Nu kunnen we allemaal verlangend naar de roze wolk staren... (zucht, ik doe het op dit moment al...) Wie er het eerst is, houd een plekje voor de rest bezet, ok?
Nou meiden, Ik ga eens aan het werk zo. sjugt helemaal geen zin in, maar dan is wel de dag lekker snel voor, teminste als er wat te doen is dan, dan is niet te voorspellen namelijk. Ik kom zo langs heel veel winkels en gelukkig heb ik geen geld bij mij om een test te kopen, hahah weet anders wat ik echt had gedaan. Dus misschien wel beter. Mn man vroeg net wek, kan je niet eerder een test doen, uhh ja kan maar als die negatief is vind het ik het zonde, dus wil echt heel graag afwachten, ohw zei die hiihihihi. Wat een scheet. Nou meiden zie je jullie waarschijnlijk vanavond weer ene allemaal suc6 en hopelijjk nog meer posi testen! Liefs Ikke
Het is ook lekker weer, iedereen zal wel buiten genieten! Of iedereen is aan het klussen, hahaha! Ik word nu al zenuwachtig en moet nog 9 dgn volgens mijn banner. Ben al 2 dagen smorgens wat misselijk en heb het idee dat mijn borsten zijn gegroeid. Hoop zo dat het deze maand raak is! Al zou ik dan wel op de 3e verjaardag van mijn dochter uitgeteld zijn!
hoi dames, er word al weer aardig geschreven hier. Heb ik nog iets gemist anders moet ik zoveel bijlezen... ben gisteravond naar marco borsato geweest even een avondje ontspanning was erg leuk, zit nu te wachten of ik mijn ei ga voelen deze maand we zullen zien maar blijven gewoon klussen en hoop zo dat het een positieve maand mag zijn! alle wachters succes het word steeds drukker op de bank en alle klussers zet hem op! liefs
amai telkens ik hier even kom piepen moet ik zeker 15 bladzijden lezen, hehe... alles goed met jullie? hier is alles rustig, volgens mij is mijn eitje reeds voorbij... heb drie dagen menstruatie pijn gehad en nu reeds weer 2 dagen niks van last meer , dus denk dat ik nu moet afwachten... groetjes xxxxx
Marloes, dat is ook niet erg. Maar wel erg toevallig! Ik zou al blij zijn als het eindelijk een keer raak is!
hallo meiden, ik ben weer terug van het werk! Mesaana; GEFELICITEERD! Wat goed zeg, geniet ervan! Was je mannetje bij het testen? Hoe voel je je? Voor alle andere wachtende, want ja dat zijn er echt veel; Succes! Ik baal nu even dat ik vanmorgen niet heb getest. Want er is hier (nog) niks te zien en te voelen! Jeetje, wat is dit spannend. Zou het dan toch raak zijn? Ik zie mezelf al helemaal met een dikke buik, pffffffffff ik draaf door! X Neia