NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo dit is niet bij te lezen, er gebeurt te veel in november :D

Ik heb gisteren van mijn vriend te horen gekregen dat mijn tepels donkerder lijken... tja wat moet ik ermee?
    kan het iets betekenen?
    Laat ik me weer voor de gek houden door mijn lijf?
    We shall see!

Dames allemaal Suc6!

2. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    moons 4 jaar gefeliciteerd.
    de jongste van mij is 3 en ik zie nu al op tegen volgend jaar augustus!

Sebiet prikje laten nemen om meer zekerheid te hebben

Ben kerjeus zico

groetjes las

3. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    mamalieske volgens mij is dat een van de kwaalthes van een beginnende
    zwangerschap.;)

maar een lichaam kan gek doen als je iets graag wilt dus....

groetjes las

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ik kan het niet laten! Ik neem me iedere keer voor wat minder bezig te zijn met zwanger raken enzo, maar het lukt me niet zo. Zeker nu ik een week voor NOD zit!
    Ik wil me dus even aansluitne bij jullie!

Ondertussen maak ik mezelf gek met mogelijke signalen dat het nu dan echt raak is hihi

Greetz tante pollewop!

5. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    hoi dames,

allemaal goed geslapen? Ik hoop dat niemand de :evil: heeft gezien.

Ik heb een schat van een vriend, we lagen gisteravond in bed zegt ie in eens dat hij zich erg vruchtbaar voelt haahhahah. Ik heb er hartelijk om gelachen. Het was gister mijn vruchtbaarste dag (als cyclus gelijk is aan vorige maand).
    Ik vond dat zo lief! De schat wil zo graag een kleintje van ons samen.

Nou jullie kunnen vast wel raden wat er daarna gebeurt is. :oops: :oops: .

Hoop dat jullie zulke schatjes hebben.

En nu heeeel hard hopen dat het raak gaat zijn deze maand.

Liefs essie

6. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    kon mezelf niet inhouden en heb dus n testje gedaan(heb 6 nov mn nod)dus vet negatief dus...

heb al een paar dagen pijn in mn onderrug,maar denk dat mn ongi eraan zit te komen...

mijn man raakt wel steeds enthousiaster en zegt dan ook vaak dat ie hoopt dat het raak is,en meer lieve opmerkingen.

wat kan een lichaam je toch voor de gek houden zeg.ik neem me ook iedere keer voor er niet zoveel mee bezig te zijn,maar een week voor mn nod word het toch wel erg spannend!

succes allemaal,en de inmiddels zwangeren gefeli!

7. Niet meer actief

ik moet me wel inhouden voor een test heb niks in huis en de enige drogist hier in de buurt is de drogist van mijn schoonma ha ha ha die ziet me aankomen

8. Niet meer actief

maar heb gister wel nog effe bij de slecke naar een cb test staan te kijken heb hem maar niet genomen hihihih

9. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Hoi allemaal,

voor tante pollewop wil ik zeggen, joh das logisch dat je ongeduldig bent dat zijn we echt allemaal! Is het in de rest van het land ook zulk geweldig weer? Maar je kan je wel lekker samen savonds terugtrekken in de slaapkamer he hihi! Voor iedereen die moet w8 hoop dat de dagen omvliegen. Nou was ff kort berichtje maar mijn kleine mannetje is zo ziek dus ga weer gauw bij hem kijken hoor, hij was gelukkig ff in slaap gevallen, de schat. Nou toedeloe tot gauw meiden x doos

10. melletje

melletje Lid

27 sep 2006
    36
    0
    0
    Hallo dames mijn DUIVELTjes zijn er spijtig genoeg op naar volgende ronde,
    mijn NOD is 29/11,
    dus ik blijf nu toch nog in november forum,
    groetjes,
    melletje

11. Nana

Nana Lid

15 aug 2006
    44
    0
    0
    hulpverlener
    Tilburg
    Hoi allemaal,

Ook ik kom me aanmelden voor november.Mijn NOD is 27 november, dus dat duurt nog wel even.Wij gaan nu voor de vijfde ronde, heb bij de drogist een ovulatietest gekocht ,ben benieuwd !
    Voor iedereen veel succes deze maand, dat het een vuchtbare maand mag worden !

Liefs Nana

12. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Wat me opvalt is dat ik sinds mijn 1 ongesteldheid een jaar of 10 geleden eigenlijk nooit ergens last van heb gehad. geen krapmje niks. Maar na de geboorte van mijn 1e (3 jaar geleden) toch wel een beetje krampjes enzo.

Maar nu ik ben gestopt met de pil lijk ik iedere maand wel meer kwaaltjes te krijgen. Ik loop nu al een paar dagen met pijn in mijn buik en pijn onder in mijn rug. Zal wel komen omdat ik nu ook ga zoeken naar pijntjes en dingetjes, maar vervelend is het wel. Ben ik de enige?

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik voel me ook zo, vroeger , maar toen was ik ook 10 jaar jonger dan nu had ik alle cyclussen op de dag juist., amaai nu, ben al aan dag 18 van overtijd

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

tadáaaaa, was ik ook weer...

wat kletsen jullie wat af zeg...
    pff. ik vanmorgen bij de tandarts geweest.. oei au oei... 3 kiezen opnieuw gevuld... au au verdoving laat na au au... ach ja kiezen op elkaar en erdoorheen gaan (uuhhh, zachtjes op elkaar dan)..

vanmorgen kelderde mijn temp naar 35.5... ik had eergisteren pos. ovu test, dus nu duidelijk dat eitje vandaag plopt... (of heeft geplopt)...

Hubbie vanaaaaaaf nog maar eens heeeeel lief aankijken dan..... (knipper knipper knipper knipper knipper knipper met hele lange wimpers)

hoestie hier verder?
    Melletje. balen dat de duvels er weer zijn, maar ik zie dat je lekker in deze maand blijft! leuk!

15. Rainbow

Rainbow Lid

26 okt 2006
    57
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik sluit mij bij dit forum aan... mijn nod is op 8 nov.. vlgns mijn gevoel ben ik zwanger: zere tepels, jeuk aan borsten, misselijk(af en toe), zuurbranden, futloos en moe, trek hebben maar weet niet waarin, andere eetgewoontes...
    Maar goed mijn lichaam kan mij ook voor de gek aan t houden zijn...dus k blijf nuchter :( maar het is en blijft moeilijk.. Heb ook nog een hele lange onregelmatige cyclus van tussen de 40 en 50 dagen... bah bah bah

liefss rainbow ;)

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oei ingie maar dan klopt je pendel niet meer meis

17. vieke99

vieke99 Lid

27 okt 2006
    30
    0
    0
    jammer genoeg,
    vandaag zij mijn :evil: erdoor gekomen.
    Het zal voor een volgende ronde zijn.
    :(

Groetjes van Evi

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

oei jackie je hebt gelijk... ff aanpassen hoor.. ik had al zo'n flauw vermoeden.

rainbow: spannend..... XXX keep my fingers crossed

19. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ingie auw auw hopelijk voel je je snel beter! Die tandartsen ook! Het zijn mishandelaars ;) ;)
    Sterkte meid en laat je vanavond maar eens goed verwennen! ;)

Liefs Pearly

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Pearly,

hoe gaat het met je rug?

Deel Deze Pagina