Neia.. waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, wanneer heb je deze maand geklust? (ehm... ik bedoel bijvoorbeeld vlak voor de eisprong of twee dagen er voor.. etc..)
haha goeie vraag Lintje; Nou de eerste dag dat de ovulatietest positief was: - was dag 16 = 19 oktober. = geklust ('s avonds) - 2e dag positieve ovulatietest is 20 oktober = niet geklust, volgens mij wel aan het einde van de middag mijn ei gevoeld - 3e dag positieve ovulatietest is 21 oktober = 's avonds geklust. - 4e dag had ik ook nog positieve ovulatietest? snapte er niks van. Dit was 22 oktober= niet geklust Toen waren de testen op en hebben we 23 oktober nog geklust. Dus om de dag. Dit was de eerste keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt, en het was gelijk raak! En jij Lintje? Wanneer hebben jullie geklust? X Neia
Tjonge, dat was weer aardig wat werk met bijlezen! Mesaana, Jody en Neia: dikke proficiat vanaf hier! Goed nieuws zeg, geniet er van! Voor alle ongestelden: da's even afzien, maar "na regen komt zonneschijn" he? Nienke, Dankjewel voor de link naar de quilts! Ik ben net fanatiek aan het quilten geslagen (ben bezig met een quilt met tijger, zebra en giraffestofjes, niet echt standaard maar wel erg cool). Ik ga zeker ook eens iets van deze site proberen (plak hem er nog even onder mocht iemand zich afvragen waar ik het in vredesnaam over heb!)! Groetjes Maris
Nienke en Maris, bedankt voor tip van leuke site ik heb het vroeger wel eens gedaan maar is beetje verwatert, ga denk ik toch maar weer eens wat proberen. Vond het boxkleed zo leuk! Nou eerst maar de ff afwachten he! Ff een woordje speciaal voor gemke, knap hoor dat je even afstand neemt, geniet ten volle van deze maand en ik hoop je gauw weer te spreken want dan heb je groot nieuws he! Tot gauw knufff doos
Neia en Jody van harte gefeliciteerd. Helemaal super zeg! Voor alle meiden waar de duivels zijn langs gekomen: niet opgeven hoor. Met volle moed naar de volgende ronde.
wat een beppers zijn jullie kan het niet bijhouden hoor heb in zwanger topic gefeliciteerd ik zit lekker op het wacht bankje ben alleen benieuwd wanneer nu me nod is omdat ik weer een vroeg eitje heb gehad
Hoi Jackie, Je NOD is standaard 14 dagen (kan ook iets afwijken, afhankelijk van de persoon) na je eisprong. Succes, Maris
ja dan moet ik nu dus weer 24 dagen aanouden en is me NOD dan dus 12 november. FF geeft dit ook aan als test dag Dank je heb even FF gecheckt mijn temp daalt op dag 13 en idd op dpo 14 word ik ongi
Wat geweldig! Zwangeren van harte gefeliciteerd en geniet ervan! En de eersten die alweer de duivels hebben...BALEN! :thumbdown: Hele dikke knuffel! Heb vanochtend getest....het vakje was wit...maar ik dacht toch heel licht een streepje te zien...Helaas zag mijn vriend niks! (grrrr :x ) Toen de test gesloopt! Neee...er was toch niets te zien Ik hoop dat het komt omdat ik te vroeg was....Als ongi niet komt wil ik dinsdag of woensdag weer testen... Iedereen veel succes, geluk, plezier en geduld gewenst! Liefs
Oh spannend Alice! balen dat je 1e test negatief was, maar waarschijnlijk was je gewoon nog wat te vroeg. Veel succes! X Neia
Test gesloopt?! Haha, ik zie het al helemaal voor me, alle frustraties op die stomme test afreageren.... Neia en Jody ontzettend gefeliciteerd! Zwanger, yes! Ikke, dat is niet de bedoeling hoor! En je hebt nog wel zo goed voor mij geblazen, want ik voel ze wel aankomen, maar ze zijn er nog steeds niet Alle andere meiden die ongi zijn geworden ik voel met jullie mee, het is K met P! Iedereen een hele fijne zondag!
Lieve Jody & Neia, Meiden super gefeliciteerd met jullie moederschap! (vind ik leuker klinker dan zwangeschap) en hoe reageerde jullie mannetjes? Helemaal uit hun bolletje? Helaas zag ik ook dat somige dames negatief hadden getest maar daar is nog een beetje hoop. Zelf had ik ook gisteren negatief getest maar ik wacht nu op dinsdag. Zolang er geen bloedverlies is, is er hoop! Kop op! Alleen voor de dames die wel bloedverlies hebben ben ik een beetje verdrietig. Ik weet hoe depri het is. Heel veel sterkte Liefs, Gaby
hoi hoi allemaal! wat een goed nieuws, ik denk ik lees weer even bij, en ja hoor weer drie zwangeren!echt geweldig! supergefeliciteerd, geniet er lekker van! ik las dat het voor een aantal weer erg spannend is, wat duurt dat wachten dan lang he! ik heb besloten om de komende maand toch maar ovulalietesten te gebruiken, dan weet ik tenminste wanneer mijn eitje komt, net even iets praktischer zeg maar! wij naderen langzaam weer de klusperiode , nog een paar daagjes genieten van de rust en dan is het weer zover . haha helemaal niet erg. ik wens iedereen verder veel succes! liefs joyce
Neia en Jody, meiden van harte gefeliciteerd met jullie posi test! Wat een fantastisch gevoel he? Ook weer een paar meiden ongi geworden zie ik... Sterkte meiden. Ik ben helemaal happy! Gisteren zoals gemeld natuurlijk bij Marco geweest. Ik moest promotiewerkzaamheden doen. Sleutels uitdelen waarmee je een auto kan winnen bij het Gold vak. Na het uitdelen mocht ik naar het concert en ik had een bandje voor het eerste vak weten te scoren en daar heb ik heerlijk staan swingen! Echt heerlijk! Na het concert heb ik met wat mensen staan nakletsen en gewacht tot de ergste files wegwaren, want ik heb vorige keer een uur vast gestaan op de parkeerplaats. En... gisteren kwam net Marco naar buiten om weg te gaan! Hij liep zo zijn auto voorbij naar ons groepje toe. Hij zei, heee moppie en heeft me 2x een lekkere knuffel gegeven... Daarna nog een tijdje nagekletst over het concert en hoe moe hij was. Super, had ik echt effe nodig! Oh ja, gisteren en eergisteren had ik rozig slijm en sliertjes bloed, maar vandaag.. is het weer weg. Vaag, vaag weer! x Nienke
Neia en Jody ja van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en jullie mannetjes ook van harte gefeliciteerd met aankomende papa gemke balen meis dat ze er bij jou aan zijn gekomen alle dames heel veel succes hier blijven rustig wachten gr maria
Van harte gefeliciteerd zwangertjes onder ons! Ik krijg toch altijd weer kippenvel als ik het lees. Hier nog vage pijntjes, ik ga vrijdag testen , welliswaar een dag te vroeg maar t/m maandag weekendje weg met mijn ouders dus dan wil ik het niet doen hihi Eliza, ik blijf voor je duimen! Wie gaat er nog meer vrijdag testen?
Bedankt Neia en natuurlijk alle andere die lieve dingen zeggen. Ik ben vanmorgen lekker fanatiek gaan sporten, dacht luchtte op. Was wel lekker. Werd wel misselijk, maar dat kan natuurlijk heel goed zijn omdat ik echt heel fanatiek deed (doe aan spinning), maar alle frustratie was er wel uit. Mijn vriend gelooft nog steeds dat het wel raak was. Hij vroeg als eerste "heb je wel goed getest?" Ja lieverd, ik hoef er alleen maar over heen te plassen, wat kan daar nou mis aan gaan? Nou ja, we wachten samen af. In ieder geval nog geen spoor van de duivels. Dus die komen vandaag in ieder geval niet, en morgen verwacht ik het ook niet. Ze kondigen zich altijd heel rustig bij mij aan... Ik las dat er meerder zijn met een lange cyclus dit keer. Dat vind ik het beroerdst, dat mijn cyclus zo onregelmatig wordt, dat ik er helemaal niet meer van op aan kan. Fijne zondag dames! Ik ga eens wat nuttigs doen. Eliza
van harte geleliciteerd, ik ben ongi geworden gisteren , het is je van harte gegund meid, is dit je eerste?