Hey meiden, Ik ben er gisteren achter gekomen dat ons 2e wonder helaas ook overleden is. Nu weet ik niet of hier mensen zijn die ook 2x achter elkaar een miskraam hebben gehad maar ik merk dat ik niet kan geloven dat dit mij 2x treft en ben behoorlijk van slag. Misschien zijn er meerdere meiden die dit herkennen. En hoe ga je hiermee om??? Hoe durf je het weer aan om toch weer zwanger te worden... Liefs Djonna
helaas zijn er meerdere meiden en die hebben ook een topic geopend Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4 ‎ ik heb er erg veel aan gehad dus kom "gezellig" mee kletsen zo ie zo heb je nu recht op onderzoeken ... maar daar kan je in dat topic een hele hoop over vinden
ik weet goed hoe je, je voelt, het voelt zo onwerkelijk ik heb eerst 4 keer achter elkaar, dus 4 keer in 9 maanden een miskraam gehad, toen werd ik zwanger van mijn dochtertje nu ben ik 1 jaar met de pil gestopt en heb ik weer 5 keer een miskraam gehad veel sterkte
hoi Djonna, wat naar dat je 2x achter elkaar een mk hebt gehad. zelf heb ik vorige week ook mijn 2e gehad en in mei de eerste. het is een ontzettend verdrietige gebeurtenis en maakt dat je vraagtekens gaat plaatsen bij alles! gaat het wel lukken? is er (nog meer) mis met me? twee keer pech is gewoon lastiger aan te nemen dan een keertje pech, dat kan nog gebeuren. hoe je er mee omgaat vind ik een goede vraag want ik weet het ook niet altijd. wat mij helpt is om die angsten uit te spreken, en gelukkig zijn er dan hier, en thuis veel mensen die me dan geruststellen. zeker weten of het gaat lukken doen we niet, maar we blijven er gewoon vanuit gaan dat het wél gaat lukken! Na twee generale repetities zou je denken dat de grote voorstelling wel mag beginnen! heel veel sterkte met de verwerking.. ga je meteen weer verder met proberen? ik hoor soms dat een rustmaand ook erg prettig kan zijn. en oemromaissa.. jemig, jij ook veel succes. heb je enig idee wat de vele mk's veroorzaakt bij jou? lijkt me geen kwestie meer van 'pech'...? wel heeeeel fijn dat je een gezonde dochter hebt!