NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meid, een hele Dikke proficiat aan de jonge mama en papa in spé

Jullie sterretje heeft je gevonden, geniet ervan, wij genieten stilaan mee

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    pat zal voor je duimen, ik ben 20 dagen overtijd, 3 negatieve bloedtesten ondertussen, na de laatst heb ik gevraagd te kijken hoever ik in m'n cyclus zat, bleek dat ik nog in de eerste fase zit van de cyclus, dus weer klussen tegen de sterren op :confused: Jij kan het ook vragen het is aan bepaalde waarde dat ze dat kunnen zien in je bloed

3. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb er vanochtend ook een testje tegenaan gegooid maar helaas nog niets te zien. Het is ook aan de vroege kant ,maar ik weet niet, ik had vanochtend het gevoel dat ik moest testen. Hmmmm verkeerd gevoel dus! Nu maar wachten tot maandag ;)
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook voor het nod testen geen positief resultaat en op dag van nod positief dus ik moet nog maar even rustig afwachten. Maar ja tuurlijk weer ontzettend spannend... zoals elke maand.
    Mesaana gefeliciteerd en Iedereen fijn weekend en succes
    Liefs,
    Gaby

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gaby, Balen zeg; maar wie weet is hij maandag vet positief! Ik zal voor je duimen!

X Neia

5. Niet meer actief

hier nog steeds steekjes in mijn buik zij en lies en nu ook achter het schaambotje
    nog steeds witte afscheiding baarmoeder mond ligt nog steeds hoog en is ook nog steeds open in tegen stelling tot vorige maand deze tijd
    heb ook nog geen sjaggie bui gehad wat ik meestal heb zo vlak voor mijn nod maar moet zeggen dat ik wel heel erg afwezig ben laat alles uit mijn poten vallen en zeg sommige dingen erg verkeerd zo wilde ik vragen aan elisa of ze suikerklontjes in de koffie had gedaan en ik vroeg dus of ze koffieklontjes in de suiker had gedaan pffff voel me echt een suf konijn sinds vandaag
    wilde eigenlijk ook testen vandaag maar helaas door dat we gister dus heel lang in de auto zaten zowat de hele dag heb ik geen test kunnen halen
    mijn schoonmoeder heeft ze ook niet meer die moet ze weer bestellen en dus zit ik voorlopig zonder test had het vandaag nog kunnen halen maar ach heb nu ook zoiets ik wacht wel gewoon hoor het heeft geen haast eigenlijk he als ik zwanger ben ben ik dat volgende week ook nog en hopelijk de komende 9 maanden dan nog dus ja ik heb geduld heb er wel een goed gevoel over maar dat zeg ik heel zachtjes deze keer

6. Niet meer actief

oh ja en mijn rug dat vergat ik te zeggen zo een week na mijn ei begon mijn rug te vervelen onderin helemaal zo afentoe een steek
    ook bobbeltjes op mijn tepelhof zijn vermeerderd dus ben erg benieuwd wat deze maand de uitslag is

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb dubbele zit hihihihihihihii ben nu nog maar pas in het eerste gedeelte, lijk wel terug op de schoolbanken te zitten. :)

8. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    mesaana,gefeliciteerd!

nog 2 dagen tot mn nod...heb rugpijn,denk dat de :evil: :evil: :evil: op komst zijn ...

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    he meiden, ik heb net de zwangerschapsverschijnselen op dit forum gelezen van de meiden die nu zwanger zijn.
    En je raad het al, het is bij iedereen anders. De ene heeft dit wel de andere heeft het weer niet. Vooral ongiekrampen hadden de meeste zwangere voor hun NOD?
    Wat ik heb wat hun ook hadden; misselijk, pijnlijke borsten, veel plassen, troebele urine, af en toe krampjes. Dat was het.
    Hopelijk is het genoeg! ;)

Gemke; misschien voor jou ook wel leuk om daar even te kijken!

X Neia

10. Eliza

Eliza Lid

29 jul 2006
    52
    0
    0
    psycholoog
    Noord Holland
    Ha Neia!
    Wij zitten in hetzelfde schuitje; allebei 2 dagen overtijd en nog niet getest. Ik ga morgenochtend testen. Durf het nu nog niet...
    Wanneer test jij? Zou toch leuk zijn als we allebei....

Succes, Eliza

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meseesa gefeliciteerd

neia en eliza wat spannend

zico balen meid nou weet je het helemaal niet meer!

groetjes las

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mesaana van harte gefeliciteerd!

Voor diegene die nog gaan testen: SUCCES.

Voor alle wachters: ik wacht rustig mee.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He laske, we blijven doorgaan, ken je dat liedje ook? we geven niet op he. \:D/

het is hier zo stilletjes, man werken, kids gaan fuifen en slapen bij vrienden van ons waa we mee op reis waren in spanje, het is hier zo stilletjes pfffffffffffff.
    Onze bandit ( hond ) vermeldde men man vanmorgend op een briefje heeft een rode .... Sneller als u he....Er is toch iemand hier in huis die ongi geworden is :)

Zit vandaag op dag 49 van m'n cyclus en 20 dagen overtijd.....

had vanmorgen een temp stijging na al 3 dagen 35,7 te hebben naar 36,8 kan dit iets betekenen, nu is hij weer gezakt op dit moment naar 35,5

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    zico schreef

Ben wel erg benieuwd naar hoe het komt dat jij zover overtijd bent dan?
    Ben je net gestopt met de pil of is er misschien een andere reden voor of helemaal geen reden?

groetjes pat

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    mesaana GEFELICITEERD meid geniet ervan!

Neia en eliza---> SPANNEND meiden mijn duimen draaien!

Zico----> wat een onzekerheid meid! Hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt!

Voor de rest van de MEiDEN heel veel succes!
    Dikke knuffel voor iedereen!

Liefs Pearly

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb men spiraal laten verwijderen 14 september op 17 sept. werd ik echt ongi voor de eerste maal na 9 jaar spiraalgebruik met hormoon. Ik heb vroeger steeds een cyclus gehad van 29 dagen.
    Ze hebben van de week een bloedtest gedaan en naar de waarden gekeken, had gevraagd indien niet zwanger de ongi op te wekken. Werd ten stelligste afgeraden door de gyno, hij verteldde dat ik nu in de eerst fase zit van de cyclus. Eigenlijk had ik nog geen ei gehad, nu pas is alles in actie geschoten.
    Dus wanneer ik m'n ei mag verwachten weet ik niet. Dus het is gissen . We hebben wel nu 4 dagen gehad dat we niet geklust hadden door ons werk van beide partijen als ik het zo mag uitdrukken, dus zal nog spannend worden.

17. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dag mensjes,

kan iemand me helpen... ik weet niet of mijn ei al gesprongen is deze maand, heb wel enkele dagen geleden (drie dagen lang) menstruatiepijn gehad... dus normaal is dat ovulatiepijn he, maar heb dat slijmerig gedoe niet gehad of niet gemerkt in ieder geval... voel nu ongeveer 2-3 dagen geen pijn meer, zou hij gepasseerd zijn?

groetjes

18. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    zico... zou het niet kunnen dat je gewoon al zwanger bent nu? of heb je negatieve uitslag gekregen van dat bloed? hoe lang geleden dat je naar dokter bent geweest dan?

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja heb negatieve uitslagen van bloed gehad, doch verteldde me ze eergisteren was het denk dat ik in de eerste gedeelte van m'n cyclus pas zit, maar....ik ging effe naar het toilet en wat heb ik gezien.....

ik verlies roze klevering spul, nog nooit gehad!

He, snap er nikske meer van. Wat kan het zijn ? bij inesteling verlies je dan iets van vloeistof of kleefstof als dat mag vragen. Ze hebben me pas gezegd dat ik in de eerste deel van de cyclus ben en zeker niets mocht opwekken van ongi, nu dit ? Ik wordt zot. Moest rustig afwachten nu ik in deze fase was....

Of ben ik ongi aan het worden, wie kan nog volgen ? Het is geen echt vloeibaar spul als ik het zo mag uitdrukken hoor, het is echt roze kleverig spul. Als ik Ongi ben is het van de eerste dag echt bloed..... Wie kan me suggesties geven , ik wordt echt ouder als ik het zo bekijk, langs de ene kant ben ik blij toch iets van teken van leven te zien nu, maar wa is het?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hai meiden,

De een heeft hoofd bij pijntjes, de ander baalt van pijntjes. Ik hoor bij de laatste groep, heb vandaag lage rugpijn pppfff en dat had ik vorige cyclus ook vanaf deze dag (^*&^%*%*&. Ik weet het zegt niks maar toch...

Fijne zaterdagavond allemaal! Nu ga ik lekker relaxen hoor!

Deel Deze Pagina