Mona van harte gefeliciteerd meis en ga er heerlijk van genieten alice misschien te vroeg een test gedaan meis smorgens testen misschien dan wel positievetest heel veel succes hier is het rustig zo buurmeisje van school halen maar ben nu al moe moet nog koken en opruimen had vanmorgen oppas kindje van 2 jaar die heerlijk aan het spelen was allemaal heel veel succes gr maria
Mona, van harte! Ga er lekker van genieten meis! Maak maar snel een mooie banner aan! Amma, welkom. Spannend hoor! Ben je al lang aan het proberen?
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Ik heb mezelf er ook tussen gezet. Mona gefeliciteerd! Amma, leuk dat je ook mee komt schrijven! gelijk al spannend bij jou!
Weet je al wanneer je gaat testen? Ik wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar ik voelde gewoon dat et dezekeer wel es goed kon zitten... Had vanochtend en gisteravond ook overgegeven..... Succes meid, ik duim voor je ! Mona
Mona Gefeliciteerd! En de anderen, ook dankjewel voor het welkom. Ik ben heel benieuwd wanneer jullie testen. Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit. Vorige week heb ik, lekker ongeduldig, al een test gedaan, die natuurlijk negatief was. Maja, dat kan je verwachten als je veel te vroeg test denk ik dan.....? En nu lees ik zoveel mensen die pas later positief testen dat ik geloof ik bij het uitblijven van de menstruatie gewoon even een paar daagjes langer wacht. Wat doen jullie? Meteen na de NOD? Of later testen? groetjes amma
Hoi Amma, Ik ga dan denk ik 1 dag na nod testen. Maar tot nu toe heb ik nod nog nooit gehaald, werd steeds keurig op tijd ongesteld... Dus als ik er nu 1 dag overheen zit kan ik me denk ik niet meer inhouden. Ervoor testen doe ik in elk geval (nog) niet....
Mona van harte gefeliciteerd. Ik had ook gezegt dat ik me niet druk zou maken. Het is pas de eerste ronde na het verwijderen van het spiraaltje. maar toch, je voelt weer van alles. Normaal heb ik een paar dagen voor de ongi wel wat bruine afscheiding en krampjes. Nu alleen een zeurderige pijn links in mijn onderbuik. Raar maar ik ga nergens vanuit het zal wel erg raar zijn als het in een keer raak is. Testers: Succes Wachters: hou nog even vol. Klussers: Succes. Meiden met duivels: balen! Maar kop op hoor!
Amma, ik heb 2 dagen geleden getest... nega natuurlijk... ik heb woensdag mijn nod en ik ga vrijdag testen (mocht ik die dag halen ).
Hi Amma, Ik ga op goed geluk woensdag testen... dan ben ik twee dagen overtijd. Dus ik hoop dat ze wegblijven!
meiden hoop niet dat ik ziek word. Ik heb vanaf vanmiddag echt pijn in me buik (heel laag maar niet in schaamstreek) Ben der gewoon niet goed van bah
FF een update Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november En Mona niet te vergeten: GEFELICITEERD