Daantje ik vond het tempen alleen fijn omdat je weet of je wel of geen ei hebt gehad het was dat het moest van de ha maar was blij toen de gyn zei dat ik mocht stoppen, iedere ochtend de wekker en maar hopen iedere dag dat de temp omhoog gaat soms erg onzeker maar sommige dames zullen het wel als fijn ervaren denk ik.
ik heb ook alleen vanaf een week of zo voor m'n ovulatie getempt tot 2 dagen erna. check nu om de dag (of 2) of ik nog een beetje dezelfde waarden aanhou..misschien dat ik vlak voor m'n nod wel weer eens ga checken. Voor mij was het voornamelijk om te kijken wanneer m'n ei nu was geweest na m'n posi ovutest. Er moet wel heel wat gebeuren, wil ik er voor opstaan! Ik ben errug gesteld op uitslapen...slaap dus ook vaak door m'n wekker heen...
Hoi Meiden net vanmorgen terug gekomen van vakantie samen met de dus willen jullie me op de lijst zetten voor 6 oktober? Grtzzzz
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Rach84 & Bianca24 & Racebabe & SheDevil & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Beastie & Hanna1974 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Lafo & Maria79 & FreeWilly8 09: Yuna28 & Wies31 & Yvetje1982 10: 11: 12: Julita & Miepie80 13: 14: 15: 16: 17: Kirstenvf 18: Sablovesgeof 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Kadetje 26: 27: 28: 29: 30: 31: Visjes 45 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 2. Yuna28 Testmarathon 15 Oktober: Testmarathon 20 Oktober: Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: @ Kirstenvf & Hanna1974 & Xanado83....damesss jullie staan erbij, suc6
Ok dat kan dus ook, verwacht ook niks hoor, alleen het bloed was er met dag 28 & 29 een aantal drupples alleen 's avonds en nu al twee dagen niks meer, wacht nog even af tot zaterdag en ga dan testen, dan weet ik het in ieder geval zeker. Trouwens Wens sterkte nog he, wel knap dat je je al tussen ons hebt gevoegd Ooit is het allemaal onze tijd........maar wanneer dat weet niemand helaas
ff over dat tempen hè. Ik vind het heel prettig. Ik hou nu al 4 cyclussen m'n temperatuur bij en ik kan precies zien wanneer m'n eisprong was, en ik weet precies wnneer ik ongesteld ga worden (de dag nadat m'n temperatuur zakt, dus ik weet wanneer ik m'n tampons gereed moet houden). Het is natuurlijk wel jammer dat de temperatuur net na de eisprong verhoogt, in plaats van ervoor. Ik kijk trouwens niet zo nauw naar de tijd. Ik temp gewoon voordat ik opsta. Of dat nu om 8 uur is of om 10 uur. En mijn temperatuurkaartjes zijn toch echt wel duidelijk (alleen vorige maand ergens een rare piek, waarschijnlijk door stress). Op mijn NOD ben ik trouwens op vakantie . . . met het vliegtuig. Hopelijk kom ik roze terug. De 29e vertrekken we en 1 okt. is mijn nod. Ik heb me voorgenomen om geen test mee te nemen op vakantie, heb ik misschien toch niet nodig, maar ik zou het toch heel leuk vinden om niet ongi te worden in Turkije.
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Rach84 & Bianca24 & Racebabe & SheDevil & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Beastie & Hanna1974 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Yuna28 & Wies31 & Yvetje1982 10: 11: 12: Julita & Miepie80 13: 14: 15: 16: 17: Kirstenvf 18: Sablovesgeof 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Kadetje 26: 27: 28: 29: 30: 31: Visjes 45 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 2. Yuna28 Testmarathon 15 Oktober: Testmarathon 20 Oktober: Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: Heb mezelf van de lijst weggehaald, BEN ZWANGER! \/
Ja, dat snap ik! Je wilde eigenlijk pas van het weekend testen toch? Maar je kon niet meer wachten... voelde je het al, of was het meer met een instelling van "we zien wel" en was het een complete verrassing?
Ja idd was van plan zaterdag te testen, maar kreeg opeens een ingeving zo van ik wil het gewoon weten, zal wel niet zo zijn maar toch denk je dan, was dan ook totaal verbaasd dat er zwanger opstond. M'n cyclus deze keer was zo anders met die bloedingen, ik dacht wel een beetje raar allemaal, maar je wilt jezelf niet gek maken he dus daarom maar getest. Bedankt voor je felicitatie, gelukkig toch nog iemand wakker
Jaja, ik ben de mevrouw van de nachtelijke felicitaties, ben altijd zo laat nog wakker, dus er hoeft nooit iemand te zijn die haar vreugde niet kan delen. En ik heb nu wel mooi de primeur, vind ook wel leuk. En, hoe voel je je? Al zwanger?
Goedemorgen ..... Mag ik de 20ste op de lijst en ook op de marathon van die dag? Mijn nod is eerder maar wil pas veel later testen vanwege mk .... We gaan voor een hele ROZE maand LIEFS nony
Goedemorgen, Lafo, GEFELICITEERD! Hier alles rustig. Ongi is helemaal weg. Heeft 6 dagen geduurd. Is lang voor mijn doen. Maar na mijn bevalling is de ongi sowieso heviger dan voor mijn zwangerschap. Maar we kunnen er weer voor gaan...