he hallootjes allemaal, wat is het druk hier, ik moet echt 's avonds er even voor gaan zitten om alle verhalen bij te lezen. helaas is het bij mij geen innestelingsbloeding of iets geweest, mijn n zijn aardig doorgebroken. ik heb met ze afgesproken dat ze er nog maar van moeten genieten omdat toch echt de laatste keer is als het aan mij ligt. dan mogen ze een maandje of negen met vakantie. dat vonden ze volgens mij niet zo erg,hihi . het was wel balen omdat ik wat klachten had, waardoor ik toch ging twijfelen, maar achteraf had dat dus toch met de te maken. ach zo naar 4 maanden leer je je lichaam steeds beter kennen. mijn mannetje en ik gaan weer lekker naar ronde 5, dus we mogen natuurlijk nog niet klagen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! ik lees dat het hier met een flink aantal de goede kant opgaat, al een aantal zwangeren. echt geweldig . en dat terwijl november toch echt pas twee dagen begonnen is, echt geweldig. ik hoop dat deze lijn zich voorzet voor jullie allemaal, tenslotten komen de feestdagen eraan en wat is er nou mooier om dan te vertellen dat......! ik wens jullie allemaal veel succes, ik zal jullie verhalen blijven lezen en ik hoop jullie niet te zien in het december topic. veel liefs joyce
@marloes: ik temp sávonds omdat ik smorgens nooit zelfde tijd kan.. Als ik moet werke ben ik om 6 uur wakker en anders pas later.. ik heb geen vast rooster dus nooit zelfde dage zelfde tijd . DUs ik d8 als ik nou savonds themp kan ik meer op de zelfde tijd doen..maar ja goed.. ik kijk wel tis niet een noodzaak dat ik themp en hecht dr op moment nog niet zo veel waarde aan.. Ik kijk t deze maand aan en ga dr vanuit dat ik gwoon zwanger ben.. Mocht dat niet zo zijn.dan kan ik volgende maand proberen t smorgens te doen en dr ook echt op te gaan lette wat t inhoud. Ben gwoon rare meid.hihi..
ja ja, ik ben een ui. zit ik hier lekker te vertellen dat ik naar het decemberforum ga, maar ik had mijn cyclus nog niet uitgerekend. enja hoor je raadt het al. mijn ei komt rond de 14e , als het goed is, en mijn nodje is 28 november. dus ik mag gezellig blijven! . gezellig! we gaan er deze ronde weer helemaal voor, ik ben mijn mannetje al aan het voorbereiden dat ik mijn ei echt niet nog een keer wil missen. en volgens mij vind hij dat niet erg! voor ons geldt nieuwe ronde nieuwe kansen! voor alle zwangeren GEFELICITEERD, GENIET ERVAN! voor alle anderen heel veel succes! groetjes joyce
he meid, heb zo vroeger 2 keer gezeten, ben na de bevalling terug gaan soliciteren en had direct een job, sommige kijken er niet heen of je zwanger bent of niet hoor, gewoon laten zien hoe sterk je persoonlijkheid is en niet opgeven, mei is nog ver weg he, ik zu nu stillaan uitkijken, wie weet vind je nu nog iets dat je ligt. Kop op, ooit vindt je de job van je leven
Neia: spannend! Kimmiej: tempen moet je 's ochtends doen en elke keer om dezelfde tijd, anders krijg je geen goede kijk op je cyclus. Maar hopelijk ben je gewoon al zwanger! Marloes: ik hoop dat de pendels gelijk hebben! Malaika, vervelend joh! Maar idd het is allemaal nog ver weg. Misschien vind je wel een leukere/betere job! Joyce1980, balen dat de zijn gearriveerd! ik ga ook weer even verder eten koken
Malaika, wat vervelend zeg...Dat zijn nooit leuke berichten. Snel op zoek naar wat anders, je vindt vast iets leukers en beters! Hier nog steeds een groot vraagteken. Kan je eerste ongi na stoppen met de pil puur uit een beetje bruin bestaan? Ik neem nog geen nieuwe banner namelijk, omdat ik vandaag wederom wat bruin ben verloren, maar verder niks. Het is echt niet heel veel, heb ook geen krampen of ongi gevoel, alleen dat bruin. Schiet mij maar lek.
Marloessssssssssssss we hebben beiden meerdere pendels voor Nov Ik vind het wel een goeie deal! Laat maar komen Ennuh wij waren er ook de 26ste!....welk vak zat je/jullie?
Hallokes, heb net gebeld en was nikske, negatief zoals ik verwachtte. Alle zal voor mij al zeker geen zwangerscahp worden voor november, kan een abonnement nemen voor December of later denk. Alle testen op een kanonwant die kan ik ook al niet meer vertrouwen , zal wel wachten tot ik boven het potje hang dan weet ik het zeker, want ziek zijn zal ik niet onderuit kunnen.
in vak F en dan rij 96 ofzo, dus wij dachten oh dat is helemaal bovenaan, maar dat was de onderste rij, een soort extra rij van stoelen...
Precies, en daarom ben ik ook zo boos en verdrietig. Ik loop de hele avond al te huilen. Ik vind het onrechtvaardig en het voelt alsof ik geen kans krijg. Al heeft het ook met bedrijfsplannen te maken waar ik niet meer in pas.
marloes en mirre ls net dat kaatje al 18 keer goed gependelt heeft dus we blijven duimen. groetjes las
Ik duim mee. Haar pendel zei voor mij ook november. Dus dan moeten we flink aan de slag deze maand. Ook Sonja haar pendel zei november. En beiden kwamen ze uit op een jongen. Dus...spannend!
Ja, was gisteravond bij een (zwangere) vriendin Dus was even aan t bijlezen en dacht 'ik wacht niet langer, ik meld me vast'