heej meiden, nogmaals thnx voor de lieve reacties ellenk: ik ga idd niet meer alleen. ach door schade en schande he? racebabe: ja we kunnen nu een maandje weer oefenen, is ook wel fijn vooral omdat ook seksleven een beetje ehm... leeg was, omdat ik zo vaak bloedverlies heb ehmm had ik heb net mn eerste pilletje weer in genomen.. erg vreemd. maja voor het goede doel! testers: veel succes!
he nog 1 dag! ben benieuwd! Hopelijk is het eindelijk zover. Maar ga er eigenlijk niet vanuit, denk niet dat het gelukt is. Succes meiden! Jullie horen nog wel van me. Liefs essiee
Ik heb de laatste dagen savonds getempt omdat ik ook koorts heb gehad,maar mijn vraag is moet het echte tempen perse s'ochtends?Dan heb ik een probleem mijn temp is van 36,8 naar 36,1 gegaan...
ik bedoelde dat ook met de temp. zolang je temp hoog blijft dan is het goed, maar zodra hij omlaag gaat dan komen de duivels eraan...
Taliaa...succes meid...en ook voor jou is er een babytje weggelegd...jou tijd komt zeker! Hier nog niets..........eind volgende week weer eens testen.... Liefs
He taliaa wat naar zeg. Vervelend om te horen. Weet niet precies wat pcos is. Hoop voor je dat het beter gaat straks. Want zo te lezen gaan ze er wat aan doen. Ik zal voor je duimen en als de kaars hier aangaat zal hij ook voor jou een beetje licht geven.
Oh toch dus inderdaad. Dat moest ook wel eigenlijk, want bij mij zakt de temp soms zelfs pas de 2e dag van de ongi. Anders zouden testen eigenlijk niet eens meer nodig zijn. En alhoewel het wachten en de spanning soms bijna te veel is, is het testmoment wel heel bijzonder (als ie positief is bedoel ik dan hê) Lientje
Yep, net gekeken. Was voor mij niet echt motiverend. Ik ben namelijk 38. Dus nog maar een kwart van mijn vruchtbaarheid is over.... Lientje
Heb het voor het grootste gedeelte gezien! Ik probeer het te volgen de komende weken, al is het geen must Wel aardig om te zien dat we (natuurlijk) niet de enigen zijn die een beebje willen
Mijn mannetje zat (en zit nog steeds) de hele tijd te zappen.. Eigenlijk moest ie vanavond trainen... Volgende week stuur ik hem desnoods met harde hand weg
Hihihi leuke serie om de vrouwen echt te horen praten over waar ik aan het typen ben...Hmmm vage zin maar je snapt het wel 8) En wat ik wel erg vind is die vrouw die de standjes even zomaar voor deed op de tv!Ik dacht