NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja nikki ik hou ook niet van die lange cyclussen...duurt zo erg lang! maar ja is niet anders he :(

arianne heb je nog niet eerder getest?

niesje jezelf niet gek laten maken he....is moeilijk ik weet het....;)

2. Opening

Opening Niet meer actief

hoi noukie nee ik heb nog niet getest ik denk ik wacht het ff tot het weekend

3. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    je kan het goed volhouden dan ;)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Inderdaad, ik had er al een testje tegenaan gegooid ;)

5. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    neej meid kan het nog niet helemaal bevatten. Vroeg vanochtend nog half slaperig aan mn vriend: "is het echt waar?"
    had ook niet gedacht dat het in de derde serieuze ronde raak zou zijn. Heb een onregelmatige cyclus (30-35 dagen) en ben altijd maar heel licht ongesteld. Wel was ik bezig met temperaturen wat mn heel goed inzicht verschafte in mn cyclus, kan ik dus ook zeker aanraden voor degene die ook onregelmatig zijn.

Verder gaat het best wel goed. Ben in de ochtend wel wat misselijk maar dat hoort er bij. Verder zere (.)(.)
    Ook heb ik een wat zeurende/ trekkerig gevoel in de onderbuik met wat steekjes en soms ook in de rug. maakt me soms wel wat angstig maar het schijnt er bij te horen lees ik zo nu en dan. Verder veel doorzichtige afscheiding en stemmingswisselingen hahahaha. :)

vandaag met mams en buuv naar prenatal geweest en kwam nogal onwennig en bleu in de wereld der zwangere vrouwen. Nog een lief schattig mutsje met beren-oortjes gekocht en slofjes, kon het niet laten.
    verder heb ik morgen een afspraak bij de ha wat nu de verdere stappen zijn. Als ik die eerste echo maar eens heb gehad....pffffff
    Probeer nu wel een beetje te gaan genieten. ;)

Elke dag lees ik hier nog even mee. Ik vind het zo spannend voor jullie allemaal en ik hoop dat jullie snel op die roze wolk mogen kruipen.
    hahaha is dat niet een leuk vervoersmiddel een roze-wolk.

liefs

6. Opening

Opening Niet meer actief

ja ik weet het noukie maar ik wil geen teleurstelling hebben dus ik denk als ik nou wacht dan moet het zeker positief zijn als het zo is

7. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

ja dan zou ook mijn testdag zijn hoor...alleen voel ik gewoon nu niks...jij dan?

8. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik voel ook niks. Ben alleen misselijk maar volgens mji komt dat ook doordat ik mezelf gek maak!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    heej meiden, wat is het spannend voor sommige van jullie! ik duim hoor!
    hier is het ook een beetje spannend; morgen voor het eerst naar de gyn. Ben erg benieuwd!
    Iemand nog tips ofzo?
    liefss, Taliaa

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou,ik ben moe en heb ongi krampjes,mijn urine ruikt sterk en heb het koortsig warm maar mijn temp is laag heel apart...Maar ik temp altijd onder de oksel en dan moet je er een graad berekenen ja dan zal ik een temp hebben van: 36,8 meestal is dat 36,4....Spannend!Ow en ik voel mijn klieren niet meer Ik heb mastioplasmy waardoor mijn (.)(.) de heuvels zijn van de veluwe hihi En nu gladde schijven...Vaag he?

11. mamainwording

14 okt 2007
    39
    0
    0
    He Ariana, ik ga ook op zaterdag testen. Vind het zo spannend. Voel de hele dag mijn darmen, heb echte maagzuurboertjes en voel veel steken in mijn onderbuik...weet niet of ik mijn lichaam nu moet geloven. Houd je het vol tot zaterdag?

groetjes Miep..

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik ben nog niet ongesteld. Mijn test was weer eens negatief. Vrijdag naar de gyn. Ik hoop dat hij me kan helpen.

13. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik heb over een paar dagen mijn NOD.

Heb af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
    Maar tot nu toe niks.
    Ik ben 2 x zwanger geweest en heb daar niet direct wat van gemerkt.
    Dat kwam pas na een paar weken overtijd te zijn en dan te hebben getest.
    Je hoeft dus echt geen symptonen te hebben.
    Nu ik wel ongi-gevoel heb, denk ik dus dat het weer niet raak is.
    Wil positief denken, maar denk dat ik weer erg teleurgesteld zal zijn.
    We zullen zien.

Ik duim voor iedereen voor een beebje

14. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hallo dames,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben :oops: :oops: Maar na al die tijd dat het niet lukt, wou ik er niet meer zoveel mee bezig zijn. Maar kijk nu eens naar mijn banner... :confused:
    Dit wordt spannend zeg!
    Ondertussen zullen er alweer veel dames zwanger zijn, gefeliciteerd! VOor de dames op de wachtbank, heel veel succes. Duimpjes draaien! En voor de andere dames, onze tijd komt ook ;)

Veel liefs Bregt

15. mamainwording

14 okt 2007
    39
    0
    0
    Kan iemand mij helpen met mijn banner? ik heb hem veranderd maar nu staat ie op dag 1 ipv 1 dag overtijd? Hoe meot ik dit veranderen?

16. mamainwording

14 okt 2007
    39
    0
    0
    Nou ja, ik heb mijn cyclus maar wat verlengd..dan doet ie het wel. Was toch pas van plan om vrijdag of zaterdag te gaan testen.. Alvast bedankt aan iedereen die zn best heeft gedaan voor mij..;)

En Bregt, wanneer ga je testen? Ben je al vaker overtijd geweest? Heb je al wat klachtjes of tekentjes? Spannend man..

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Pff, spannend voor de bijna-testers!
    Ik test volgende week vrijdag, al twijfel ik of ik ook volgende week donderdag kan testen, gezien mijn banner?

18. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Want als ik uitga van 37 dagen, dan kom ik op vrijdag uit, maar de banner berekent nog 8 dagen tot testen en kom ik op donderdag uit, wie weet dit?

19. Opening

Opening Niet meer actief

he miep sorry voor de late reactie maar ik denk dat ik het wel hou ik ga in ieder geval mijn best doen

20. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Wanneer is het eingelijk het beste om te testen? Klopt het dat ochtendurine het best is? Of is dit nog een fabeltje van vroeger..
    Vorige test was 's middags namelijk en negatief. En zit er nog verschil in testen? Ik heb nl eigen merk van etos.

Deel Deze Pagina