Goeiemorgen meiden, ik mag in het rood, de ongi is gisterenavond goed door gebroken! Ik schuif op naar november! Meiden op de wachtbank, veel succes!
balen tatty teddy zeg! elke weer een teleurstelling... nou gisteravond echt hondsberoerd geworden hoge koorts en kotsmisselijk....en nu is het ineens weer verdwenen...een lichaam kan maar raar werken... nog testers vandaag?
goedemorgen dames, ik mag weer rood.... mijn vriend komt gisteren in eens aan dar ik waarschinlijk toch later ongie ben geworden vorige cycles, goed nadenken en hij kan misschien weleens gelijk hebben mezelf erg voor de gek gehouden dus
Nou meiden, het schiet nog niet echt op deze maand, ik zal even strooien ************************************************ ************************************************ ************************************************ ************************************************
wat jammer lievemamma volgende ronde beter jas heb je al getest vandaag? hier nog steeds niks te bekennen wordt nu toch wel spannend
@ Afina80: vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang Hopelijk moet het nu werken...... Mijn NOD staat op 20 okt. en vanochtend getemperatuurd naar 37,1. Heb ik nog niet meegemaakt deze cyclus.... Wanneer zou ik het beste kunnen testen? Of zal ik echt moeten wachten tot zaterdag? Gr. Bianca75 PS helemaal vergeten: SHartje gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk volgen we je wel snel....
nou ik heb gisteren en vandaan bloeding best hevig en veel meer pijn als normaal dus ik weet niet goed of het mijn menstruatie al is 5 dagen te vroeg. even aankijken vandaag en morgen anders mag ik weer naar volgende maand.
Jaaaaahhhhh het is gelukt! ik heb vanmorgen getest met cb digi en die zei ZWANGER toen nog even voor de zekerheid de predictor beplast en die geeft echt ook 2 strepen! ik ben helemaal in de wolken! liefs Jas
moge dames.... Zwangere dames van harte... Test dames sterkte... Ongi dames zet hem op in de volgende ronde