kaylie, ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet; in een week tijd ging je van geluk naar teleurstelling. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je er weer met volle kracht tegenaan gaat in de klustijd. Nu het goede nieuws; De juli-mama's zijn in de maak! Heel veel succes met klussen iedereen en laten we hier een vruchtbaar topic van maken! xxxx liefs Lintje
Kaylie: veel sterkte, jammer hoor. Heel veel sterkte de komende tijd. Voor alle nieuwkomers: van harte welkom in dit topic, we gaan er met z'n allen voor! HIER KOMEN DE JULI-BABY's
Nou meiden ik kom me hier aansluiten, na 3 dagen overtijd zijn dan toch de duivels gekomen. Kayle wat een bericht meid, ik heb het zelf niet meegemaakt maar wens je heel veel stertkte toe en alles wat je erover kwijt wil praat erover want het is toch een kindje wat je verloten bent.
Kaylie: heel veel sterkte toegewenst en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn hier zijn ze goed door gebroken al heb ik ha opgebeld en die zegt dat ik de dagen vanaf bruinverlies al moet rekenen en dan zit ik weer op 28 dagen ik doe mee aan het onderzoek vanuit het UMC en zal haar ook vragen wat ik nu moet doen zelf weet ik dat ik veel mannelijke hormoon heb en dat mijn eisprong erg bemoeilijk word door de eileider maar dat ik wel op 14 dagen zit wat een dillema op de vroege ochtend alle dames heel veel succes gr maria
Hey ladies, Ik kom me hier ook melden. Helaas zijn vanochtend, na 4 dagen overtijd, de doorgekomen. Het is nu nog niet zoveel, maar aan de buikpijn kan ik voelen dat het door gaat zetten. Jammer... maar in 1x zwanger zou ook wel teveel gevraagd zijn. Nu hoop ik dat ik me een JULI-MAMA mag gaan noemen! @ Kaylie: heel veel sterkte... ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven en dan door kunt naar de volgende ronde! Alle andere meiden: heel veel succes en ik hoop dat november een vruchtbare maand gaat worden! Gr. Elma
Hoi meiden, ik kom me hier ook melden. Baal nog te erg om de berichtjes hier te lezen en te reageren. Komt wel weer... Knuffel voor alle meiden hier! x Nienke
Noesje, Maria LMA: Balen zeg, dat de gearriveerd zijn. Nou Maria, ik dacht ook dat je pas ging tellen met veel bloedverlies en niet met een beetje bruin. Zou ik dus ook m'n banner aan moeten passen. Op zich zit ik dan nog wel op 28 dagen, alleen mijn eisprong is nu wat eerder dan ik dacht.
He Nienke, jij ook al. Zeker balen. Ik heb even mijn banner aangepast en mijn nod is nu op 2 november.
De stand van zaken vanuit de oktober-NOD; Manuela ZWANGER! Tweeling ZWANGER! Noesje Mark&Maria Lma Lintje Nienke Candijtje test vrijdag Moons test vrijdag Julie123 test vrijdag Mercedes test ?
Kaylie, wat vreselijk zeg ! Ik wens jullie heel veel sterkte, en dat het maar gauw weer raak mag zijn. Liefs Micha
Als je zo het lijstje ziet is het geen goed begin van de maand. De aankomende beebs willen vast allemaal zomerbaby's worden. Deze maand allemaal flink aan de klus.
Dat zou heerlijk zijn. Een juli baby 8) We gaan ervoor deze maand! Ik hoop dat mijn duiveltjes een beetje op tijd komen in november. Of helemaal niet natuurlijk
het is echt balen voel helemaal leeg nienke kan me voorstellen voor jou is helemaal balen paar dagen overtijd en dan groeit je hoop maar ook voor de andere dames enorm kl*te maar inderdaad we moeten vooruit kijken en juli is een heerlijke maand voor kinder verjaardagen hihi alle dames heel veel succes gr maria
Hallo dames, Ik kom me hier ook melden.... Na een paar dagen overtijd te zijn geweest zijn ze bij mij ook gearriveerd. Ik ben nog nooit overtijd geweest dus dat was best wel balen. Kan te maken hebben dat ik 3 maanden geleden gestopt ben met de pil maar toch.. Maar we gaan er weer voor en laat de juli baby's maar komen Groetjes Diaantje78
Diaantje78 jeetje ik had bij jou best een goed gevoel bij dat je positief zou testen nou ik heb een kleine goed makertje gewonnen een 3 daagse minicruise naar engeland best leuk moet ik maar plannen in een vruchtbare week hihi ze zeggen dat tijdens vakantie de meeste beebjes worden verwekt heel veel succes gr maria
Gefeliciteerd met je prijs! Karma is dat... een teken voor; het komt wel goed! We gaan gewoon de volgende ronde in.. en wie weet op welke leuke plaatsen de beebs van juli verwekt worden.. Volgens mijn moeder ben IK verwekt in een weiland.. ehm.. ja..
Wat een leuke plaats zeg! Geweldig, vind ik dat. Mmm, misschien moeten we ook maar eens een spannend plekje gaan opzoeken, wie weet
hahaha... misschien helpt het als ik het ook doe daar... ik zal hubbie es vragen, vindt ie vast niet erg.
hoi meiden,Ik meld me ook hier aan: mijn nod is 4 november. 2e ronde.... Hoop ook op een juli baby! groetjes