Goedemorgen allemaal, weer een wachtdag voor bij. Klusser: succes Testers: allemaal positief aub. Wachters: ik wacht rustig mee.
goedemorgen dames ik is er weer vroeg uit krijg straks mijn oppas kindje die tot 14:00 hier blijft ze is 2 weken bij papa super verwent en heeft daar de dienst uitgemaakt dus het is een hele klus om dat er weer uitte krijgen ze heeft het gedrag niet van een kindje van 5 maar van 3 of nog jonger ze is nu weer bij mama en dat is maar goed dat het door het gerecht is besloten 5 dagen in de week bij mama en de weekenden bij papa ze mag bij papa alleen maar tv kijken en hier doet mama en har vriend en haar zus heel veel met elkaar en als ze hier is doen we ook hel veel leuke dingen vind ze heerlijk maar komt goed we blijhven positief Pearly heel veel succes met je rug Linda je komt een paar dagen niet en het is veel lees voer hihi hopelijk heeft het concert bij jullie een wondertje gedaan meiden heel veel succes gr maria
Goeiemorgen Meiden, lekker geslapen? Mijn temp is vanmorgen met 0.4 graden omhoog gegaan Hopelijk geen vroeg eitje! OOh laat de temp weer dalen de komende dagen! Afgelopen week niet geklust ivm mijn rug Zijn er nog testers vandaag of dit weekend? Liefs Pearly
Goedemorgen allemaal, Ja hoor, heerlijk geslapen. Ik ben vandaag lekker vrij! Maria; wat klote zeg voor je oppaskindje, maar gelukkig heeft ze jou! Lolifantje; Dat had ik maandag nou ook, toen opeens koorts en overal last van. Nu wordt mijn keel gelukkig iets beter. Maarja, dat krijgen we van dat kloteweer he! Trachitol en strepsels helpen altijd. Pealy; Je moet ook niet zo hard broeden op dat ei joh, haha. Hij mag nog lang niet komen hoor! Hier nog niks te bekennen; SPANNEND! X Neia
Goedemorgen, Wat gaat het hier allemaal snel. Ik kan niet alle verhalen meer bijhouden... Hier gaat alles z'n gangetje, we zitten weer 'vrolijk' te wachten! Moet zeggen dat ik nu wel een goed gevoel over? Heb een positieve pendel van Angel(a) voor conceptie in oktober en van Caruli zwanger in november... tevens is mijn schoonmoeder bij een paragnost geweest, en deze zag aan de hand van een foto van mij en mijn vriend dat we zeker kinderen zouden krijgen, en ze vroeg of ik soms al zwanger was! We zullen af moeten wachten... Succes allemaal! Gr. Elma
heey meid Spannend! mijn duimen draaien! [-o< hoop zo dat mijn eitje nog niet geweest is! Pff wel ff schrikken hoor die temp vanmorgen Geniet van je vrije dag! Liefs Pearly
Maria Wat vervelend zeg! Ik heb zelf 3 oppaskindjes (uit 1 gezin) en als papa terug komt van varen dan is het hier ook altijd feest. Zijn ze ook bijna niet te houden! Hopen dat het allemaal een beetje gaat. Ik zit zelf echt de minuten weg te kijken van de klok. Was het maar donderdag, dan kon ik testen hihi.. In eerdere maanden heb ik wel voor nod getest, maar duidelijk geen succes gehad. Ben zelfs al 1 keer over tijd geweest, dat was helemaal spannend! Maar ja nu dus maar even afwachten tot donderdag. Ik hoop maar dat de pijntjes van deze maand betekenen dat het raak is! Ik had 2 pendels voor augustus en september. helaas niet uitgekomen. Mijn vriendin heeft nog een pendel staan voor december. Ik hoop dat die niet klopt en dat we samen nu zwanger zijn hihi.. Nou tot zo ver even.. Ik kijk vanmiddag wel weer (waarschijnlijk wel weer eerder )
Ja Pearly, dat kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Hoe voel je je nu? Al bijna klaar om te klussen? X Neia
Ja het gaat de goede kant op! Ik ben klaar om te klussen! Helemaal naar de shock van vanmorgen! ben de medicijnen aan het afbouwen om te kijken hoe ik me voel zonder pijnstillers en het voelt best goed! De pijn is uit te houden zonder pijnstillers! \/ Ik neem nu over de gehele dag wel nog 2 spierverslappers en meestal voor het slapen gaan om mijn rug weer rust te gunnen en om lekker rustig te kunnen doorslapen! Dus dat zit wel goed! Lief dat je het vraagt! Hoe voel jij je? Liefs Pearly
goedemorgen dames heb heerlijk geslapen op ons nieuwe waterbed wat we gisteravond nog effe in elkaar hebben gezet moet zeggen was zo gepiept hihihi handige vent he verder heb ik vandaag een pendel gehad op het forum van angel shannen had voor me gependeld en die zegt dat ik NU zwanger ben van een jongetje hihihi nou daar zou mijn ventje heel blij mee zijn een kleine opvolger hihihi hij heeft nu met die van mij erbij 2 dochters en word naar zijn zeggen helemaal gek van die meiden en hun gedoe whahahahahahaha dus kan me er iets bij voorstellen tis niet zo dat ie een meid niet leuk zou vinden hoor dat vind ie ook best maar als ie het voor het kiezen zou hebben ..... en dan nog effe over mijn ex ik heb het zo opgelost sammy gaat niet dit weekend ik wil eerst eens praten met hem en hem alleen geen partners erbij wij zijn de ouders van sammy en laten ons toch beinvloeden en dit is iets wat ik met mijn ex moet op lossen zonder zijn vrouw zonder mijn vriend niet dat zij niks te zeggen hebben maar die horen niet bij dit gesprek gewoon en mijn ex en ik zijn het er over eens dat dit zo niet verder kan dus dat gesprek gaat er komen over 2 weken hopelijk is het daar mee opgelost pfff heb daar gister heel de dag mee rond gelopen ik snap ook niet waarom ik altijd met de oplossing moet komen en hij maar achterover leunt ik met al die stress terwijl meneer vrolijk aan zijn werk gaat maar goed .......... en hier hoe is het hier
goedemorgen meiden, Hier alles goed, heb sinds 2 dagen last van moeheid, 's avonds om half 10 al bekaf, zere ogen. Net op toilet dikke klodder heldere afscheiding. Lichte ongipijn in onderbuik en af en toe beetje raar gevoel in borsten. Heb mijn ei gehad op dag 15 denk ik, dus zou kunnen natuurlijk, is nu een week na ei. We kunnen niets anders dan afwachten. nog een dikke week. Liefs Moons
hoop voor je dat het raak is moons ik zelf heb al dagen steekjes in mijn zij en lies en het lijkt wel of er meer bobbeltjes bij zijn gekomen op mijn borsten alleen neemt de pijnlijke (.)(.) wel af nu alleen nog aan de zijnkanten
Goeiemorgen meiden! Ik hoop dat iedereen hier heftig zwanger is! De voortekenen zijn goed als ik het zo lees! Gisteravond toch rood bloed gekregen, dus ik hou 2 november maar aan als eerste dag van mn ongi, hoewel t nog steeds een minimale ongi is. Wij gaan dus door voor de 2e ronde. Even een nieuwe banner aanmaken....Mijn nieuwe NOD zou dan volgens mij 30 november zijn.
oh meis dat is klote zeg hopelijk heb je de volgende ronde meer succes maar je blijft wel hier denk ik toch
Ik blijf hier wel omdat mn volgende NOD nog steeds in november is. Hmmm, volgens mij gaat er iets niet goed met mijn banner....
nee hij staat nu op overtijd heb ik ook weleens heb ik meestal naar beneden gescrold en de tijd dus iets veranderd zit met een laptop vandaar