NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

zo pearly 3 pendels voor november dat kan niet missen dan he hihihi

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Melletje, balen, dikke knuffel en op naar de volgende ronde.

Liefs Moons

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ nynke Lief dat je het vraagt---> het gaat ietsje beter maar nog steeds veel pijn! :( Maar wil het toch gaan volhouden met deze medicijnen want zou het erg vervelend vinden dat ik deze maand de ronde moet overslaan en inderdaad(Gemke) de pendels zijn gelijk gestemd deze maand dus dat geeft me goede hoop! ;)

Dikke knuff voor jullie

Liefs Pearly

4. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    hoi dames,
    ik wil me ook weer bij jullie voegen... een tijdje geleden heb ik ook heel even kort meegekletst, maar kon toen de tijd niet vinden om regelmatig te komen.

Nu ik thuismama ben heb ik wat meer tijd :D

Mijn nod is op 8 november....

5. Niet meer actief

Hallootjes!

Ik lees alweer dat er veel te veel bezoek hebben gehad van hun ongi, getsiederrie, das niet de bedoeling hoor!

Iedereen veel succes, ik moet nog ff een paar dagen geduld hebben, ow ow ow, ging de tijd maar wat sneller....
    En ow ow ow, wat brengt zo'n malafide Romed-test je in de war :confused:

6. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Mariekepieke, ik hoop dat deze Romed test nou net niet malafide was meid! Kan me voorstellen dat je toch wel hoop krijgt van zo'n licht positieve test, al probeer je je toch nuchter te houden. Nog een paar daagjes ongeduldig wachten hihi! Ik duim voor je hoor!

Nou meiden, ik ben lekker bij een paar concerten van Marco Borsato geweest! Het was echt super! Ik heb vooraan gestaan en zelfs nog met Marco geflirt tijdens "je hoeft niet naar huis vannacht" hihi! En het meest geniale vond ik nog wel het scherm waarop lichteffecten te zien waren en filmpjes gedraaid werden. Tijdens het nummer "binnen" zag je allemaal spermacellen over het beeld flitsen haha, ik lag helemaal in een deuk. Het grappigste is dat ik met de zwemmertjes in mijn buik aan het springen was, hehehe! Mijn eisprong heb ik maandag gehad, dus we maken weer een goede kans deze maand! Mijn NOD is 13-11. Het duimen kan beginnen!

Verder alles goed hier? Ik heb niet alles teruggelezen, want daar heb ik geen tijd voor helaas. Ik zag wel weer een paar prille zwangeren erbij, gefeliciteerd! En dat er deze maand nog maar velen mogen volgen!

x Nienke

7. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Mijn NOD is morgen, of eigenlijk vandaag, maar ik heb het maar naar boven bijgesteld, omdat ik nog niet zo lang van de pil af ben.
    Dus voor mij wordt het spannend! Ik ga zaterdag testen, als ik het volhou..
    en anders misschien toch stiekum morgen...
    :)

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha nienke.... ik stel me dat even reaal voor hoe jij staat te springen met de zwemmertjes...

alle anderen veel succes met wachten..... de NOD's naderen nu wel heel snel hé!

Tissy: welkom terug

Pearly: dank je voor het meeleven.... ik ben er gelukkig niet bang voor, alleen is het altijd zo lastig als de verdoving is uitgewerkt. Vandaag heeft hij als een slager in mijn kiezen lopen te huishouden. Hij kan niet anders, want het is een hele grote kies en de karies zat heel diep.... Maar het is nu gelukkig weer uit te houden.

Ik duim dat je het me de medicijnen redt meid.... ik zou zeggen laat je door manlief heeeeeeeel voorzichtig verleiden (net als de egeltjes, heeeeel vooooorzichtig..)... Weet je al wat meer i.vm. met je niewe werk?

9. lolifantje

lolifantje Actief lid

2 nov 2006
    102
    0
    0
    Ik ben nieuw hier en heb nog acht dagen te gaan voor we weten of het gelukt is. Spannend voor alle meiden die momenteel tegen hun NOD aanzitten!

10. Niet meer actief

goede middag dames
    kom nog ff gauw kijken voor ik zo weer de keuken in kan duiken :)

heb ff gauw doorgelezen, maar tis bijna weer niet bij te houden
    alle wachterssssssssssssssss nog ff geduld hebben (moeilijk he)
    alle klussers (incl myself) go for it...
    en niet te vergeten de dames met de :evil: kop op nieuwe ronde nieuwe kansen
    lolifantje welkom en hoop dat je een mooie test hebt strax

groetjes baby blues

11. Ingiemoppie

hallo lolifantje... welkom hier...
    veel succes..

12. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    goeie middag meiden.
    Ik kom weer is ff buurten...
    Lees als het ff kan alles..
    maar er word zoveel gepost als ik een dagje niet kijk..

Gefeliciteerd meiden met een posi test SUPER! :whistle:
    Meiden die die nare :evil: op bezoek hebben op naar de volgende ronde..
    En de wachters onder ons... Ik duim voor jullie.. [-o<
    DE rest:KLUSSEN MAAR ;)

Nou hier nog weinig nieuws... Klus als t ff kan elke dag..
    En ben begonnen met thempen..Nou denk dat ik daar geen wijs uit kan worden.. Maar goed ik hou t bij zover dat kan..En we w88 het wel weer af.

13. Ingiemoppie

kimmiej...... meid hoe gaat het met het tempen? luktie.....

veel plezier met klussen hé! ikke vanaaf ook nog een keer en dan definitief op de wachtbank. ppffff

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden, hier ben ik weer even na een dagje werken;

Moons; Gefeliciteerd met je zoontje! En bedankt voor het duimen, hopelijk help het! :D
    Melletje; Balen dat je ongie bent geworden! Veel succes in de volgende ronde.
    Tante pollewop; Logisch dat je zo ongeduldig bent, zo tegen je NOD aan, ik heb dat ook altijd dat je er meer mee bezig bent als je zelf wil/hoopt.
    Rainbow; Ik zag dat je cyclus 40/50 dgn is. Hoelang is je cyclus dan als je de NOD van 18/11 aan houdt? Veel succes.
    Vieke; Dikke knuffel voor jou, balen dat je ongie bent geworden.
    Tissy; Welkom hier, en spannend!
    Nienke; Ik ben echt jaloers op je dat je bij Marco bent geweest, en je hebt ook nog lopen flirten met hem :confused: .
    Mesaana; Spannend dat je gaat testen zaterdag. Hou je ons op de hoogte?
    Lolifantje; SPANNEND
    Ikke; Ook voor jou blijven m'n duimen draaien hoor!
    Zico; Balen dat je je zo klote voelt. Hopelijk gaat het nu al weer wat beter met je. Dikke knuffel.

Nou hier nog geen :evil: :evil: te bekennen. Ik heb ook nergens last van; dus ook geen krampjes. Hopelijk blijven ze weg. Ik heb echt het gevoel dat het raak is. Ik hoop het zooooooooooo! Wat zal ik teleurgesteld zijn als het niet zo is zeg.

Liefs Neia

15. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    hey ingrid..
    Ja t tempen..ik temp elke avond..1x vergete al :oops:
    en ik temp niet elke x prcies op zelfde tijd dus denk dat t dan niet echt handig is.. :(
    maar ja ik ga gwoon door met tempen en dan zien we het wel meer kunne we toch niet doen..
    En klusse natuurlijk he :)

All1 dat gedoe met die eisprong enzo.. Ik moet zeggen merk nergens wat van... Ik ga altyd maar uit van de banner maar ja dat zegt ook niet altyd wat..
    Heb all1 de 1e ronde echt last gehad van pijnen en dat soort dinge maar de afgelope keren nix te merken hor.
    Nou ja klus als t ff kan elke dag en sla niet meer dan 1 dag over..
    anders weet ik t ook niet...

Tis weer allemaal wat dat zwanger worden ow ow ow 8)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

hoe is het hier? Kreeg vandaag een pendel van Kaatje binnen.. Nu zwanger van een meisje..joehoeee
    toen keek ik bij de oude pendels...en die van sonja en ninetje zijn ook nov... spannend dus

17. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Marloes, ik hoop dat de pendels uitkomen! Spannend hoor!

Nienke, wanneer ben je geweest? Ik was de 25e. Ik vond het helemaal geweldig en was ook wel erg blij dat we onze staanplaatsen op het laatste moment mochten ruilen voor zitplaatsen (heb nogal veel problemen met mijn enkels/voeten).

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij zijn de 26e geweest... hadden super goede zitplaatsen...zachte stoeltjes en niemand zat voor ons...

20. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Nou, ik zou gisteren en vandaag mijn functioneringsgesprek hebben. Nu heb ik te horen gekregen dat mijn contract wat per 1 mei afloopt, niet verlengt gaat worden.
    Ik ben heel verdrietig en boos.
    Ik begin me nu meteen zorgen te maken hoe dat moet als ik zwanger raak en wat ik nu moet gaan doen, enz. enz. enz.
    Ik weet het even niet meer. :(

Deel Deze Pagina