Beste Zico, ik kan je alleen zeggen dat het bij mij altijd de voorbode is van ongi. Ik dacht eerst dat het misschien een innesteling was, maar helaas dat was het steeds niet. Ik heb 5 dagen voor mijn echte ongi roze slijm. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders is. Door dit forum heb ik vooral geleerd dat geen vrouwenlichaam hetzelfde is... Succes, Eliza
hallo meiden, lekker druk op de zaterdag zo te horen... volgens mij ga ik een griepje krijgen... kriebel in mijn neus.... erg snel geïrriteerd, pijn aan mijn ogen..... pffff naja, we zien wel.. Hey sylvia, dus ik heb ook NOD op jouw verjaardag... LEUK! Ikke: hihihihi, ik duim voor jullie.... jullie zijn gisteravond wel gezellig bezig geweest. neia: ik zit morgen voor de pc hoor! Angels: jij ook hoor! Mesaana: wat fantastisch meid! van harte gefeliciteerd.. haushinka: pfff rotongi ook.... hoop dat het snel over is en je weer over kan gaan naar de klusfase.. pat: sjeetje zeg, wat een onzekerheid.... balen...... ik hoop dat je snel uitslag hebt, hoe dan ook! mark en maria: duim duim duim nienke; veel plezier bij marco vanavond.... sterkte bij de bezinning... wat erg zeg, bij je vriendin... sophie: ohwe ohwe...... ik hoop maar dat alles in orde is bij je mannetje.. goed dat je hem hebt overgehaald. a propos, wat een mooie roze wolk hahahaha elisa: spannend duim duim duim gabybaby....duim duim duim gemke: spannend! marina: nee nee nee..... ze slaan jou over heus! die komen niet! voor iedereen een dikke roze knuffel hahahaha....
hallo meiden, ben ik weer, erg rustig gehad op mn werk, maar is wel lekker voorbij gevlogen, heb nu al bijna de hele dag zo'n rare brok in mn keel, en als ik er teveel over nadenk ga ik zowat kokhalzen Verder heb ik het blehhh gevoel, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, ben gewoon niet vooruit te branden. Maar goed is al weer avond weer bijna een dag dichter bij de nod. Jullie hebben trouwens weer lekker op de klets stoel gezeten hiihi wel gezellie zo hoor meiden. Liefs Deesje (ff bij lezen en hopelijk onthouden)
Hey meiden, Hoe gaat alles hier? Het gaat allemaal zo snel, dat ik niet altijd alles kan lezen. Ik heb net mijn 3e positieve pendel voor november ontvangen (van Pjetje). Ik hoop nu echt zo dat het uitkomt.... nog iets meer dan een week wachten en dan weten we het. Iedereen weer succes! Gr. Elma
@Mesaana: een heel dikke proficiat met je zwangerschap! Deze morgen een heel klein sliertje bloed verloren, zou dit wijzen op een eitje? Ben benieuwd. Meiden jullie babbelen wel héél veel hé, moet altijd pakken bijlezen, kan meestal 's avonds pas online komen, doordat ik moet gaan werken, dus sorry als ik niet op alles reageer, lees dan ook alles een beetje vlug.
Kan je met je eitje bloed verliezen , is ht dan enkel bloed f is het wat klevering? De vraag komt van mij omdat ik het ook heb, de gyno heeft gezegd dat ik het eerste gedeelte van de cyclus ben ook al ben ik nu 20 dagen overtijd, ze hebben het in de waarden gezienvan m'n bloed toen ik de test een paar dagen later liet doen.
Het is meer kleverig, zoals witverlies met een beetje bloed in. Ik heb dit vaker wel rond de periode van m'n ei. Denk ook dat het weer verschillend is van persoon tot persoon.
Dat heb ik net ook gehad. Ik dacht dat ik ongi werd, dus zal nog maar even wachten met de banner aan te passen.
Ik zie in je banner dat je 20 dagen over tijd bent. Heb je dan een onregelmatige cyclus ofzo? Moet wel lastig zijn, die onzekerheid en dat moeten wachten en niet weten wat te verwachten.
Ben vandaag cyclusdag 49 en 20 dagen overtijd, daarom had ik weer bloed laten nemen van de week en verteldde de gyno dat ik in de eerste periode van de cyclus nog maar zit en mocht zeker men ongi niet opwekken met monnikspeper, moest zo z'n gang laten gaan omdat ik inbegin fase zit want kon nog zwanger geraken in dit stadium. Heb 9 1/2 jaar spiraal gehad en dit is de eerste ronde voor 3 de zwangerschap
Nu maar duimen dat je deze ronde zwanger bent. En anders hopen dat je cyclus vlug regelmatig wordt, zodat je niet elke maand weer in spanning moet blijven wachten, want het is zo al spannend genoeg.
Nou ff bijgelezen hoor het is weer spannend! Neia en Eliza: spannend duim voor jullie!!! zico: hopelijk is bij jou alles snel op orde, heb je ook meer zekerheid lot23: fijn dat het leuk is geweest bij marco eneeee veel klusplezier he! gabybaby: jammer dat je test nega was, maar zolang ze er niet zijn he?! Ik duim voor je Gemke: klinkt goed allemaal meis, voor jou draaien mn duimen ook!!! voor de gene die ik ben vergeten De wachters: wacht nog steeds met jullie mee, is zoooo spannend he Voor de klussers: veel klusplezier Liefs ikke
Ps. Ben nog niet ongesteld, maar zag wel iets roze op m'n tampon. Dus het komt eraan ben ik bang! Fijn weekend!
ppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff (hap lucht) ppppffffffffffffffffffffffff Ik blaas ze ff weg voor je marieke
ja, daar ben ik nog even voor het slapen gaan. De avond is voorbij gevlogen, was erg gezellig. Nu naar bed en morgen testen, spannend! Kan me nog niet echt voorstellen hoe ik me voel als ik een positieve test heb. Van de andere kant kan ik me heel goed voorstellen hoe ik me voel als hij niet positief is! Ingrid; Ik zie je morgenvroeg, haha Eliza; Spannend! Gezellig met z'n 2en testen, ik zie je hier morgen. Veel succes! Marieke; Ik blaas even met Ikke mee voor je. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Zico; Hopelijk is het inderdaad van je eitje, dan klopt het dat je rond de klusperiode zat. Lma; Spannend op de wachtbank! Welterusten meiden, hopelijk kom ik morgen goed nieuws brengen! X Neia
meiden ik kom efe afscheid nemen ik had net bij het afvegen wat roze bruin bloed dus ik denk dat mijn duveltjes door gebroken zijn ik ga op na de volgende ronde we gaan voor een augustus baby succes nog allemaal