oehw vertel! Hoever ben je met je dagen? (sorry als je het al vermeld had maar er is zoveel geschreven hihihi)
Dus ook in de wachtkamer, ik wacht gezellig met je mee! Maar ben je dan niet bang dat je niet te vroeg gaat testen? Ik kan dat niet als die dingen hier in huis liggen dan had ik er waarschijnlijk er al tegen aan gegooit, Dus koop ze niet tot er echt een aanleiding voor is, en die is de afgelopen tijd niet meer geweest. jammer genoeg
Dat wachten duurt altijd zo vreselijk lang! Eigenlijk moet er iets worden uitgevonden waarbij je het gewoon veel sneller te weten kan komen.
@ mirre en Marloes geweldig die 3 pendels moeten toch wel scheepsrecht zijn! Ik heb er ook 3 voor november! Spannend hoor! [-o< [-o< [-o< @ ingie moet volgende week mijn werkgever terug bellen over de stand van zaken met mijn rug! Dus ben benieuwd of ze nog verder met me willen! Dikke knuff voor iedereen Liefs xPearlyx
ik zit nu op 6 dagen na eisprong... nod is 13 nov. dus zo rond de 20e ofzo. zou heel graag op 10-11 een test doen, omdat ik dan uitgerekend was van ons 1e wondertje...
OOh ja klopt meid! was ik ff vergeten! Maar hopelijk krijg je deze maand goed nieuws [-o< Om die moeilijke datum een beetje achter je te kunnen laten! Hoe voel je je verder deze maand als je je goed voelt zou je best een testje kunnen wagen op 10-11! Maar denk dat als het dan niet zo zou zijn dat de teleurstelling nog zwaarder voor je is! Dikke knuffel meid! Liefs Pearly
ik hoop "gewoon" dat ik na nov de rust voor mezelf weer vind. is nu al weer wel voor een groot gedeelte terug hoor. maar de eerste maanden na de miskraam had ik echt zoiets van; ik moet voor nov zwanger zijn.... maar ja,,die kans is nu hel klein, dus kan daarna niet meer zo panisch gaan doen en perse klussen enzo.... (al doen we dat al niet meer hoor)
Hoi Meiden, Ik zit in de wacht en heb geeeen geduld hihi. 15 november pas NOD. Allemaal duimen voor elkaar! Liefs Linda.
@ Marloes Meid hoop zo dat het deze ronde gewoon beloond wordt en je er gewoon heerlijk van kunt gaan genieten! Mijn duimen draaien op volle toeren door! Sterkte meid deze moeilijke dagen Dikke knuffel Liefs Pearly
Ik heb ook een pendel van kaatje voor positieve test november en een van sonja voor bevruchting oktober. Hopelijk komen ze voor ons allebei uit, moet zeggen dat kaatje het wel heel vaak goed heeft. Liefs Moons
heb ff zitten kijken om kaatje een pb te sturen maar welke kaatje is het want er zijn er veel, is het gewoon kaatje of zitten er nog nummers ofzo achter?
Hmmm inderdaad wel toevallig dat er allemaal hetzelfde uitgekomen is! Het is in ieder geval wel spannend en hoop dat de pendels gelijk krijgen! Liefs Pearly
Nou meiden, dan ga ik kaatje zo ook maar eens opzoeken. Ik heb namelijk ook erg goede pendels; terese en sonja oktober zwanger, allebei van een jongen. Spannend, en ik heb een goed voorgevoel! Gemke; Balen zeg dat gedoe met je ex. Ik zou ook echt niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik heb echt respect voor je. Succes morgen! Moons; Hier is alles nog goed hoor! Pearly; Helpen de medicijnen al een beetje voor je rug? Linda; Veel succes met je geduld! Marloes; Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is. Ik zal voor je duimen! X Neia