effe wat van me aftikken hoor weer heb het gisteravond hier over mijn ex gehad dat ik zo opzag tegen vandaag omdat ie vandaag zou bellen voor het weekend zijn dochter op te halen nou hij heeft net gebeld hoor zegt ie ik kom vrijdag sammy ophalen tussen half 4 en half 5 nou daar is niks mis mee dus ik zeg dat is prima zou je ze op zondag om een uurtje of 12 trug kunnen brengen zegt ie nee dat kan niet dus ik zeg hoe laat dan zat toen al te shaken denk nee dit gaat niet goed aflopen zegt ie uurtje of 6 a 7 ja daaag zeg ik je hebt ze mooi om 12 uur trug daar zorg je maar voor zegt ie moet ik ze ook al komen brengen dan ik haal ze toch al dus ik zeg hey vriend je doet dit niet voor mij he je doet dit voor je dochter ja maar ik ben zo ver weg gaan wonen dus ik zeg ja hey ik zorg elke dag voor der mag jij dan een klein beetje verantwoordlijkheid in de weekenden op je nemen je bent vader of je bent het niet toen zei die oke ik kom ze wel brengen maar niet om 12 uur dus ik zeg oke zullen we wel zien dan nou gaat morgen niet goed komen dus mike is er morgen ook niet als ie ze komt halen dus sta er alleen voor aan de ene kant goed dat ie er niet is want hij rukt zijn kop van zijn romp af maar aan de andere kant wat ga ik alleen beginnen dan pfffff lekker hoor die stress zo vlak voor mijn nod zo ben weer klaar met klagen dit zijn dus de nadelen van het moederschap als ouders uitelkaar gaan maar dat weerhoud me uiteraard niet om met mijn vriend een kindje te krijgen want ik geloof er in dat dit wel goed gaat
@Marloes of wij zaten in vak A. Waren ook prima plekken. @Las ...Kaatje had bij mij geen gelijk hoor met de pendel, want ze zei toch sept...inmiddels is het nov Maar ik heb goede hoop op Sonja! (en de andere 2 meiden)
He ik ben ook de 26e naar Marco geweest was echt super gaaf! Zat recht tegenover het podium. Gemke: Ik wilde nog even kwijt dat ik het heel vervelend vindt voor je dat je ex zo dwars ligt. Maar wil ook even kwijt dat het niet altijd aan de vaders ligt. Bij mijn vriend is het precies andersom. Zij ligt vaak dwars en als ze een "oppas" nodig heeft voor de dochter weet ze ons wel te vinden. De kinderen worden in z'on situatie altijd de dupe. Als ze bij ons is zorgen we gewoon dat ze het super gezellig is, meer kunnen we niet doen. Exen Bah! Nou hier alles verder rustig. Nu maar gewoon afwachten. Liefs essiee
oh maar dat hoor je mij ook niet zeggen hoor mijn vriend is een uitstekende vader voor zijn dochter ook voor de mijne trouwens zijn ex ligt vaak dwars dus wij hebben allebei stress van onze exen dus ja er zijn klote niksnut vaders bij maar er zijn ook wel degelijk bitches van moeder
Haushinka, alles is mogelijk als je net gestopt ben met de pil. Je lijf is gewend aan de hormonen en moet nu afkicken Gemke, wat een nare situatie met je ex en dochter. Ik weet er natuurlijk het fijne niet van... maar ik hoop dat het allemaal goed gaat. Leuk die pendeluitslagen.. mijn pendeluitslagen zijn tot nu toe niet uitgekomen. Ik had er eén die zei: augustus een jongen en eentje die zei: september een jongen. Dus helaas. Maar we blijven proberen
ja ik wil ook naar het zwangere gedeelte hihihihi en jij ook wel he gaan we mooi met zijn alle nu geen duveltjes meer ksssstttt weg blijven hihihi
Gemke, sterkte ermee. Lijkt me erg rot zo'n ex. Meiden, ik kreeg geen reactie op mijn vraag Hoop dat alles oké is hier. Ik moet er weer snel vandoor. Ga zo de stad in en dan naar de film Borat Kus, Sophie
tis ook rot idd en dan te bedenken dat het gewoon 5 jaar goed is gegaan en nu ineens alles klote is maar goed enneuh dat pendelen tja is ook maar gokken volgens mij hoor maar het blijft leuk
Hallo allemaal, Nou ik ben weer bijgelezen! Wel kei gezellig zo! Hier is het nog steeds wachten en wachten. Heb op dit moment af en toe steekjes en zere borsten. Dat had ik de vorieg keren ook, maar toen kwam mijn nod eraan. Wat reageert je lichaam toch anders als je niet aan de pil bent. Ik had dit ook altijd voordat ik aan de pil ging, zo'n 14 jaar geleden. Lijkt me trouwens echt gaaf..een concert van onze Marco! Liefs
Hier gaat alles nog goed. Ben nog rustig aan het wachten. Wachters: sterkte Klussers: go for it! Duivels: wegwezen en de komende 9 maanden niet terug komen.
Heb zo juist een flinke klodder dik/rekbaar slijm verwijderd! (ja erg onsmakelijk), maar dit had ik vorige maand niet, zou het deze maand dan toch gaan lukken? Oh ik hoop het zo. Gemke: Het was niet mijn bedoeling je aan te vallen ofzo hoor, maar over het algemeen denken mensen dat alleen de vaders slechte ouders zijn (bij gescheiden ouders) en dat wilde ik gewoon even tegen spreken. Zo ander onderwerp iets waar we vrolijk van wonrden \/ essiee
jeetje dames, wat zittenn jullie weer op de kletsstoelen ben er een halve dag nie en gelijk weer een boel bij te lezen, en we zitten weer op de 100 pagina's gehehe en we moeten nog ff Nou hier alles nog steeds het zelfde niks bijzonders te melden eigelijk, dus ja kan er echt dus helemaal niks over zeggen. Uhhhh weet niet eens meer wat er hier allemaal gekletst is dus ik doe het maar weer zo meiden aan de klus, schiet hem raak meiden voor de testen, wil alleen maar posi testen zien meiden voor de wachtkamer, ppffffff wat duurt dat wachten toch lang he, maar ze zeggen altijd, wachten wordt beloond