het lijkt erop als ik ze te graag zelf wil houden en jullie horen wel van me, alleen niet meer in deze NOD-lijst en jullie hoop ik dalijk ook niet meer in de NOD lijsten tegen te komen! denk er om hoor!
ik ben deze maand niet zoveel op het forum geweest, kan ook niet zwanger zijn denk ik, we hebben het aan het begin van de cyclus gedaan, en verder was mijn mannetje er niet. dus deze maand geen spanningen. het stomme is wel, dat ik deze week een paar keer halverwege de dag zomaar een vlaag van misselijkheid kreeg, en ik ben moeeeee (veel gewerkt) maar vind het wel grappig. omdat ik bijna zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn, denk ik dat als die kans groter was geweest ik helemaal gefocust op deze symptomen zou zijn.
Lieve Taliaa, heel veel sterkte meid... dikke kus....ik hoop dat je snel met beter nieuws komt! En ps.. nu niet meer alleen naar onderzoeken gaan he meid!
kom net bij gyne vandaan en bij echo was er veel slijm te zien, ze dacht dat ik binnen een week ongi zou worden, en zo niet volgende week donderdag een zwangerschaps test doen ....wordt het toch nog een hele spannende week.... nou heel veel liefs nony meld me wel af voor marathon van 20ste
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat de temp sowieso hoog bleef tot aan de menstruatie. En dat de aankomende juist te herkennen waren aan de daling in temp. Liefs, Lientje
Taliaa, heel veel sterkte! Het is prima om het eruit te brullen hoor. Niks geks aan. En als dat nog niet helpt moet je er misschien nog wat retail therapie tegenaan gooien. Dat mag best nu! Liefs, Lientje
taliaa, heel veel sterkte en succes! noukie ik weet nog niet wanneer ik ga testen misschien wordt ik wel gewoon ongesteld, wat ik natuurlijk niet hoop. dus we wachten nog even af, ik hou jullie op de hoogte nathalie
talliaa heel veel sterkte en succes! ik zelf loop nu ook het ziekenhuis(niet bij gyn maar wel van plan) af dus zit zelf ook wel in de stress.......... dus denk dat onze kansen voor deze maand ook zijn verkeken.......... XXX
Taliaa, heel veel sterke. Kan me voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent. Ik hoop voor je dat alle middelen mogen aanslaan bij en dat je alsnog zwanger mag gaan raken binnenkort..! Ik ben echt heel erg beroerd vandaag en gisteren al. Weet echt niet meer hoe ik het heb. Kots en kots misselijk en echt tegen het ziek zijn toe aan zonder dat het doorzet. Kan dit al zo snel? Ik denk echt dat ik zwanger ben..heb me zo nog nooit gevoeld..terwijl ik echt al vaker in spanneing heb gezeten of het wel zo is of niet..daar kan het dan niet aan liggen. Moet nog tot morgen wachten, dan ben ik weer thuis en kan ik het samen met mn manke doen..
ik zou lekker wachten tot morgenochtend dan heb je ook je ochtendurine en je mannetje de buikgriep heerst wel succes morgen
Spannend hoor, mamainwording! Suc6 morgen met testen! Taliaa, veel sterkte, kan me de teleurstelling voorstellen.
taliaa heel veel sterkte toegewenst en een super dikke knuffel meid ! mamainwording en natuurlijk alle andere meiden: succes met testen, ik duim voor jullie. liefs
dit heb ik ook begrepen, dus dat andere klopt volgens mij ook niet. ga maar eens googlen, dan kom je het overal tegen vlak voor je ongesteld word, daalt je temp. ben je zwanger dan blijft die hoog. maar doe mij maar gewoon een test
Hallo, Ik temp nu enkele maanden. Na je ei gaat je temp minimaal 0,3 graden omhoog, dan blijft hij hoog tot je mentruatie. Bij sommige vrouwen gaat de temp omlaag vlak voor ze ongesteld worden, maar soms gaat hij pas tijdens de menstruatie omlaag. Kijk maar eens bij temp kaartjes, dan zie je verschillende staan. Als je temp omhoog blijft dan ben je zwanger (je luteale fase kan tussen de 11 en 16 dagen zijn, dus als je langer dan 16 dagen dan kun je zwanger zijn). Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Doei Doei