hai dames, zou iemand mij voor 17 oktober willen plaatsen? ik houd nu maar eens een langere cycles aan. zat vorige maand op 30, maar was nu 34 dus dat hou ik maar even aan.... kan t wachten hopelijk alleen maar meevallen
Hey Dames, Ik stap morgen op het vliegtuig naar Spanje. Lekker vakantie vieren! Kan ik gelijk even een testvlucht doen voor het roze vliegtuig in oktober. Wens iedereen weer veel succes in oktober! Groetjes, Vlinder79
Hallo, Ik ben nieuw hier, ook wij willen een baby. Dus graag wil ook ik meevliegen met het roze vliegtuig. Mijn NOD is op 5 oktober. Zie dat er dan veel passagiers zitten, dus kunnen we samen aftellen, gezellig! Groeten
Ik ga weer proberen om tot mijn nod niet meer te komen..... Ga mezelf alleen maar gek maken met kijken naar banner..... Dus tot die tijd gaan wij flink aan de klus en ik wens iedereen veel klus plezier! Heel veel liefs nony
he nony, ik hoop voor je dat je het idd een beetje van je af kunt zetten, maar als het goed is lees je dit niet eens meer hier gaat het niet zo best, we hebben de hele week nog niet geklust... Dus ik verwacht niks deze maand... Ik hoop wel dat ik mooi ongi wordt, liefts voor mijn NOD. Dat zou wel een teken zijn dat mn lichaam zijn taak weer doet Verder verrek ik van de rugpijn. Als ik bep bewegingen maak schiet het door tot in mn knieholte, lekker handig Heb al ibuprofen en diclofenac op, maar t scheelt niks Rustig blijven zitten gaat het beste, helaas. Nou ik hoop dat het over gaat, want morgen ga ik de hele dag shoppen met een vriendin.. iedereen alvast een fijn weekend! liefss
Als het 31 dagen blijft de komende cyclus is mijn NOD 13/10. Graag een plekje met veel beenruimte, hihi !
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Rach84 & Bianca24 & Racebabe & SheDevil & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 02: Afina80 & Jusi & Djam & Aleida 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud 04: Sann 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & Marina99 & MissPuma & Beastie & Hanna1974 & MarielleB & Pas getrouwd 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 07: Taliaa & Marieke74 & Zazaziezo & Droppie123 & Marjolein79 & Charlie01 & Mariek 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 09: Yuna28 & Wies31 & Yvetje1982 10: Tijgertje23 11: Marieke 21 & Stef 12: Julita & Miepie80 13: QueenBee 14: Anouk1974 15: 16: Steffel 17: Kirstenvf & Mamajanneke 18: Sablovesgeof 19: 20: Nony 21: Dib 22: 23: 24: 25: Kadetje 26: 27: 28: 29: 30: 31: Visjes 60 passagiers voor de super snelle roze Airline. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel Testmarathon 1 Oktober: 1. Zoe10 Testmarathon 4 Oktober (dierendag!) : 1. Marieke15 2. Eevitaa 3. Eimat Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Diana81 2. Yuna28 Testmarathon 15 Oktober: Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony Testmarathon 25 Oktober: Testmarathon 30 Oktober: En we zitten al op 60 passagiers! Mamajanneke, Pas getrouwd (leuk, gefeliciteerd nog!), Charlie01, Mariek en QueenBee, jullie staan erbij. Voor Mariek een plekje aan 't raam, en QueenBee bij de nooduitgang: veel beenruimte dus . Veel succes en plezier in onze mooie roze airplane , dat jullie naam hier ook maar roze mogen worden!
Zoe10 en FreeWilly8, bedankt voor jullie antwoord. Wel weer een beetje gerustgesteld. En nu maar weer wachten op mn ei klus=klutsperiode ) x
mijn nod is ook ergens 7 oktober.. vind het eigenlijk ook wel een goed idee om niet meer te komen tot aan m'n nod maar ik kan dat toch niet volhouden! vind het veel te leuk om alles te lezen. over vliegtuigen gesproken.. ben net terug van vakantie waarin ik ook nog es ongi ben geworden (tegen m'n zin in ) aangezien ik daar nogal last van heb (lees; huilend over de vloer rol van de pijn) zou ik toch erg graag zien dat m'n menstruatie uitblijft en niet al te onbelangrijk ZWANGER WORDEN! liefs, San.
@ Tuurlijk Coco ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** Wel vangen hoor
Haa niet meer komen tot je NOD. Klinkt verstandig, maar is het haalbaar? Vind het hier best gezellig, als we ons maar niet te druk maken, toch?