Ik wou vandaag testen,maar toch denk ik (ook omdat het duur is ) dat het beter is dat ik mijn nod afwacht...Al vind ik het heel moeilijk...Mijn temp is steeds 36,8 das 0,4 hoger dan normaal...En blijft stabiel...Voor nu...Ik ben trouwends meer emotioneler,en moe,en mijn darmen werken niet meer mee (ziekte van crohn dus ja dat is niet zo goed voor mij...) En wat ben ik snel pissed....Ook niet echt goed,want ik heb borderline...Het is net goed onder controle,en kan mijn aanvallen in bedwang houden...Het komt wel goed,daar ben ik van overtuigt!Daarom denk ik ook:" Hier is wat anders aan de hand..." En GEFELICITEERD ALLE ZWANGEREN!!
mamainwording: een voorzichtige felicitatie meid. ga je morgen nog een x testen ? Ik ga je volgen hoor x
Hmmm ik heb een beetje gelige afscheiding, hoop niet dat dat betekent dat ik toch zondag ongesteld wordt....
Bedankt al vast voor de felicitaties.. ik wacht nog even morgenvroeg af..wie weet. Ik heb wel een goed gevoel erbij. Heb vaker getest en toen was er echt helemaal niks te zien..nu was tie vaag en waarschijnlijk komt dat dooordat het savonds was en ik daarvoor ruim heb gedronken..
Bedankt alvast voor de voorzichtige felicitaties.. ik wacht nog even morgenvroeg af.. was toch aan het einde van de dag, had redelijk wat gedronken..schone urine..Maar ik heb er wele en goed gevoel bij.. Ken ook heel duidelijk steekjes in de buurt van mn baarmoeder..vooral aan de zijkanten. Heel veel misselijk de laatste 3 dagen en voel me totaal anders, niet mn humeur, maar meer lichamelijk..we wachten nog een nachtje..
Spannend hoor, mamainwording... Hopen dat je nog een beetje kunt slapen vannacht! Zal voor je duimen!
Mamainwording, wat spannend! Ben heel benieuwd.. Ik moet nog een weekje wachten. Dit is onze eerste ronde en ik maak mezelf al helemaal gek :s Meen dat ik vanalles voel, terwijl 't allemaal m'n verbeelding maar zal zijn.. Je mag er zo niet mee bezig zijn zeggen ze, maar dat vind ik zoooo moeilijk hè..
Hey ....alle roze dames gefelciteerd....... Ik snap er helemaal niks meer van....zit ik jullie gister te vertellen van joh ik mag straks in het rood mijn temp is gedaald.... Temperatuur ik vanmorgen is hij weer netjes net als alle dagen vorige week 37,2....? Jemig .....wat heb ik toch een dom lichaam....wie heeft dat ook weleens gehad? Liefs
Hey ....alle roze dames gefelciteerd....... Ik snap er helemaal niks meer van....zit ik jullie gister te vertellen van joh ik mag straks in het rood mijn temp is gedaald.... Temperatuur ik vanmorgen is hij weer netjes net als alle dagen vorige week 37,2....? Jemig .....wat heb ik toch een dom lichaam....wie heeft dat ook weleens gehad? Liefs ps sorry voor de 2 x berichten
Ik heb gister getest maar helaas negatief. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus is maar als ik 28 dagen aan houdt kan ik eigenlijk pas maandag de 22ste testen. Misschien te vroeg getest of gewoon echt niet zwanger. Ik baal echt en had eigenlijk gedacht dat het raak zou zijn aangezien ik van ons dochtertje door de pil zwanger ben geraakt. Ik wacht nog even af tot woensdag als ik dan niet ongesteld ben geworden doe ik nog een testje en anders gaan we weer vrolijk verder
goedemorgen dames, zwangere van harte gefeliciteerd,geniet er lekker van. hier nog steeds op het wachtbankje. xx claudia
Mamainwording en de andere mama's to be: GEFELICITEERD! Hier zitten we op het wachtbankje... Hebben gelukkig drukke weken voor de boeg, dus tijd gaat lekker snel.