NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe is t hier?

2. Niet meer actief

effe wat van me aftikken hoor weer

heb het gisteravond hier over mijn ex gehad dat ik zo opzag tegen vandaag omdat ie vandaag zou bellen voor het weekend zijn dochter op te halen

nou hij heeft net gebeld hoor
    zegt ie ik kom vrijdag sammy ophalen tussen half 4 en half 5 nou daar is niks mis mee dus ik zeg dat is prima
    zou je ze op zondag om een uurtje of 12 trug kunnen brengen
    zegt ie nee dat kan niet
    dus ik zeg hoe laat dan
    zat toen al te shaken denk nee dit gaat niet goed aflopen
    zegt ie uurtje of 6 a 7 ja daaag zeg ik je hebt ze mooi om 12 uur trug daar zorg je maar voor
    zegt ie moet ik ze ook al komen brengen dan
    ik haal ze toch al
    dus ik zeg hey vriend je doet dit niet voor mij he je doet dit voor je dochter
    ja maar ik ben zo ver weg gaan wonen
    dus ik zeg ja hey ik zorg elke dag voor der mag jij dan een klein beetje verantwoordlijkheid in de weekenden op je nemen
    je bent vader of je bent het niet
    toen zei die oke ik kom ze wel brengen maar niet om 12 uur
    dus ik zeg oke zullen we wel zien dan nou gaat morgen niet goed komen dus
    mike is er morgen ook niet als ie ze komt halen dus sta er alleen voor aan de ene kant goed dat ie er niet is want hij rukt zijn kop van zijn romp af maar aan de andere kant wat ga ik alleen beginnen dan
    pfffff lekker hoor die stress zo vlak voor mijn nod

zo ben weer klaar met klagen
    dit zijn dus de nadelen van het moederschap als ouders uitelkaar gaan
    maar dat weerhoud me uiteraard niet om met mijn vriend een kindje te krijgen want ik geloof er in dat dit wel goed gaat

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Marloes of wij zaten in vak A. Waren ook prima plekken.

@Las ...Kaatje had bij mij geen gelijk hoor met de pendel, want ze zei toch sept...inmiddels is het nov :(
    Maar ik heb goede hoop op Sonja! (en de andere 2 meiden) ;)

4. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    He ik ben ook de 26e naar Marco geweest was echt super gaaf! Zat recht tegenover het podium.

Gemke: Ik wilde nog even kwijt dat ik het heel vervelend vindt voor je dat je ex zo dwars ligt. Maar wil ook even kwijt dat het niet altijd aan de vaders ligt. Bij mijn vriend is het precies andersom. Zij ligt vaak dwars en als ze een "oppas" nodig heeft voor de dochter weet ze ons wel te vinden. De kinderen worden in z'on situatie altijd de dupe.
    Als ze bij ons is zorgen we gewoon dat ze het super gezellig is, meer kunnen we niet doen.
    Exen Bah!

Nou hier alles verder rustig. Nu maar gewoon afwachten.

Liefs essiee

5. Niet meer actief

oh maar dat hoor je mij ook niet zeggen hoor mijn vriend is een uitstekende vader voor zijn dochter ook voor de mijne trouwens zijn ex ligt vaak dwars dus wij hebben allebei stress van onze exen dus ja er zijn klote niksnut vaders bij maar er zijn ook wel degelijk bitches van moeder

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    2 nov en we hebben de 100e pagina al weer bereikt

7. Niet meer actief

ja gaat goed he

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja nu nog veeeeeeeeel zwangere dames

9. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    Haushinka, alles is mogelijk als je net gestopt ben met de pil. Je lijf is gewend aan de hormonen en moet nu afkicken :(

Gemke, wat een nare situatie met je ex en dochter. Ik weet er natuurlijk het fijne niet van... maar ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Leuk die pendeluitslagen.. mijn pendeluitslagen zijn tot nu toe niet uitgekomen. Ik had er eén die zei: augustus een jongen en eentje die zei: september een jongen.
    Dus helaas. Maar we blijven proberen :D

10. Niet meer actief

ja ik wil ook naar het zwangere gedeelte hihihihi
    en jij ook wel he gaan we mooi met zijn alle nu geen duveltjes meer ksssstttt weg blijven hihihi

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gemke, sterkte ermee. Lijkt me erg rot zo'n ex.

Meiden, ik kreeg geen reactie op mijn vraag ;)
    Hoop dat alles oké is hier. Ik moet er weer snel vandoor.
    Ga zo de stad in en dan naar de film Borat :p

Kus,
    Sophie

12. Niet meer actief

tis ook rot idd en dan te bedenken dat het gewoon 5 jaar goed is gegaan en nu ineens alles klote is maar goed

enneuh dat pendelen tja is ook maar gokken volgens mij hoor maar het blijft leuk

13. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,

Nou ik ben weer bijgelezen! Wel kei gezellig zo!

Hier is het nog steeds wachten en wachten. Heb op dit moment af en toe steekjes en zere borsten.

Dat had ik de vorieg keren ook, maar toen kwam mijn nod eraan. Wat reageert je lichaam toch anders als je niet aan de pil bent. Ik had dit ook altijd voordat ik aan de pil ging, zo'n 14 jaar geleden.

Lijkt me trouwens echt gaaf..een concert van onze Marco!

Liefs

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha GOED

15. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Ik vind dat pendelen ook wel leuk! Een vriendin heeft gependeld dat ik nu zwanger ben! Ben benieuwd!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier gaat alles nog goed. Ben nog rustig aan het wachten.

Wachters: sterkte
    Klussers: go for it!
    Duivels: wegwezen en de komende 9 maanden niet terug komen.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik duim voor je!

18. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Heb zo juist een flinke klodder dik/rekbaar slijm verwijderd! (ja erg onsmakelijk), maar dit had ik vorige maand niet, zou het deze maand dan toch gaan lukken?

Oh ik hoop het zo.

Gemke: Het was niet mijn bedoeling je aan te vallen ofzo hoor, maar over het algemeen denken mensen dat alleen de vaders slechte ouders zijn (bij gescheiden ouders) en dat wilde ik gewoon even tegen spreken.
    Zo ander onderwerp iets waar we vrolijk van wonrden :) :) \:D/

essiee

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jeetje dames, wat zittenn jullie weer op de kletsstoelen :) ben er een halve dag nie en gelijk weer een boel bij te lezen, en we zitten weer op de 100 pagina's gehehe en we moeten nog ff

Nou hier alles nog steeds het zelfde niks bijzonders te melden eigelijk, dus ja kan er echt dus helemaal niks over zeggen.

Uhhhh weet niet eens meer wat er hier allemaal gekletst is dus ik doe het maar weer zo

meiden aan de klus, schiet hem raak :)
    meiden voor de testen, wil alleen maar posi testen zien
    meiden voor de wachtkamer, ppffffff wat duurt dat wachten toch lang he, maar ze zeggen altijd, wachten wordt beloond :D

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    herstel we zitten al weer op de 101 pagina's :)

Deel Deze Pagina