Damens! Ik zit al een tijdje met jullie mee te lezen en wil me graag bij jullie aansluiten. Mijn mannetje en ik zijn inmiddels al bijna een jaar bezig. Twee keer zwanger, maar helaas twee keer mk. 25 oktober is mijn NOD. Gisteravond flink misselijk geweest, dus wie weet. Heb af en toe het idee dat ik mezelf misselijk maak door alle spanning, zou dat kunnen? Liefs Eef
Ik hoop Eef dat het raak is maar het kan inderdaad dat je lichaam de symtomen overneemt terwijl er niets aan de hand is. Eigenlijk een beetje hetzelfde als toen een keer de helft van een school met zieke kinderen zat die cola gedronken hadden. Er bleek nadat ze alles grondig te hadden onderzocht niets aan de hand. maar kinderen hadden onbewust zichzelf ziek gemaakt. De mens zit wat dat betreft raar in elkaar. En in het begin is de hcg waar je de symptonen van krijg nog heel laag. Maar het kan wel... Dus wie weet. Afwachten is de enige remedie helaas .....
Ohw ohw ohw, ik ben zo blij voor een vriendin. Die is na ongeveer 1,5 jaar proberen eindelijk zwanger (mbv de medische mallemolen). Nu ik nog! Als ik in Januari nog niet zwanger ben, ga ik ook de huisarts eens om hulp vragen, dan zijn we iets meer als een jaar "bezig". Maar eerst ga ik eens wat meer klussen de komende maanden.
goedemiddag allemaal, net lekker mijn huissie gedaan en een lekker stuk met de hond gewandeld door het bos lekker frisse neus gehaald hier nog niks te bekennen
voor de meiden die ongi zijn geworden balen en knuffel! Wachtende succes en hoop op veel roze! Klussers veel plezier! Mijn temp was terug omhoog!dus blijft benieuwd of dit zo blijft!
Hey Diane, Leuk dat je vriendin zwanger is. Maar nu jij nog, je bent al een hele tijd bezig lees ik. Ik zal flink voor je duimen.
Hoi, Nog even een vraagje..... is het zo dat je temp sowieso hoog blijft vanaf de eisprong tot aan de menstruatie of blijft je temp alleen hoog als je zwanger bent? Liefs Eef
hallo allemaal, ik ben nieuw hier, en wil graag met jullie mee doen. mijn NOD is 20 oktober, dus moet nog even wachten. ik ben erg benieuwd, heb wel wat krampjes en steekjes maar dat hoeft niks te zeggen. ik hou jullie op de hoogte en wens iedereen succes ge. naatje
eef76 succes hier, je temp blijft alleen hoog als je eitje goed bevrucht is, anders zakt je temp weer je naatje ga je het weekend testen?
dag lieve meiden, ik neem afscheid van jullie. Dappere ik is vandaag bij de gyn geweest en hij heeft geconstateerd dat ik PCOS heb. Hoorde ik dat van anderen, dan was het een beetje ver van mn bed show. Nu echter heeft het mijn hoofdje behoorlijke op hol gebracht, ik ben er echt wel ernstig verdrietig van Plan nu is: vandaag is er bloed geprikt en start ik met de pil, op de 3e ongi dag start clomid en op de 10e ongi dag : weer een inw echo om te kijken hoe we ervoor staan. Ook worden de zwemmers onderzocht. Dus komende maand is er helemaal niks voor ons Daarna gaan we er flink tegenaan. het vervelende was dat mn hubbie niet was (mocht niet van mij)en ik dus alleen was. Ik ben huilend naar mijn mama gegaan, en daar lekker thee gedronken, zij heeft hubbie gebeld en nu zijn we lekker saampies thuis. meiden, ergens vind ik dat ik me aanstel, immers ik ben absoluut geen uitzondering met PCOS. Maar ik ben er redelijk van onder de indruk. Wie haalt mij van de lijst af? (7 okt) dank u
sterkte taliaa de komende tijd...tuurlijk stel je je niet aan....je mag altijd je ei kwijt.. dikke digiknuffel
dankdank, we houden de moed en de humor er maar in, meer kunnen we toch niet doen (nu he, dalijk kunnen we wel wat meer doen) ennuh noukie, ik wou dat ik mn "ei" kwijt kon, haha jullie zijn lief!
taliaa, je moed niet opgeven he, jullie klein zieltje is gereserveerd hier booven ook al doe je er iets langer over hoor. We hopen je nog te horen he