Jas, van harte meid Hoe is het hier verder meiden ? Kom nog steeds elke dag even bij jullie kijken hoor. Ik duim voor jullie allemaal ... liefs
De 20ste zou mijn nod zijn, heb al sinds maandag ongibuikpijn maar nog steeds niets... Wel al ruim een week gevoelige tepels en veel afscheiding... Heb maandag (stom stom) een test gedaan en natuurlijk nega.... Morgen naar gyne hoop dat zij me wat meer kan vertelllen dmv bloedtest of echo... Spannnende dagen dus... Liefs nony
jas van harte gefeliciteerd! nou dames ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en ze denen dat ik teveel hormonen aan maak. dat kan dus een rede zijn waarom ik niet zwanger raak! hoop niet dat het zo is zou namelijk erg balen zijn ben nu in behandeling bij longarts, reumatoloog, en bij een hart en vaat arts (weet even de naam niet meer) ik hoop dat alles positief is! ze waren wel dik tevreden dat ik afgevallen was dat het dus goed was ik beweeg genoeg en mijn bloeddruk was perfect dus daar ben ik wel blij om
Zwangere meiden gefeliciteerd! Meiden die ongi zijn geworden balen succes voor de volgende ronde! testers sterkte en hoop op veel roze! FF gaf al een ei op dag 8 aan,als dit zo blijft heb ik nog een NOD in okt,dus blijf hier ook maar even meelezen!
He verdorie! Het leek er allemaal zo op... Ruim een week overtijd etc. Maar gisteren dus toch ongi geworden. Nou ja, op naar de volgende ronde! Deze ronde gaan we echt ons best doen.... dat zullen wat gezellige avondjes worden!
kom je even niet kijken , zijn er gelijk weer 2 zwanger..SHARTJE en JAS...SUPER meiden ..van harte gefeliciteerd! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Tjonge, van harte dames! Ik zit op het wachtbankje en het kan mij niet snel genoeg gaan! Ik zit mezelf een beetje gek te maken, vooral omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Ik denk dat ik mij ei heb gevoeld en dan zou in maandag mijn NOD hebben, maar voor de zekerheid heb ik maar 28 dagen aangehouden... Gisteren belde mijn zusje en die hoopt ook volgende week niet ongesteld te worden. Zou toch echt fantastisch zijn! Jammer alleen dat ik haar kleren niet kan lenen (zou nr. 2 worden).
jas heel erg gefeliciteerd in ieder geval 1 van ons alvast roze geniet er lekker van hoe lang zijn jullie bezig geweest als ik vragen mag dani86 inderdaad niet leuk als dat zo is maar gelukkig zijn ze wel trots op je qua afvallen linda balen meid van mij een dikke knuf
Jas, gefeli meid! Hartstikke goed! Was je al lang bezig? Talia: succes morgen ik ben benieuwd! Hier vanochtend met afvegen licht bruine afscheiding op het papiertje........Wat betekend dat nu weer? Zit vandaag al op dag 44 zucht!
nog een 9 dagen wachten pffffffffffffffffffffffffffffff, het gaat zo traag he, morgen terug werken dan gaan de dagen wel wat vlugger gaan denk
Zico, vervelend is dat he? Ik had dat de eerste ronde, wat duurde het voor mijn gevoel toen lang! Nu heb ik dat gelukkig helemaal niet meer. De dagen vliegen voorbij en ik vergeet zelfs wanneer mijn NOD is (moet ik altijd even nakijken in mijn agenda). Het scheelt natuurlijk wel dat ik zo'n korte cyclus heb. Meiden op het wachtbankje: succes!
Zwangeren gefeliciteerd! Meiden die ongesteld zijn geworden, sterkte en suc6 met de volgende ronde. Het is voor ons weer spannend. Als ik in het weekend niet ongesteld wordt, ga ik maandag testen... (als ik dat vol hou)