weltruste allemaal en hoop dat er meer zwangere nog bij komen deze maand. xxx good night en lekker veel dromen over leuke dingen. zit nu zelf in dec maar kijk lekker gezelly mee. xxx
heey meiden we zijn net terug van het grieken ! Het was heerlijk ! We kunnen de baas goed van het restaurant dus we( moeten) meestal na sluitings tijd nog eentje met hem drinken, alhoewel het nooit bij eentje blijft dat is wel te zien aan het tijdstip dat ik dit berichtje typ ! Maar het was reuze gezellig! @ lolifantje---->>>> Gefeliciterd meid! Geniet ervan! @ Pat---->>> succes bij de HA @ ingiemoppie--->> Super meid en nu die temp vasthouden! hopelijk is je kou snel over! Beterschap! IK ga tegen mijn hubbie aankruipen en spreek jullie morgen(kan beter zeggen dadelijk) weer! Truste meiden! Liefs Pearly
een goede morgen allemaal! Jee paar dagen weg en weer een heleboel zwangeren! Heel erg super gefeleiciteerd dames! geniet lekker van jullie zwangerschap! Ik snap ff niets van mijn lichaam...mijn banner staat ruim. zondag zat ik op mijn eigenlijke nod dag..12 dagen na ei, ik heb altijd een lutheale fase van 12 dagen, heb zaterdag getest nega...zondag getest nega...vandaag nog steeds mijn temp hoog? ga denk ik eind van de week nog maar eens testen als ongi niet doorbreekt! Voor alle wachtende mijn duimen draaien voor alle klussers heel veel suc6! en voor alle meiden met de een hele dikke knuf! liefs pjetje
Hier ook nog niets te zien. Ik heb gisteravond en vanochten wél overgegeven. Dus wordt nu spannend ! Groeten mona
Goedemorgen ladies, Wat heerlijk om zo de ochtend te beginnen; nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar heerlijk van. Hier zit ik nog steeds te wachten, zondag is mijn NOD... spannend! 3 positieve pendels, een 'voorspelling' van een paragnost en nog totaal geen ongi-symptomen (dit had ik toen ik aan de pil was wel een week van tevoren). Tevens heb ik gewoon een goed gevoel, maar ja... ik wil niet teveel gaan hopen, vorige maand had ik ook geen ongi-symptomen en toen kwamen ze helaas ook na 4 dagen overtijd. Voor alle klussers: veel plezier Voor alle wachtenden: succes.... we hopen dat het geduld beloond wordt Voor alle meiden die de hebben gezien: balen, op naar de volgende vruchtbare maand! Gr. Elma
Lucia, GabyBaby, Tissy, Mona en Elma, spannend, hopelijk komen er gauw weer wat zwangeren bij, voor sommigen lijkt het wel heel gunstig. Elma, we lopen gelijk. Ik heb weinig klachten, sinds gisteren een zeurderig gevoel aan beide kanten van mijn onderbuik, ter hoogte van de eierstokken, doet niet zeer, maar ik voel het wel constant. Nog een weekje geduld. Liefs Moons
nou hier ook nog niks te bekenen(gelukkig) alleen een zeurend gevoel aan de linker kant in mijn buik sinds gister avond.
lolifantje van hart gefeliciteerd hier weinig te melden nog heb een gespannen gevoel in onderbuik is niet meer dan wachten en hopen [-o< [-o< [-o< [-o< alle dames heel veel succes gr maria
Lolifantje, HOERA GEFELICITEERD! Dat er maar velen mogen volgen. Blijft spannend hier! Ik heb ook ovutesten besteld, dus eind van de week zal ik jullie ook bestoken met vragen als t mag. xx Sophie
Gabybaby, Lucia, Tissy, Mona-----> Spannend meiden! Wanneer gaan jullie testen? ooh ben zo benieuwd! Lma en Moons---->>> Nog 1 weekje en dan is het jullie beurt wat spannend! Mijn duimen draaien nog op volle toeren! Hier niet veel te melden temp was vanmorgen weer gedaalt nu hopen dat mijn eitje in aantocht is! Liefs Pearly
Hallo allemaal, tjee wat geweldig al die zwangeren! Meiden allemaal van harte hoor! Nou je wil het nie geloven, net als ik denk dat misselijkheid weg is ( en mijn kansen misschien weer verkeken zijn) sta ik vanmorgen op en weer beroerd. Wel lichte krampjes in de buik dus snap er nu echt niks meer van! Heb met mezelf afgesproken dat ik donderdag ga testen wie nog meer? Lieve ikke houd vol meis, leef hier met je mee hoor! Voor alle anderen tot gauw weer meiden x doos
Goedemorgen! Lolifantje: van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Gisteren dacht ik dus een streepje op de test te zien...maar mijn vriend niet! (grrrr) Dus vanochtend weer getest...helemaal geen streep! Dus mislukt....daar wordt ik echt niet goed van....dus nu zit ik op het werk..vreselijk om het niet te weten! Misschien probeer ik tussende middag nog wel snel naar huis te gaan...Waneer ik meer weet laat ik het jullie uiteraard ook weten! Liefs
He maria, wij lopen aardig gelijk he, dat wordt samen duimer draaien he! Vind het zo spannend Wanneer ga jij testen? Succes ermee doei x doos
He alice las je berichtje net, veel succes tussen de middag he! Wat kun je balen dan he? Nou joh, misschien straks beter nieuws wie weet, groetjes doei x doos