he lolifantje, wat een verrassing, gefeliciteerd! en hoppa gelijk al 7 weken, leuk hoor! geniet er maar van. geeft ons veel hoop aangezien november tot nu toe voor veel zwangeren zorgt! maar er kunnen er vast nog meer bij of niet dames! het weekend zit er alweer op. mijn mannetje en ik nemen zo lekker een wijntje, tja een van de voordelen als je ongesteld bent. en een lekker toastje erbij en dan zo goed het weekend afsluiten. heerlijk. nu kan het nog, hopelijk kan dat heel snel al niet meer! o ik heb toen straks ovulatietesten besteld, kan niet wachten aangezien mijn ei alweer nadert. nou ja nog een week wachten, maar je moet vooruit blijven kijken geloof ik! ik hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft en veel succes! groetjes joyc
Ja Lolifantje; het heet de bevallingslijst forum. Maar meiden zoals jullie zien blijf ik hier gewoon komen hoor, om jullie ALLEMAAL mee te nemen naar de juli-mama's Joyce; bij mij hebben de ovulatietesten geholpen; dus succes! en veel klusplezier X Neia
Hallo iedereen, Proficiat lolifantje, geniet met volle teugen van je zwangerschap. Sterkte aan degenen die de op bezoek hebben. Hier is alles rustig, nog niks is zicht. Ik heb nog een vraagje. Bij sommigen zie ik onderaan de voorspellingen van een pendel staan. Waar haal je die? Kan iemand me de coördianten doorgeven?
Eigenlijk ben ik content dat ze er zijn zat er echt op te wachten doordat ik 20 dagen overtijd was en negatieve test, zat al aan 49 dagen van cyclus
dan is het toch wel fijn dat ze komen dan ben je wel van die onzekerheid af succes in de volgende ronde!
Hèhè Zico, dat werd tijd ... als je dan toch niet zwanger bent dan maar snel naar de volgende ronde ... ik duim voor je ... Succes !
zijn hier dames die ovu testen gebruiken en hier wat antwoorden voor mij hebben of is hier ergens een topic over? liefs
Lolifantje, GEFELICITEERD! heerlijk is dat he, zomaar ineens zwanger zijn! (ik ken het ) Nienke, wat gaaf bij het concert van Marco! voor de meiden bij wie de gearriveerd zijn..BALEN! de klussers: succes! De wachters: hopelijk gaan de dagen snel en hoeven we niet lang meer te wachten! Hier verder niks nieuws... wachten wachten wachten
Hallo, Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt. Je mag het me altijd vragen, dan zal ik kijken of ik daar een antwoord op heb. Hier is het nog steeds rustig, nog geen te bekennen, morgen is mijn NOD. Groetjes Angele
haha, hier mijn verhaal, ik was in januari 2005 gestopt met de pil omdat ik niet meer ongi werd (ik was niet zwanger) en ik van die hormonen af wilde.. dus zijn we verder gegaan met condoompjes. Maar ik en mijn vriend zijn niet zo'n fan van die dingen dus we waren niet zo secuur. Ondertussen hielden we ons helemaal niet bezig met eventueel zwanger worden ofzo.. de kans om zwanger te worden is klein, dus ik dacht heel naïef dat gebeurt ons niet.... Maar als het gebeurd dan is het gewenst.. In mei kreeg ik last van een flinke keelontsteking en ik liep 4 dagen overtijd, ik dacht dat het kwam door die keelontsteking. Van de dokter had ik anti-biotica gekregen. Ik las in de bijsluiter dat je die niet mocht gebruiken tijdens een zwangerschap, dus heb ik voor de zekerheid eerst een test gedaan.... en ja hoor... ZWANGER! Toen was het een hele shock! Nu ben ik er blij om dat het zo is gegaan, al die onzekerheid die je hebt als je actief probeert zwanger te raken en al dat wachten... ik vind het helemaal niks!
ik ga naar bed eens kijken of ik mijn mannetje kan verleiden vanavond kom morgen wel weer even kijken, welterusten alvast! liefs
Kan me ontzettend goed voorstellen dat je een potje hebt zitten janken. Verdorie, waarom duurt het dan ook zo lang he?! Je kunt er helaas geen controle over uitoefenen en dat is frustrerend. Ik zou in januari zeker naar de ha gaan, maar wie weet is dat helemaal niet nodig en word jij een augustus-mama! Ik ga morgen denk ik over naar het december-forum, want zag net bij het afvegen een beetje bruin Getsiederrie, van mij mag m'n ongi wel komen, ik wil helemaal geen lange cyclus! Het zet maar niet door, zo vaag.... Ladies, hele fijne avond nog, owja en Lolifantje: gefeliciteerd!
Lot; Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. En je ziet het reslutaat! dus je kan me alles vragen! Enne; you go girl, veel plezier Marieke; nee toch, niet die he! Tissy; Leuk verhaal
supertallie: welkom en ik hoop dat je snel weer naar de klusfase mag. Jody: VAN HARTE GEFELICITEERD Neia: VAN HARTE GEFELICITEERD... prachtige banner hoor! ikke: oh nee he! balen sjips........ knuf knuf knuf knuf.... heel veel succes in de nieuwe ronde. Ronde 12 moet gewoon jullie ronde worden. pat: succes bij ha morgen! ik duim hoor! lucia: spannend hoor... lolifantje: van harte gefeliciteerd! zico: dikke knuf meis... maar nu ben je tenminste van de onzekerheid af hé! We beginnen gewoon van voren af aan en deze ronde wordt het raak, toch? Lot: ik gebruik ook ovu testen, dus vraag maar raak. Bij mij is de klusfase over en zit ik op de wachtbank... temp flink gestegen naar 36.5 (van 36.2), en op de dag van mijn ei was ie 35.5 (dus hele graad gestegen in 2 dagen!) Het moet neit gekker worden hoor hahaha (maar heb ook koutje opgelopen dus even rustig aan doen).. meiden die ongi zijn geworden. Ik vind het onwijs jammer. knuf knuf knuf van mij erbij...... meiden die voor ei zitten: heel veel plezier met klussen 8) meiden die op het bankje zitten: gezellig zo hé! maar wel slopend hoor die wachttijd.... meiden die gaan testen: kom op meiden! heel veel succes.... I WANT MORE +++++++