Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Annemarie: maandag 27 november Spannend he meiden! De lijst wordt nu wel erg lang, zo krijgen we de pagina's wel vol hihi. Succes allemaal! Liefs, Linda.
Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november Succes meiden!
Doet er niemand mee met de "klachtjes" achter de naam te zetten? Leek me wel grappig... Nou leuk hoor!
mona ,gefeliciteerd! zal mezelf er ook even opzetten,vandaag mn nod.geen te zien Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-9 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten,puistjes
Hai meiden, heb lage buikpijn en steken bij schaambot, en soms ineens misselijk, normaal heb ik altijd rugklachten als ongipijn, ben mezelf dus behoorlijk aan het gek maken Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten
Hoi meiden, MONA Gefeliciteerd . Heb mezelf even toegevoegd met opmerking, dus kiki doe wel met je mee. Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Nou succes allemaal. Ben druk op mijn werk dus weet niet wannneer ik weer tijd heb om te lezen en te reageren. Doei doei. Essiee
Hallo, Ik zal mezelf er ook even bijzetten. Gaby: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Angel1978 : maandag 06 november, geen te zien Groetjes Angele
Hai meiden, Ik haal mijzelf van de testlijst af want het is nu zeker dat ze er aankomen. Moet wel zeggen dat ik wel heel stipt elke keer ben... probeer iets positiefs te zijne Jullie allemaal succes Liefs, Gaby Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing
Mona, je sterretje is gedaald en je hebt het ontvangen met open armen, verwen het , geniet ervan...... liefs, zico
Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing mijn naam ook aangevuld met (geen) symptomen Gaby, jammer meid! vol goede moed naar de volgende ronde dan maar!
hi dames, jullie zijn wel lekker bezig he... haha... wat een lijsten allemaal. ik heb vandaag zwangerschapstesten besteld en ze zijn vandaag verstuurd, wilde eigenlijk pas testen als ik echt overtijd was... minimaal 1 week, maar wil deze ronde heel graag op 10-11 testen omdat we dan uitgerekend waren.... heel dubbel allemaal... daarom hoef ik ook niet in jullie lijstje... voel verder niks, af en toe beetje rugpijn... geen buikpijn, had ik de vorige ronde ruim 1,5 week voor de nod...
* Mona en Lolifantje: GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws! Bij mij is nog steeds niets veranderd. Nog geen druppie rood te zien (noch onderbroek, noch tampontest), alles blijft spierwit. Ik had wel vandaag krampjes in mijn buik, vooral aan een kant. Ik was dus bang dat het losbrak, maar niks te zien dus. Ik zat in gesprek met iemand op mijn werk en wilde alleen nog maar naar de wc rennen om te kijken... Gisteren negatief getest op dg 33. Nu dus maar even een paar dgn wachten. Snap er niks van...
Hoi meiden, ik vind het geweldig dat de lijst zo lang begint te worden! Das echt GIRL-POWER toch! Lieve gaby jammer dat je eraf bent, maar troost je kan ons ook allemaal zo gebeuren hoor. Tegen Amma wil ik zeggen: Welkom in ons midden, en tegen Mona : VAN HARTE MEIS ! Geweldig nieuws joh! En dat geldt ook voor alle andere zwangeren! Dikke X Doos
Hi allemaal, Wow wat een lijst wordt het zeg, ik zet mezelf er ook maar bij met 'symptomen' .... Heb besloten donderdag bij niet verschijnen van pas te testen omdat ik heel af en toe een cyclus heb van 30 dagen. Daarbij heb ik die ochtend vrij, dus even de tijd om te balen of heel blij te zijn.... voor wie morgen testen, sterkte met de zenuwen en hopelijk lezen we hier goed nieuws! amma Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen amma: donderdag 9 nov.: onderbuikpijn, onderrugpijn, MOE, bij vlagen misselijk, gevoelige borsten Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing
Spannend Eliza ! ben benieuwd hoor! Tjonge weet ongeveer wat je bedoelt, elke keer als ik thuis ben heb ik buikpijntjes en ben ik werken nergens last van, hoe bedoel je zit tussen mijn oren hihi! Ga ook steeds kijken en ik ben nog geeneens overtijd hihi. Maar dit wordt voor vele van ons een lange week hahahahaha knuff x Doos