hallo allemaal, Ik mag ook in het rood, ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden, helaas... Ga op voor de vierde ronde. Iedereen die nog aan het wachten is, heel veel succes, geduld is een schone zaak... Alle zwangeren, geniet er heerlijk van.... En mede-ongestelde, succes in november.... XX
Goedemorgen, Ik ben bijna alweer op de helft van mijn cyclus. De tijd gaat best wel snel. Heb ook een drukke maand, dat scheelt. Iedereen veel succes!
Succes straks lievemamma....Ben zoo benieuwd en ik hoop het voor je... Ik nog steeds op de wachtbank..jemig wat gaan de dagen dan langzaam....... Ben wel misselijk, maarja kan dat al een week voor nod?
goedemorgen dames, hier nog niks te bekennen ook geen klachten dat ik denk mijn ongi komt eraan. Was vannochten wel misselijk en het voelde precies hetzelfde als mijn vorige zwangerschap dus het wordt spannend ik wacht in ieder geval nog tot het weekend met testen. Lievemama spannend ik hoop dat het positief is voor je
Hier nog iemand in onzekerheid! Ik heb afgelopen zondag getest (niet meteen de eerste plas, maar de 2e!), maar helaas negatief. Maar het zou nog kunnen, toch?
He bah wat zijn er veel dames die deze maand in onzekerheid zitten.. WAt is dit... Ik wil meer roze ( en daar zouden jullie voor moeten zorgen, want ik ben bang dat wij weer naar de volgende ronde mogen...)
jammer lievemamma en lindam balen maar zolang er geen bloed is daar denk ik zelf ook de hele tijd aan nou dames ga zo weg heb een sollicitatie voor mijn stage moet daarna nog ff boodschappies doen dus misschien tot vanmiddag en anders tot vanavond hoop dat er dan roze bij is
bij mij toch nog hoop, nog niet ongie en waarschijnlijk test niet helemaal goed, zag de controlestreep wel maar na de helft werd hij onduidelijk
Ik word er niet goed van! bij mij blijft de ongi uit....maar heb ook 2 nega testen gehad....die onzekerheid ik word er niet goed van! Ben nu al 7 dagen overtijd! Dit is dag 42....
Balen Nikkie80 die onzekerheid is echt niet leuk Lievemama18, mm dan is de test niet geldig als het controlestreepje niet goed is, ga je nu nog een keer testen of wat je toch nog even Hier zitten de klusdagen erop en begint het lange wachten.
Hoi Kadetje, Ik ben ook altijd wat emotioneler tussen ovulatie en nod. Kan soms huilen om de stomste dingen of ik ben altijd mega blij om iets! Zelfs mijn vriend valt het elke maand weer op! Hopelijk snel goed nieuws! groetjes Dib
Hi Meiden, Allemaal spannende berichten lees ik hier. Veel succes zal voor jullie duimen. Hier ook spannnend. Was vanochtend toch maar naar de dokter geweest voor mijn buikpijn. Geen blaasontsteking, maar wat het wel is krijg ik over een uur te horen....
Via de VVV daar. Echt super, de hotels die nog niet vol zitten voor die avond kan je dan lastminute zeer goedkoop boeken. En testen... mijn gemiddelde cyclus is 25 dagen. Dus ik moet van mezelf daar eigenlijk op wachten. En eigenlijk nog lager, nl tot de testmarathon van zaterdag. Beetje uit voorzorg ook omdat mijn lutealefase vrij kort is (12 dagen) kans is dan volgens mij te groot dat er nog te weinig HCG is voor een positieve test. Heb wel zere (.)(.) en ben al de hele dag miselijk. Dus wie weet. Hoop dat ik zo lang kan wachten (heb nog wel een kruidvat test thuis liggen)