meiden hier ook nog niks te bekennen ik heb niet echt kwaaltjes maar een vriendin van mij is ook zwanger en die heeft ook nergens last van
shartje, arbo, lievemama en arianne, wat spannend voor jullie zeg! Ik duim er hier lustig op los voor jullie hoor. 'Pink is my favorite colour' Liefs, Lientje
als mijn ongi vandaag niet doorzet (is nog altijd bruin) dan ga ik morgen ook testen en dan de HA bellen.. spannende dag morgen
Goede avond dames, Even hier een kijkje nemen, en mijn banner bekijken... Vanavond flink wat ongi krampen maar nog niets te bekennen. Wordt spannend... Na het roze verlies van een paar dagen geleden niets meer. Zie dat het voor een aantal van jullie ook erg spannend is... Ga straks misschien nog alles terug lezen van het weekend, maar eerst gaat mijn lief heerlijk mijn schouders los maken... wat is het toch een schat. Leuk idee trouwens: wij zijn dit weekend op 'vakantie' geweest in eigen land. Gewoon op zaterdag ochtend met een onderbroek en schone sokken in de auto gestapt. Uiteindelijk in R'dam uitgekomen, tentoonstelling bekeken, door de stad gewandeld, lekker eten, voorstelling bekeken en last minute in een 4* hotel gaan slapen (aanbiedinkje! ) Echt super. Voelt nu alsof ik van een week vakantie terug ben gekomen. Vooral goed om niet aan ongi en zwangerschap te denken.
oei hster, klinkt lekker! hoe ben je op die aanbieding van dat hotel gekomen? nou voor jou ook spannend, wanneer ga je testen? liefs, taliaa
Voor alle meiden die dezer dagen gaar testen. Ontzettend veel succes en roze ! Lientje: dank je voor het duimen, hebben we nodig liefs
Helaas, helaas, zet mij maar rood in het vliegtuig... Ben vrijdag ongesteld geworden. Was poging 1, op naar 2............
Meiden mijn duimen draaien super hard voor jullie., ik strooi nog ff wat hcgtjes **************************************** **************************************** **************************************** **************************************** **************************************** ****************************************
voor wie gaat testen vandaag succes meiden en alle meiden die zwanger zijn GEFELICITEEEEERD! en alle ongi meiden een dikke knuffie xxx maria
Helaas, mijn tester ligt nog steeds ongebruikt in de kast! Vrijdag kreeg ik bezoek... Op naar ronde 5.
zit te twijfelen of ik al zou testen, mijn vriend is er niet komt pas zaterdag weer, heb verder ook niet veel klachten... gisteravond alleen een kramp en heb ik wel eventjes gevoeld... mijn baarmoeder is erg hoog kan de opening niet eens voelen... en steeds gevoel dak moet plassen en komt er maar beetje uit en natuurlijk nog steeds niet ongie