Weet je wat ik zo raar vind, voor m'n zwangerschap voelde ik m'n ei overduidelijk en sinds serjenka geboren is voel ik het nog amper tot niet meer. Deze ochtend toen ik naar het toilet ging, was er weer zo'n ietsiepietsie beetje bloed bij het afvegen. Ik denk dat ik gisteren of vandaag m'n ei gehad heb. Ondanks het feit dat ik me voorgehouden heb er niet al te veel mee bezig te zijn, betrap ik mezelf er toch op dat ik er weer meer en meer bezig mee begin te zijn. Maar ja de enige optie is afwachten, zoals iedereen hier. Ga nu nog wat kuisen, moet deze namiddag terug gaan werken.
Hi Moons, Ik herken die klachten van jou helemaal Bij mij begonnen die zo'n 10 dagen voor mijn NOD. Continu zeurderig gevoel aan beide kanten van mijn onderbuik en soms zelfs alleen maar specifiek 1 kant en een paar dagen erna de andere kant. En ook pijnlijke borsten vanaf plus minus 10 dagen voor mijn NOD. Vandaag is mijn NOD maar durf nog niet te testen. Wacht nog een dag... Ik hoop natuurlijk dat dit echt zwangerschapssymptonen zijn. En niet weer vage klachten die misschien wel tussen mijn oren zitten omdat we het zo graag willen
AAAAHHHH, kon die baarmoeder er maar uit en dan pas rond je NOD terugplaatsen zodat je tussen je ei en NOD helemaal niets voelt....dat lijkt mij pas echt fijn! sorry...moest er even uit...
goeie morgen meiden.. Kom weer is ff buurten... *Alle zwangere meiden gefeliciteerd! \/ Hier nog weinig nieuws. Nog steeds lekker klussen vanavond naar wolter kroes beetje mijn hoofd op andere iedeeen brengen.. Verder valt er weinig nieuws te melden.. Succes allemaal..
jaaa kiki en dan een soort superbaarmoeder, waarmee elk zaadje en eitje direct bevrucht worden en innestelen hihi! Tjonge aan fantasie ontbreekt het niet he! Geen pijntjes en geen klachten meer voor iedereen! Joepie! liefs doos
doos wanneer ga je testen ? dacht dat er nog meer dames rond dezelfde tijd zitten Kathy dat heb ik ook wilde me er niet zo druk om maen maar betrap me er toch weer op dat ik me er toch weer mee bezig ben Kimmiej veel plezier vanavond bij wolter kroes kiki80 zou wel fijn zijn ja hahaweet waar je aan toe bent hihi Shanae kan op zwangerschap lijken maar je lichaam kan zich soms ook voor de gek houden hopelijk heb je snel positievetest in de handen alle dames heel veel succes gr maria
mark en maria : dat zal wel lukken hor.. Gezellig avondje Gek doen ..Morgen vast geen stem meer van het mee zinge
maria, ik wou do gaan testen als ik dan nog geen duivels heb gehad krijg ik weer een beetje hoop! tja we kunnen aleen maar weer afwachten he! Tjonge soms heb je het gevoel dat leven alleen uit wachten bestaat, wachten in de winkel, bij de tandarts, bij een attractiepark, zwembad, soms bij de wc hihi, en wachten bij de oven tot je appeltaart klaar is hahahahahahahaha ! groetjes x doos
wachten wachten en nog eens wachten. gelukkig hebben we dit forum om de tijd wat sneller te laten gaan. Ik denk dat ik weer een cyclus van 24 ga krijgen. Liever helemaal niet natuurlijk....
Hey meiden, Wat is het moeilijk hé, dat wachten.... misschien kunnen we een 'test lijstje' bijhouden? Kunnen we elkaar moed inspreken. Iedereen die wil gaan testen kan dan het lijstje aanvullen Testmoment bij uitblijven van de : Lma: maandag 13 november Gr. Elma
Testmoment bij uitblijven van de : Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november)
ik durf er nog weinig antwoord op te geven waneer ik ga testen ben zoooooo bang dat het negatief is of dat die nare als nog komen al stuur ik ze graag 9 maanden op vakantie naar een warm land ofzo [-o< al is hier af en toe al weer ojee zal toch niet gelukkig niet maar ja we zien wel succes dames gr maria
Testmoment bij uitblijven van de : Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Gaby: woensdag 8 november
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) op datum is makkelijker kijken dames en quote ff weg halen dan kom je IN het lijstje te staan hihi
Best wel spannend maar deze maand er minder vertrouwen in dan de vorige... maar ja de vorige maanden was het niet raakt dus mijn gevoel is niet altijd goed Heb er wel al getest maar er was niets te zien. Te vroeg natuurlijk dus nu maar wachten tot woensdag. Zag trouwens dan mijn bannertje 1 dagje er naast zat. ff aangepast. Jij ook succes!
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) hopelijk allemaal positief [-o< gr maria
Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november)
meiden ik zit op 8dpo en nu heb ik sinds een uur/anderhalf uur echt krampen in me buik.... Ik denk dat het nu niet raak kan zijn ivm niet goed klussen maar vind het toch raar. Sinds mijn blinde darm er uit is heb ik nooit meer last van me buik maar sjees wat is dit frustie zeg