NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    He dames, kan iemand me helpen, heb net van de gynocloog te horen gekregen dat ik in de eerste helft van m'n cyclus zit, wie kan me hier iets meer vertellen, zit ik tegen de vruchtbare periode dan ? Ik wordt zot, ventje is volop vitaminen aan het innemen, hahahha om vol te houden.... jipie joe rijden maar :rolleyes:

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

nou zico.... aan de klus dus...

eerste helft cyclus betekent de tijd van je ongi t/m je eisprong... die schijnt dus nog niet plaatsgevonden te zijn.....

misschien 1 x ongi overgeslagen?

3. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik snap steeds minder van m'n lichaam....

4. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    ja dames, SPANNEND! erg zeg dit, volgens mij heb ik dit nog nooit zo erg gehad. Mesaana, jij succes morgen. Weet je al hoe laat je gaat testen? Ik moet morgen helaas de hele dag werken!

Ik ga zondagochtend testen, maar ik weet nog niet hoelaat.
    Maar eerst maar eens wachten of er morgen geen duivels op bezoek komen he!
    Maar ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor het duimen allemaal!

Zico; Kan me voorstellen ja, maar zie het gewoon als nieuwe ronde nieuwe kansen! Zet hem op! ;)

X Neia

5. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    zico raar hoor, ik heb er geen verstand van, maar misschien kun je ovulatie testen gebruiken. dan kun je altijd zien wanneer je ei dan komt.

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Nou, meiden die gaan testen, ik duim heel hard voor jullie! De duivels zullen nu eerst nog ff bij mij blijven en dan bind ik ze wel vast zodat ze niet jullie kant op kunnen gaan ofzo..of ik stuur ze helemaal de verkeerde kant op..of uh..ik lok ze in een valkuil...hihi :)

Succes!

Liefs

Sylvia

7. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Goed idee Sylvia! Doe dat maar, wel je best doen he? Anders kom ik bij je klagen hoor, haha :D

Aly; goed idee ja voor Zico!

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    laat ventje lekker om de 2 dagen klussen, het zaad blijft toch max 36 uurtjes leefbaar he, wil er geen machine van maken, ben opndertussen zonder hij het weet tempen, maar hoe weet ik wanneer ik m'n ei ga hebben met de temp, schiet hij dan echt naar boven?

9. Niet meer actief

Whaaahhhh, wat is het spannend hier!
    Neia en Mesaana veel succes met testen :)

Ik zou nu wel willen testen, maar ik wacht nog ff af....
    Geduld is een schone zaak zeggen ze dan, maar wat is het (%^$($(%) moeilijk! En meestal heb ik op dag 28 wel wat voortekenen, nu nog nix. En ik heb in m'n achterhoofd ook nog steeds die malafide Romed-test.

Ow ow ow :confused:

10. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    zico dan kun je misschien het beste een temperatuur kaart bij houden, als je dat hier op het forum doet helpt de rest je wel en ff geeft ook aan wanneer je je ei hebt. alleen het is misschien even moeilijk om een begin te krijgen, omdat je je menstruatie datum moet invullen.

11. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hey meiden

oooooooooooo wat is dit zenuwslopend zeg ik word er gek van.en vooral ik heb vanmorgen al getest maar ik had hem onder de lamp afgelezen en was negatief maar toen ik toch nog stiekem om 11.00 keek zag ik daar een ienie mienie streepje in het licht :confused: dus ja.maar ik beschouw hem als nega en dus zondag maar testen als het me lukt zo lang te wachten hihihi :D

groetjes fempje

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb vanmorgen ook al getest. Toch vind ik het raar. Als ik de calculator gebruik dan moet ik testen op 3 nov, maar zie mijn banner...

Ik had een digitale gebruikt en 'niet zwanger' natuurlijk.... ik had vandaag wel het gevoel alsof ze er aan kwamen, maar ze zijn er nog niet. Ik heb nog 1 test liggen. Wanneer zal ik die gebruiken? Het is ook weer een digitale (dus meer hcg nodig).

Sterkte en succes aan alle meiden hier!

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

als je een heeel goed voorbeeld wilt hebben, moet je even bij temp kaartje van mij kijken... bij de rubriek temperatuurkaartjes....

ach what shalls... hier istie

heb gisteren ei gehad.... maar dit is wel een heel groot voorbeeld. niet bij iedereen istie zo.

heb je al bij de zwangere temperatuurkaartjes gekeken? dan heb je wat meer vergelijkingsmateriaal.... over wanneer een eitje komt of hoe de temp er dan uit moet zien. Niet iedere vrouw heeft zo'n verschrikkelijke daling en stijging als die van mij...

bij mij hebben daarnaast ook die ovu-testjes heel veel geholpen...

misschien iets voor jou? het is wel heel erg balen dat je niet van je lichaam op aan kan.... even een dikke knuf tussendoor Zico.

14. Niet meer actief

Nou meiden!
    Kan wel janken :cry:

Ik heb dus echt geen geduld he.... Heb net toch een Kruidvat-test gedaan, negatief.
    En toen gelijk m'n laatste Romed-test en die was ook dik vet negatief.
    Heb toch het idee dat ik die test van woensdag niet helemaal goed heb gedaan.
    Wilde dat ik het woensdag nooit had gedaan, je krijgt toch hoop....

Zucht! Nu is het afwachten wanneer de ongi komt....

Hopelijk heeft de rest hier meer succes!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meiden,
    Hier ben ik weer, terug van de ikea! drukkkkk niet normaal, maar goed we hebben wat we moeten hebben,dus dat is mooi.
    Heb nu onwijze koppijn :( das we minder. Heb ook een beetje vage buikklachten dus denk toch echt dat ze eraan zitten te komen. sjucht.

Ik blijf blazen en hopen dat ze niet komen. We wachten af meer kunnen we niet he

16. mesaana

mesaana Actief lid

Aug 15, 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @mariekepieke
    Je bent gewoon te vroeg meis! Nog even geduld (ooow wat is dat moeilijk!) en dan over een paar daagjes weer proberen!

17. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    Mariekepieke, zo lang de :evil: er nog niet zijn, is er nog hoop!

18. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    oooow... november is begonnen!! JOEHOE! :D

Nu ik even bijgelezen heb voel ik ineens dezelfde spanning als de dames die al gauw hun NOD hebben of.. overtijd zijn! WAAAAAHHHh spannuuhhnd! :(

Zico, misschien als je je focust op ovulatietesten komt het weer op gang. De cyclus is een raar ding, en wees maar gewoon lief voor je lichaam, misschien is ie een beetje de weg kwijt.

Mariekepieke, lieverd toch, probeer moed te houden, ik denk aan je.

Mesaana & Neia.. hoop dat jullie positief testen :) Het november-forum moet dit jaar gewoon de meeste zwangeren opleveren.. kan iedereen het met de kerst vertellen aan de omgeving... oowww wat leuk!!!

:evil: :evil: wegblijven!
    wachters.. veel geluk en sterkte toegewenst!
    enne klussers... kom op he! We hebben een november-reputatie hoog te houden!

xx Lintje

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    heeft iemand een gpske, dan kan je ze sturen de juiste cyclus hoe ze de weg moeten afleggen. hihiihi we zullen er maar mee lachen he

20. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    maandag mn nod,krijg steeds meer rugpijn,dus denk dat de duivels eraan komen..

Share This Page