ik ga ook (als ik nog niet ongie ben geworden) het weekend testen denk ik....heb voor mn banner nu mn langste cyslus genomen (30 dgn) maar verleden maand werd ik gewoon op dag 28 ongie (dan zou morgen mn NOD zijn) spannend weer...
Nou,ik heb met mijn comp rekenmachine het gemiddelde genomen van mijn cylcussen en het is al wat ik dacht 29,5 dagen hihihi
Zo heb alles van vanochtend weer bijgelezen. Zwangeren gefeliciteerd. En de rest sterkte met wachten of succes in de volgende ronde. Ik heb vanochtend inwendig onderzoek gehad, alles was gelukkig goed. HA dacht dat de pijn lange nasleep van mijn ei is. Als het volgende week niet over is of als ik nog niet ongi ben, moet ik terug komen. Dus afwachten...
Ik heb een vraagje. Vanochtend had ik wat bruin bij het afvegen. Nu heb nik een tampontest gedaan en ja hoor weer bruine afscheiding. Moet ik vandaag al meerekenen als mijn eerste ongidag? (het moet nog wel meer doozetten, zat nog geen helder roodbloed bij..) En dan nog een vraagje: Stel dat ik vandaag meetel als ongidag, wat moet ik dan aanhouden als cyclus voo rhet berekenen van mijn volgende cyclus? Zie onderschrift. Toch mijn laatste, van 44 dagen? Kan de banner daar niet op instellen...
ik neem altijd mijn langste dag valt het ook niet tegen nou ja die van 41 niet want dat was een ma...
Jas, gefeliciteerd, dus je bent zwanger! Zie je wel dat het vage streepje toch dan positief was. Ik wacht nog even 2/3 daagjes, nog niet ongesteld geworden..dus hoop is er nog.
Jeetje da's ook niet niks een ma. Zal ik vandaag al moeten tellen als eerste ongidag? Ben best wat verloren net (tampontestje gedaan). Ook kan ik de banner er niet op zetten, want die gaat maar tot 35 dagen Heeft er iemand tips waar ik een langere banner vandaag kan halen? Nu maar wachten of de ongi echt door gaat zetten....
je hebt hem al gevonden je nieuwe banner ja ik had eerst een positieve test superblij.....maar toen kreeg ik al gauw bloedingen..mocht er even van genieten..maar we gaan gewoon weer door
Oow dat is ook hatelijk voor jou, eerst een positest vervolgens toch nog de ! Ik heb je banner aangeklikt en meteen iets voor mezelf uitgezocht hihi! Officieel is mijn ongi, denk ik, nog niet doorgebroken, maar heb mijn banner wel vast aangepast. Ik hoe nu maar idd 44 dagen aan, ik weet het anders ook niet meer. Pfff dat ik zo'n verdomd lange cyclus he...zucht ! Liefs Nikkie
wat duurt het lang zeg die laatste dagen voordat je mag testen. Gevoelsmatig zeg ik ja, heel erg gevoelige borsten, erg handig als je een buikslaper bent. Verder misselijk als ik eten ruik en loop continue naar de wc. Wat denken jullie Zondag 21 oktober zou de dag moeten zijn dat ik ongesteld moet worden zou ik dan die dag al testen of de dag erna. Weet niet of ik wel zo lang kan wachten. Heb wel al heel stout en voorbarig 2 kaartjes gekocht voor mijn ouders en een kleine knuffel erbij. Was toch in de stad zullen we maar zeggen. Wie gaat er nog meer testen op deze data (21/22) groetjes en knuffel Judith
hoi hoi, Zwangere dames ven harte gefeliciteerd. Hier nog steeds op het wacht bankje, nog steeds heel moe,vaak plassen en een raar gevoel in mijn buik. wachters veel succes,en meiden die ongie zijn geworden veel succes in de volgende ronde dat word jullie ronde xx claudia
hoi hoi, hier nog steeds nergens last van.... Had vanmorgen een heeeeel dun streepje op mijn ovu test. (had er nog 1 liggen) ik dacht toch eens proberen Tijdens mijn zwangerschap was die nl. de hele tijd positief tot bijna 2 wk na mijn curretage. Wat duurt dat wachten toch lang. pff... Anders liever gewoon snel weeer want dan kun je tenminste snel weer aan een nieuwe ronde beginnen. Voor mij is deze cyclus zowieso langer. Normaal is ie maar 27 dagen.... bleh
wow ik had net ontzettende steken in mijn buik, wat dat nou weer is? Gisteren ook al zo'n raar gevoel. Word gek van mijzelf!@
ff snel een vraagje tussendoor ik zit nog steeds op mijn ongie tewachten heb niet echt klachten dat ik zou zeggen dat het door zou zetten heb wel een beetje last van mijn buik maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook maar ik heb nu al twee weken last van een hongergevoel ik blijf de hele dag honger houden maakt niet uit of ik nou net gegeten heb en bovendien moet ik ook elke keer plassen kan iemand mij helpen ik ga in ieder geval zaterdag testen als het uit blijft