Eeen hele mooie banner Wahhh heb net zitten tellen in mn agenda, en ik zit inderdaad op 26 dagen en ik maar denken dat ik morgen pas mn nod had, Hmzz als ze vandaag niet komen ga ik denk dus morgen testen (denk ik)
Doos; Dank je . Voor jou wordt het ook spannend, ik zal voor je duimen! Ikke; YES dat is alleen maar een voordeel! Ik moet helaas morgen werken, maar ik wil alleen maar een positieve test zien hoor! Aly; Dank je, ik ben volop aan het genieten!
Neia GEFELICITEERD! Wat fantastisch joh. Helaas heb ik negatief getest... Begrijp er niets van. Zit vandaag op dag 33 en ben al 3 dagen overtijd geteld vanaf mijn langste cyclus van 31 dgn. Normaal heb ik altijd rond dg 28 wel wat bloedverlies, maar nu dus helemaal niets. Maar goed, nu dus een nog langere cyclus. Nou, maar zit ik hier te sippen, terwijl jij geweldig nieuws hebt. Ik werd direct een beetje vrolijker toen ik zag dat jij wel zwanger bent Super! Veel geluk, Eliza
Eliza; Wat balen zeg! Maar toch klinkt het allemaal erg positief voor jou hoor meid! Misschien duurt het wat langer voordat hij positief is? Wat voor test heb je gebruikt? Ik blijf voor je duimen hoor! X Neia
Jody, vind jouw banner ook mooi hoor hihi knuff doos! Nou meiden ga huis ff aan kant maken voor visite, mijn jongens hebben kastanjepoppetjes gemaakt dus je wil het niet weten, ben nog net niet zelf aan prikkertje geprikt. Tjee wat een zooi kunnen ze dan maken he? Ach ze zijn wel mooi zoet ! Hond ook trouwens met de kastanjes hihi, tjee lijkt hier wel oorlogsgebied. Nou ga gauw ruimen doei knuff doos
net de tampontest gedaan en...... bruine troep....zie het heeeel somber in Ik wacht wel totdat het helder is maar ja weet het antw wel
Vanochtend misselijk opgestaan Ga het vandaag dus eens rustig aan doen! Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd
Gemke, balen meid! ik hoop dat er wel een augustusbeeb voor je komt! Angel1978: ik hoop met je mee meis! Jody79 en Neia: GEFELICITEERD! lekker genieten ervan! Eliza: wie weet test je over een paar dagen wel positief.. hou de moed erin! Ikke1981: nee, meid wat balen zeg! Hier nog niks, gisteravond en vanochtend wel wat krampjes.. dus misschien komt de ongi eraan? ik hoop natuurlijk dat de krampjes een andere oorzaak hebben!
JAAAAAAAAAAAAA, dank je. Hoe voel jij je? Ergens last van? NEEEEEEEEEEEEEEE Ikke; dat kan niet hoor, jij gaat gewoon mee naar de juli mama's. Ik zag daar dat verschillende meiden ook nog bruin bloed hadden gehad. Dus positief blijven. Dikke knuffel. X Neia
Joepie Neia, super, weer een zwangere erbij, het gaat helemaal goedkomen met november. Gefeliciteerd. Liefs Moons
Ja het gaat inderdaad helemaal goed komen met November, dan wordt het mega gezellig bij de juli mama's! Moons jij komt er ook bij hoor!
Dikke knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden, En de meiden die negatief hebben getest, geen bloed geeft moed, hopelijk krijgen jullie alsnog een positieve test. Liefs Moons