NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    mesaana GEFELICITEERD en geniet ervan. lekker dat het zo snel is gegaan. :whistle:

2. Haushinka

Haushinka Actief lid

9 okt 2006
    125
    0
    0
    Mesaana; Gefeliciteerd! Geniet ervan!

angels en neia, spannend hoor, dat jullie gaan testen. Allebei vet positief he!

Pjetje....Jammer meid, dat hij negatief was. Nu hopen dat de duivels uitblijven en je alsnog de 2e streep krijgt!

Hier is de ongi écht doorgebroken nu, alleen maar rood. Dus ik hou ze hier vast meiden, ze komen niet bij jullie!

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hallo allemaal,

Ik kom me hier maar eens aanmelden, hoor eigenlijk nog steeds in oktober, maar daar is niemand meer.
    Ben nu al een week overtijd en heb vage zwangerschapskwaaltjes maar de testen zijn negatief........... :rolleyes:
    heb nog niets teruggelezen maar zag wel net dat Mesaana positief getest heeft dus meid VAN HARTE GEFELICITEERD! :baby:

Ik ga vanavond of morgenvroeg nog een keer testen en anders maar eens naar de huisarts voor een bloedtestje.....

groetjes pat

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen dames

mesaana
    van harte gefeliciteerd

neia
    spannend hopelijk blijven de :evil: weg
    en heb je ook positievetest

hier is het afwachten al heb ik nu dingen die ik niet erken als wat ik normaal heb
    zag gisteravond meer puntjes op mijn tepelhof die ook iets donkerder is als normaal
    hoog in de buik gevoel dat ik uit elkaar word getrokken
    best veel moe
    maar ja nog paar dagen
    we zien wel krijg zo visite en dan gaat deze dag ook weer snel voorbij hihi

iedereen succes

gr maria

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    GEFELICITEERD! :p :p :p

6. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Jaaaaaaaaaa mesaana wat gaaf voor je meid! Heerlijk he dat het toch zo snel mag gaan terwijl je zelf verwacht dat het niet zo makkelijk zou gaan vanwege je leeftijd. Geniet ervan, het is je gegund! Heerlijkj weer iemand met een positieve test!

maria, spannend he als je Pre NOD klachtjes anders zijn dan normaal... Dan hoop je stiekem toch. Nog 3 daagjes dan weet je hopelijk meer!

pat balen dat je na een week overtijd nog steeds geen posi test hebt. Maar zolang de duivels er niet zijn, duimen we door!

angels, spannend meid, hopelijk morgenochtend wel een posi test...

neia, jij ook succes met testen morgen. En dat onderbroekturen klinkt bekend hihi!

ikke 1981, heerlijk he als je vent zo meeleeft. Ik vind het ook heerlijk om met mijn man te fantaseren over het kindje dat hopelijk komen gaat.

pjetje, jammer dat de test nega was en je temp hoopvol hoog was. Geen bloed geeft moed, we blijven duimen!

Maris, lekker toch zo'n korte ongi? Kan zijn hoor dat je lijf anders reageert zo zonder pil. Ik heb wel een leuke site met mooie boxkleden gezien. Ik snuffel daar weleens rond en dan krijg ik helemaal zin om ze ook zelf te gaan maken. Ziet er niet al te moeilijk uit en erg fleurig! De link is: http://www.misslittle.nl/main.php?cat=Boxkleden%20(2006)&showdep=08.%20Boxkleden

Nou meiden, wij hebben zowaar een prijs gewonnen bij de Postcode loterij hihi! Helaas zijn we geen miljonair, maar... wel de gelukkige eigenaren van 2 hele potten Ben & Jerry's ijs hihi! Heeeeeerlijk! En van mijn cyclus snap ik werkelijk niets meer. Ik zit als het goed is vandaag 5 dagen na mijn eisprong en ik had gisteren en vandaag licht bloedverlies... Dan hoop je natuurlijk gelijk op een innesteling, maar ik had mezelf iets voorgenomen. Alles wat ik voel is PMS! Ook licht zere borsten en dat heb ik meestal dus ook pas rond dag 30-31. Misschien wordt mijn cyclus weer wat korter, zou ook wel prettig zijn! Vandaag is het precies een jaar geleden dat het zoontje van mijn vriendin overleed, een maandje oud. Even bezinning... Vanavond weer naar Marco en hij zingt een nummer over een kindje dat te vroeg overlijdt. Dat gaat janken worden.. Tot gauw weer meiden!

x Nienke

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ook van mij van harte gefeliciteerd

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ha marloes! De pendels zijn jou gunstig gezind voor deze maand, dat is tenminste iets hihi ;)

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier alles kids ;)
    Heb net ovutesten besteld.
    Verder heb ik mn mannetje net op t hart gedrukt maandag naar de huisarts te gaan. Hij heeft namelijk jaren geleden jodiumpil geslikt voor te snelle schildklier en is daarna nooit meer voor jaarlijkse controle geweest.
    Nogal dom. Na zo'n pil kan schildklier ook te langzaam gaan werken.
    Ik heb al vaker gezegd dat ie t moet controleren. Omdat t met hormonen te maken heeft (en ik dacht daardoor misschien wel invloed op vruchtbaarheid) ben ik vanochtend is gaan googlen. OEPS als schildklier niet goed is kan hij onvruchtbaar zijn (tenzij medicijnen/behandeling t herstellen) :(

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Nienke, wat afschuwelijk :cry:

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tja we moeten ergens in geloven he..haha.
    maar.... hoeveel concerten ga je zien?

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Vermaken jullie je nog een beetje op t wachtbankje?

Kijk 'ns wat ik zie vliegen:

13. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Mesaana. Geweldig. Ben jij de enige november zwangere tot nu toe?
    Ik heb de berichtjes vlug gescand, en zag zo snel dat alleen Mesaana goed nieuws had. Spannend voor de rest...

Bij mij is het ook spannend. Ik ben niet vaak op het forum. Lees wel regelmatig, maar van meepraten word ik schijnzwanger. Ben nu 2 dagen overtijd en dan ben ik van mijn langste cyclus van 31 dagen uit gegaan. Zit dus op dg33. En er zit voorlopig geen ongi aan te komen. Ik heb altijd vanaf dag 27 licht bloedverlies bij afvegen en zo en dan na een dag of 5 zet het echt door. Deze ronde was ik niet zo met zwangeren bezig. Erg druk op mijn werk en op het werk van vriend-lief. Dus de seks is er ook een beetje bij in geschoten (natuurlijk niet helemaal, daarvoor hou ik er te veel van, hihi). We hielden de agenda er al niet naast, maar ik weet dus echt nietof we nou op de juiste dag gesekst hebben. Ik ontdekte gisteren dus ook: Hè, ik ben nog helemaal niet ongi. Heel vreemd.
    En ik ben afgevallen dus ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Morgen ga ik testen, maar ik zie er tegen op. Ik heb nu een paar keer getest (wel al op dag 27 of 28, dus eigenlijk was ik dan wat ongeduldig) maar het is zo'n teleurstelling wanneer de test negatief is. Dus daarom stel ik het nu ook uit. Ik voel namelijk ook helemaal niets. Vanochtend zat ik echt te bedenken of ik nou misselijk was, maar wanneer ik daar zo over na moet denken zegt dat eigenlijk al genoeg. Nee dus. Maar ik heb ook geen ongi gevoel, hoofdpijn of pijnlijke borsten. daarom was ik mijn ongi ook helemaal vergeten.
    SPANNEND... Even lekker om het zo van me af te typen.

Groetjes! Eliza

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zie hem....
    tja die wachtbank, wat zal ik zeggen...hij zit niet lekker... wil liever een roze wolk

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Eliza,

Ohhh wat spannend. Klinkt heel veelbelovend :p
    Blauwe duimen hier voor je!

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga er 1 voor je zoeken ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    die bank is zo hard he, geef mij die wolk ook maar die is lekker zacht en aangezien dat ik gek ben op roze komt dat ook nog eens mooi uit :D

Maar ja eerst maar die harde bank
    wachten
    wachten
    wachten :(

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland

Niet gevonden....wel een heel positief zonnetje ;)

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier istie:

20. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Thnx Sophie.

En die wachtbank... Ik krijg soms wel eens het idee dat we idd op de reservebank zitten. En maar wachten tot wij ook eindelijk eens mee mogen doen met al die kwaaltjes-praatjes!

Deel Deze Pagina