wat een 'eer' om oktober te mogen aftrappen. mijn nod is 3 oktober, ik sla september geheel over door een lange cyclus op 't moment. hopelijk trekt mijn cyclus weer wat bij en loopt ie snel weer ene betje als vanouds, want om vanuit augustus nou naar oktober te moeten gaan uitkijken..... iig, op naar de volgende ronde!
Inderdaad claartje, is niet echt stimulerend om van aug ineens al naar oktober te moeten. Is net of je een ronde overslaat! Hopelijk heb je heeeeeel veeeeel geluk deze ronde meis!!! Ikzelf hoop hier niet bij aan te sluiten, maar het zou een worder zijn al zou het niet zo zijn
hallo klaartje Je moet nu echt nog lang wachten hopen dat je het een beetje vol kunt houden en dat het dan ook echt eens raak kan zijn. En jij silly ik hoop dat je niet hoeft aan te sluiten bij oktober en dat hoop ik ook voor mijzelf. Groetjes Alida
Claartje succes deze ronde en sterkte met al dat wachten. Ik hoop ook niet te hoeven aansluiten hier, maar denk het wel. Groetjes Mariska
haastige spoed is zelden goed denk ik voor mezelf dan maar voor jullie niet natuurlijk! ik wil jullie nodjes hier gewoon niet zien hoor!! haha *blijft maar duimen voor iedereen*
Hoi Claartje, ik schrijf even lekker mee voor de gezelligheid. Wel rot, zo'n lange cyclus. Ik duim voor je....
gezellig ja die lange cyclus word je niet direct vrolijk van, maar ach, wat doe je er aan?! hopelijk trekt het weer wat bij. Het viel me wel op dat ik de afgelopen weken 2 kilo was aangekomen, misschien dat mijn hele lijf wat van slag is. Weer even goed letten op gezondheid en vooral beweging (tijdje niet lekker geweest en veel stilgezeten), mss dat het dan weer op regel is
yeah me too. Ik wil eigenlijk naast het sporten in de sportschool (1x per week) wel op aqua gym. Dat heb ik jaren geleden al gedaan. Kan het eigenlijk kwaad? Ik geloof het niet toch?
met ook op een eventuele zwangerschap bedoel je? nee hoor, sporten in het water is dan juist heel erg lekker, je voelt je wat lichter en het bewegen gaat makkelijker. Ik zwem normaal 2x per week in een klein zwembad van 34 graden, gewoon baantjes trekken. mocht ik zwanger worden dan blijf ik dat gewoon doen. ik wil het eigenlijk gaan opvoeren naar 4x per week, lekker fit blijven!
Ik ben ook dol op het water. Alleen banen zwemmen gaat me niet goed af. Ik krijg ondanks de oefeningen pijn in mijn rug en rugzwemmen gaat niet goed, want dan zwem ik dwars over (hahaha, heeft vaak voor hilarische taferelen gezorgd). Dat Aqua Gym vond ik jaren geleden al leuk en heb vandaag ontdekt, dat het in mijn huidige woonplaats ook aangeboden wordt. Aanstaande dinsdag ga ik er gelijk heen.
ik heb laatst aquagym met m'n moeder gedaan, viel me eigenlijk wat tegen, maar dat zat em puur in hoe het gedaan werd. Ik heb een goede conditie en redelijke buik en beespieren, maar dat tempo dat dat mens op 't droge aanhield kon niemand bijbenen. je hebt tenslotte wel weerstand in het water, dus iedereen deed maar wat. haha dat vond ik toch wat jammer en dus zijn we niet weer geweest. baantjes trekken is heerlijk, jammer dat dat voor jou niet gaat, maar als je dan wel kunt aqua gymen is dat natuurlijk ook heerlijk!!!
Hoi claartje, waarschijnlijk sluit ik me ook bij je aan in oktober weet maar nooit of hij dit keer eerder is. We hopen op een vruchtbare tijd!! groetjes
vervelend he, zo'n maand 'overslaan', net alsof er in september dan niets voor je staat te gebeuren. weet je wat me ook zo opvalt? er zijn nergens meer banners te vinden! heb nu nog een van hier staan, omdat ik afgelopen woensdag al dacht dat de er was, maar zit nu eigenlijk op een cyclus van 37 en de banner gaat niet verder dan.... 35?! (dacht de hele tijd 38, maar zit het nog eens na te tellen, 't is 37... haha, helemaal in de war vandaag hihi)
hoi claartje sluit me ook alvast bij je aan. Heb nu mijn ei en zal in september wel nog ongie worden, maar die telt niet. Daarna gaan we pas weer voor de echie en hoop ik in oktober nog positief te kunnen testen. Alhoewel ik vrees dat het toch november gaat worden....... Wens jou alvast succes met bepalen van je ei en het klussen, hihi Twinny
Hoi! Ik hoop hier natuurlijk niet terecht te komen, maar kwam eventjes kijken wie er al in oktober zitten Ik had augustus over geslagen. NOD in de laatste week van juli, en daarna in de eerste week van september. Maar ik heb nog helemaal geen kwaaltjes dus ben bang dat ik volgende week ook in NOD oktober kom kijken...
hoi Claartje, dat van die banner was mij ook opgevallen had deze maand een cyclus van 42 dagen dus dat is erg jammer dat we dat niet in kunnen vullen, vandaag is de ongie echt doorgezet bij mij, was de eerste ronde na de pil dus wie weet hoelang mijn volgende cyclus is we zullen zien en hopen dat het in oktober raak is!! groetjes
flauw hè, heb je opeens een langere cyclus, tel je niet meer mee! daarop kunnen we natuurlijk maar op een manier wraak nemen: zorgen dat het de komende keer raak is!