (hopelijk deze rond niet behalve als het 9 mnd zijn!). Misschien kan ik ze de ronde hierna gebruiken ism mijn kaartje? We wachten af Kaylie: veel sterkte *knuffel* Ook Gemke & Tinkerbel: welkom in November! Gr, Butterfly
wat vreselijk voor je Kaylie; dikke knuffel sanne; de 1e dag is inderdaad wanneer je rood bloed hebt, hopelijk blijven de weg. Ik duim voor je! Liefs Neia
Kaylie, wat verdrietig voor je! Hopelijk kun je het snel een plekje geven. Ik heb besloten niet te gaan temperaturen, maar er wel een paar ovulatietesten tegenaan te gooien. Dat temperaturen lijkt me 3x nix. Ben wel benieuwd hoe het met m'n eitjes gaat! Ladies, succes allen deze maand! En ja, ik zeg het maar weer: WIJ WORDEN DE JULI-MAMA'S! \/
Yessss, zomerkindjes....kunnen de verjaardagsfeestjes in de tuin gevierd worden. Vind ik altijd erg gezellig.
Zoooo wat is het hier druk geworden zeg ! Heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen daar ga ik morgen mee beginnen ! Hier word het weer een beetje spannend nog maar 8 dagen en dan zit ik rond mijn eisprong, ik hoop dat ik er deze maand wel een heb ( vorige maand had ik geen eisprong ) Gr.
Hey ladies, Na een paar baaldaagjes 8-[ kan ik er weer tegen hoor Wat naar Kaylie, dat je een miskraam hebt gehad . Ben je net aan 't idee gewend dat je mama wordt, gaat 't mis. Ik heb het zelf ook meegemaakt, toen ging het in de 7de week mis... Het had meer impact dan ik had gedacht. Je houdt er altijd rekening mee in de eerste 12 weken, maar als het dan toch mis gaat heb je daar best even flink verdriet van Ik was 2 maanden later alweer zwanger. Ik was heel blij, maar die roze wolk die je de eerste keer hebt is toch een beetje weg. Die eerste 12 weken duren dan lang. Maar het is goed gegaan en ik hoop voor jou dat je ook weer snel zwanger raakt en het allemaal goed komt Nou meiden, vinden jullie die eerste 2 weken ook zo lang duren....................................... Ik wou dat ik alvast een weekje verder was, dan konden we lekker aan de klus en dat is in elk geval leuker dan wachten tot die !@$%$& weer opger*t zijn Allemaal veel succes met wachten en klussen en Mariekepieke, ik sluit me helemaal bij jou aan: WIJ WORDEN DE JULI-MAMA'S! X Mireille.