NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eimat

Eimat Niet meer actief

..gefeliciteerd!

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Godsamme!Wat een pijn!Met bloed dit keer,maar wel een klein beetje...Vorige maand was het ook zo erg de pijn en moest ik naar het ziekenhuis....Ik wacht dit af..........

3. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Ik ga jullie verlaten en stap in de ferrari van november. Ik zeg het niet graag maar hoop jullie daar niet aan te treffen.

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik word hier zooooooooooooooooooooo pissed van!Elke keer gaat het weer fout!

GRRRRRRRRRRRRR %$#$^&$# Ik ga naar nov..........

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Tjee, na ruim een week ( volgens mij) niet gekeken zijn er maar 2 rozebij?
    Dit gaat niet goed hoor dames, kom op....

Hier heb ik vanaf gister een raar gevoel in mijn buik en af en toe misselijkmakende steken... Geen idee wat dit nu weer is..

Misschien maak ik mij gewoon te druk met klussen en werken en gezelligheid ;)

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Dit kan spotting zijn, dat is 1 a 2 dagen voor je nod oud weinig bloedverlies.

Maar er zijn ook vrouwen die dit hebben omdat ze zwanger zijn...

Morgen dus even afwachten... spannend...

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0

8. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0

Ik ken het gevoel,.... Wij zitten bijna in ronde12... Maar meid, even diep ademhalen, janeken en jezelf bij elkaar trekken en voor de volgende ronde gaan... Ook jouw tijd komt...

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Thanks Miepie! Ik wilde me hier roze gaan melden maar zie dat je dat natuurlijk allang hebt gedaan! ;)

LOLA & LAUTJUH: JOEHOE OOK GEFELICITEERD!!!!
    \:D/ :whistle: :whistle: \:D/
    Wonderlijk he? Ik ben er nog helemaal bedusd van! Dikke knuf!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Joehoe het is echt PINK SATURDAY! GEFELICITEERD!
    Ik weet helemaal hoe je je voelt! Ik ga morgen ook weer testen... ;)
    Heb alleen nog niet die clear blue. Ga ik morgen kopen voor maandag :) :)

11. judith3101

16 okt 2007
    6
    0
    0
    kam coordinator
    haarlem
    shit :evil: :evil: net ongesteld geworden. En nog een dag eerder dan normaal ook. :evil: :evil:
    Op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen
    Van harte gefeliciteerd voor al die waarbij raak geschoten is

groetjes
    Judith

12. Mamainwording en Go4baby gefeliciteerd!

Het is heeeeeel spannend... Morgen zou ik ongesteld moeten worden, maar heb nog geen oud-bloedverlies gehad. Normaal heb ik dat 1 of 2 dagen van tevoren en mijn cyclus is regelmatig. Gister en vandaag had ik een beetje een weeïg gevoel na het eten (kan natuurlijk ook komen door zenuwen). Moet ook vaak plassen, maar dat heb ik ook als ik ongesteld ben. Ik wilde eigenlijk maandag pas gaan testen, maar op advies van mijn moeder ga ik toch maar morgenochtend testen, anders zit ik de hele dag te zenuwen. Mijn man is werken en ik ben vrij. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, hoop ik... Misschien is het wel te vroeg, maar kan het niet meer houden!

Andere wachters ook veel suc6!
    Meiden die ongesteld zijn geworden, hopenlijk lukt de volgende ronde wel!

13. Claud27, ook gefeliciteerd! Heb je nu 3 dagen voor je nod getest? Ik dacht dat die clear blue testen niet zo gevoelig waren. Wel super zeg!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gefeliciteerd mamainwording :whistle:

16. mamainwording

14 okt 2007
    39
    0
    0
    Claud27 van harte gefeliciteerd.. bijna op dezelfde dag..
    Ik kan het nog steeds niet geloven. Zeg 86 keer op een dag tegen mezelf dat ik zwanger ben en dan nog wil het er niet in. Ga gewoon door met mn normale bezigheden en tussendoor soms een vlinder die door mn buik heen vliegt van opwinding..moet nog echt komen dat gevoel. Wil nog niet te blij zijn, voor hetzeflde geld gaat het nog fout.. je weet het nooit..

Alle wachters succes! Alle mensen die weer ongesteld zijn geworden, heel veel succes en geef de moed niet op! Op een dag zal de roze streep overheersen.

17. mamainwording

14 okt 2007
    39
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties, nu heb je toch het idee dat er mensen zijn die meeleven. Wil het nog niet aan iedereen vertellen, dus dan zit je best wel alleen ermee..

18. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hey meiden,

Nou ik snap er niets meer van. Vandaag ongi geworden :cry: :cry: , gisteravond bruinverlies. Zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad :confused: Het voelde echt net of was ik zwanger, last van de (.)(.), ontzettend veel plassen en zooooo moe..... Zo zie je maar weer dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, en ik wist dat ie daar goed in is maar toch ben ik er weer ingetrapt... :( :( Langzamerhand word ik er een beetje moedeloos van, we zijn nu een kleine anderhalf jaar bezig en nog steeds helemaal niets...

Mamainwording, Go4baby en Claud27, van harte meiden!

Liefs Bregt :cry:

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Is idd super aan dit forum. Je wilt toch praten over je wens of prille zwangerschap, maar doe je niet zo snel met bekenden.

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou mamainwording en claudje een dikke proficiat

Deel Deze Pagina