Is het trouwens leuk als iedereen achter zijn naam in de lijst zet of ze "iets" voelen wat kan duiden op een eventuele zwangerschap of ongi?
hihi kiki... leuk idee.... en als je nog niets voelt? ik merk momenteel nog niets... maar ja is ook nog beetje vroeg
Mona gefeliciteerd! Ik ben definitief door naar december, ben echt goed ongesteld geworden helaas.... Ik heb besloten hier niet meer zoveel te komen. Ben er erg veel mee bezig en het moet natuurlijk wel relaxed blijven dat zwanger willen worden! Ik hoop dat er heel veel zwangeren hier zullen volgen en zie jullie weer op het Bevallingslijst Forum, ooit! Liefs!
Ik voel ook niets hoor Ingrid, wel gevoeld maar is allemaal weer weggetrokken, ik verwacht er ook niet teveel van! Maar meestal voel ik een paar dagen voor NOD genoeg, dus vandaar alvast!
mariekepieke.... sjeee wat sneu meis... nou heel veel succes dan.... hoop je af en toe te zien hier... kiki: heb ik ook.... vanaf het eind van de week zal ik wel her en der wat voelen of zo...
Kiki, ik zag onder je banner dat je ongelofelijk zenuwachtig bent... dat gevoel heb ik ook een paar dagen gehad ongeveer 10 dagen voor mijn NOD... Over alle andere klachten... die we achter onze naam kunnen zetten, vind ik een leuk idee. Ik weet alleen niet of dat allemaal gaat passen zodat het nog een overzichtelijke lijst blijft zoals het nu is... Ik ben benieuwd wat anderen ervan denken.
Lieve Mona & Mannetje, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er saampjes van! Liefs, Gaby
Testmoment bij uitblijven van de : Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Pearly: dinsdag 21 november hahahah is wel nog wat vroeg om me erbij te zetten maar wordt altijd op 34e dag s'avonds ongie of dag 35(dus 21 november) s'morgens ongie! Hihi vind het wel leuk staan om mijn naam al ertussen te zetten! Liefs Pearly
He Shanae, jij bent dus ook lekker zenuwachtig! Maar het gekke is dat ik dat tot nu toe enkel een paar dagen voor mijn NOD had en nu heb ik het al vanaf mijn eisprong....grrr....misschien ook omdat ik heel erg veel op de bank heb doorgebracht (miniongelukje met of beter gezegd van de trap) en door al die 'vrije' tijd wat meer over de dingen kan nadenken. In ieder geval kan de tijd mij niet snel genoeg gaan, maar dat geldt denk ik voor iedereen
Och mariekepieke, Wat een kl*tezooi is het toch hĆØ? Die stomme Maar kop op en ik dat december je gunstiger is gezind...
Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Pearly: dinsdag 21 november Mona,van harte gefeliciteerd! Gaat een goeie maand worden,ik voel het! Vandaag 1 dag overtijd,helaas geeft de banner dat niet weer maar kom... Succes allemaal!
Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Pearly: dinsdag 21 november Annemarie: maandag 27 november
Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Pearly: dinsdag 21 november Annemarie: maandag 27 november Heb mezelf er ook maar bij gezet Liefs
color=green]Testmoment bij uitblijven van de : fempje dinsdag 7 november Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november[/color] Ik heb mezelf er ook tussen gezet. groetjes fempje en mona gefeliciteerd meid
Hai meiden, Ik sta bovenaan het testlijstje maar ik denk dat ik er al weer vanaf kan hoor. Zoveel kwaaltjes die voor mij bevestigen dat binnen 24 uur de relschoppers komen. Helaas... weer een ronde verder. Word je niet vrolijk van maar ja ik had het ook niet verwacht deze ronde. Liefs, Gaby
Testmoment bij uitblijven van de : fempje dinsdag 7 november Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Smeetje: maandag 13 november Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Heb mezelf er ook tussen gezet, heb maandag mijn NOD. Groetjes en iedereen successsss!
ja dank je wel ik ben blood nerveus.want ik heb van het weekend 2x een licht posi streepje gezien als ik goed keek.maar ik moest het wel in dag licht bekijken anders zag je hem niet.dus ik ben benieuwd morgen vroeg. heel veer succes meiden die van de week gaan testen en ik wil allmaal een dikke streep zien of + meiden die net ongi geworden zijn echt kl*te op naar de nieuwe ronde en die gaat goed komen. meiden die aan het klussen zijn heel veel klus plezier.
Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Annemarie: maandag 27 november Ben nog aardig nieuw hier, maar lees erg veel mee! Succes iedereen! We gaan voor de positieve test!
Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Nynke: donderdag 9 november. Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Annemarie: maandag 27 november Heb me ook maar tussen gevoegd. Ik heb een raar gevoel over me heen. Bah, nog 4 dagen wachten.