Ik zie dat Maria en Moons tegelijk een nieuw lijstje hebben gemaakt waardoor ze er niet allebei op staan. Dus hierbij de update! Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november)
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november
Hey meiden, Ik voel dat dit lijstje gaat werken.... een vruchtbare lijst [-o< Heel veel succes allemaal... we houden elkaar in de gaten! Gr. Elma Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november
Hallo meiden, Ik kom ook maar weer eens om het hoekje kijken. Wil me eigenlijk wat afzijdig houden, maar tot vandaag is het gelukt. Momenteel zit ik op mijn ei te wachten. Ik zit nu op dag 17 en de laatste twee cyclus was mijn ei op dag 18 dus....morgen komt ie! (hoop ik) Ik heb hier nog niet alles gelezen, maar voor degenen die: in blijde verwachting zijn: gefeliciteerd op het wachtbankje zitten: succes die de op bezoek hebben gekregen: balen en succs de volgende ronde Groeten van Friezin ps: misschien laat ik over een paar dagen weer wat van mij horen
Hallo allemaal! Dacht, laat ook maar weer eens wat van me horen! Zit nu lekker op de wachtbank, wil dat de week snel voorbij gaat. Heb geprobeerd er niet zoveel mee bezig te zijn, wat geloof ik wel gelukt is. Heb het druk gehad op mijn werk, dus niet de tijd gehad om tussendoor wat te spieken hier. Voor alle zwangeren: VAN HARTE! Voor alle wachters: SUCCES, ik leef met jullie mee! Voor alle klussers: VEEL PLEZIER! Liefs, Divanaatje
Hallo, weer terug van een weekendje weg. Het was erg gezellig! Hoe is het hier, zijn er nog zwangeren die we moeten feliciteren? Ik ga snel even teruglezen. later...
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november[/quote]
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Spannnend Meiden ik duim voor jullie [-o< [-o< [-o< [-o< Liefs Pearly
Ziezo, we zijn weer bij. Ik ben gelukkig nog vrij vandaag en had alle tijd om alle pagina's door te worstelen. En wat zie ik? In één weekend 4 zwangeren?!?! Wat onwijs goed zeg! =D> =D> =D> Mesaana, Jody, Neia en Lolifantje van harte meiden! Ik ben jaloers!!!!! Ik wil ook!!!! haha Wauw Lolifantje, meteen raak geschoten en dan nu al dik 7 weken zwanger dat is goed! Neia, ik ben blij dat je ovu-testen het gewenste resultaat hebben opgeleverd. Beter 4 positieve ovu's en vervolgens een posi zwangerschaps test, dan maar 1 positieve ovu, en geen posi zw-test! Toch??? Ik hoop het ook zo van harte dat het bij mij ook heeft geholpen die ovutesten.... Spannend wordt het nu wel. Nog 3 dagen brrrr. Ik heb zoals gewoonlijk verder helemaal nergens last van! Dus daar kan ik niks uit opmaken... We wachten maar af, is waarschijnlijk wel het beste!
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m donderdag of vrijdag 9/10 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Ik heb mezelf er ook tussen gezet... ik reageer niet altijd want zit niet zoveel op het internet maar voel me wel met jullie verbonden omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november ik heb me er ook maar effe tussen gezet! (en even aangepast)
[/quote] Tussen de middag nog een test gedaan..deze was wel gelukt maar helaas negatief Wanneer de ongi uitblijft ga ik 8 november nogmaals testen! Liefs
Héé, Ingie, goed hoor! Het was gezellig. Met de fam een paar daagjes weg. Niks bijzonders maar wel leuk voor de afwisseling en...de dagen gaan lekker snel! Ik heb er van het weekend ook nauwelijks aan gedacht, maar nu ik weer zo aan het bijlezen ben en er weer al zoveel zwangeren zijn, begint het wel weer te kriebelen. En hoe is het met jou, al symptoontjes?
Ik heb net getest..........................Zwangerrrrrrrrrrrrrr ! \/ =D> Ik kan et nog nauwelijks bevatten eigenlijk......
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op t forum en meld me nu ook maar even hier. Mijn NOD is vandaag! En tot nu geen Dus dat is goed. Wel al sinds een paar dagen pijn en krampjes in onderbuik alsof ik elk moment ongesteld wordt, maar normaal heb ik dat niet dagen van te voren en ken ik dit gevoel ook van een eerdere zwangerschap (die helaas met 12 weken eindigde in MK) Ik vind het heel heel spannend! Ik hoop voor jullie allemaal dat de niet komen en dat we maar heel veel positieve zwangerschapstesten hebben in November! Groetjes amma