Hey allemaal.. Allereerst alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD.. En de dames die nog in spanning zitten.. Kom op meiden! ROZE! Ik kan in het rood want ik ben vandaag weer ongi geworden. Ik wist niet precies vanaf wanneer ik moest rekenen. Had gedacht eerst 22 oktober. Maar ik had mijn ei op dag 15 dus klopt precies mijn 29 dagen. Daar ben ik dan wel weer blij mee. Verder ook geen buikpijn, dat mag ook wel in de krant. Heeft een mk wel erg goed z'n werk gedaan zeker... Geen 1 pijnstiller hoeven nemen en ook niet het gevoel gehad dat ik er eentje nodig ging hebben. Verder wel dubbel gevoel allemaal..Vannacht met mijn vriend wel even zitten huilen.. Maar goed. Ik ben blij dat mijn lichaam doet wat het moet doen en het komt vast wel weer goed met ons.. Iedereen heel veel succes nog! Wij gaan weer vrolijk aan de klus volgende week! X SAM
Hoi Sam... Als ik het zo lees zit er vooruit gang in en komt het vast allemaal goed met jullie! Zet em op! En heel goed dat je de tranen even de loop hebt gelaten! Ik duim voor je! Liefs, Thérèse
Dank je wel Therese.. Ik zal ook voor jou duimen..Heb ik nog iets te doen, de komende dagen..HAHA.. Liefs Sam
meiden ik mag in het rood wel mooi veertien dagen na mijn ei ongesteld geworden....op naar de volgende ronde...twaalde ronde moet scheepsrecht zijn! meiden die zwanger zijn! GEFELICITEERD! meiden op de wachtbank succes met wachten!
Hoi Noukie, Is inderdaad perfect dan he... 14 dagen na je ei... Wel jammer dat het niet raak is... Succes in de volgende ronde meid!
Hier ook iemand die niet kan wachten tot de dag om te testen. Volgende week zondag is de dag.... spannend. Fijn trouwens om hier te lezen dat iedereen in volle spanning zit. Heb trouwens van de week wel lichte menstruatiekrampen gehad en nu echt een beurs gevoel in mijn buik. maar ja.... dat kan van alles zijn natuurlijk. Overigens alle zwangere echt super leuk voor jullie! Geniet ervan, voordat je het weet zijn jullie kleine wonders heel groot. (ik heb een dochter van 9 jaar, als de dag van gisteren dat ze geboren werd)
Hoi dames vanmorgen weer getest en weer negatief. BAh bah. Maar even een vraagje heb clear bklue digitaal gebruikt, maar voor het blauwe streepje stond een wit streepje. wat is dit voor een lijntje. vrijdag was dit lijntje namelijk doorzichtig en nu was hij wit? Hoop dat iemand het weet. Nu gauw naar mijn werk en ben benieuwd of de vandaag dan komen. Liefs essiee
mag ik er ook by? ik weet een beetje laat maar na m'n miskraam ben ik lang niet op de site geweest, en sinds enkele dagen er trg op! Nog 4 dagen! véél te lang nog
Vanmorgen bruin verlies dus ik denk dat ze vandaag wel doorzetten.... Als ze doorzijn pas ik banner aan... Toch jammer..... LIEFS nony
goedemorgen dames hier nog geen bloedverlies heb vanochtend voor de grap temperatuur opgemeten omdat ik weet wat die van mij meestal is normaal 36.8 of 36.9 en nu 37.1 dus ben benieuwd
bannercheck........ van de week een paar avonden last gehad van een beetje maagzuur, 1 dag steken in mijn bij ten hoogte van mijn taille en een uurtje steken/krampen in mijn lies. Allemaal van die dingen die ik al heel lang niet heb gehad en waarvan je dus denkt dat het een symptoom zou kunnen zijn.... Maar ga er niet vanuit, dan is de teleurstelling minder
@smallgirl.. Leuk he dat je niet alleen in spanning zit We doen allemaal gezellig met je mee! Ik heb het deze maand extra zwaar dat ik niet kan wachten met testen.. Stom he... Ik heb een meid van 6jaar! En ik weet het ook nog als de dag van gisteren. Ik weet nog toen ik zwanger was van haar en ik haar voor het eerst voelde dat ik zo moest lachen... Ik kan dat gevoel nog oproepen er weer om lachen hahaahha @essiee.. Wat balen dat ie weer negatief is! Ik heb geen idee wat een wit streepje betekent. Staat het niet op het net? Ik zal eens voor je gaan zoeken als ik er aan denk.... Overigens is de clear blue digitaal toch met gewoon het woordje zwanger of niet zwanger? Wel spannend bij jou... 4 dagen overtijd... De duimen draaien! @Jessy... De duimen draaien ook voor jou! @Lobj... Tuuuuurlijk mag jij er ook bij... Duimen draaien hier ook voor jou! @Nony.. Inderdaad nog even wachten dat het echt doorgebroken is... Duim ik voor jou ook nog even door! En ik wil ook 2 streepjes! @Arianne... Zoooohoo... dat klinkt wel veelbelovend moet ik zeggen.... Je bent ook al 2 dagen overtijd... Ik zou zeggen... Check maar vast in voor vertrek met het mooie rose vliegtuig Duimerdeduim! Hier ook nog steeds niets te zien... Maar goed... Ik moet nog een paar dagen... Ik heb wel zoiets van... Vorige 2 cycli was ik nu allang aan het bloeden geweest... dus of mijn cyclus is terug goed op gang... of ik ben zwanger
Mss Ace... Ja je weet het niet meid... Ik herken je gevoel wel heeeelemaal! Wie hier niet eigenlijk he hahaha Je zal nog even geduld moeten hebben meid... Maar ik duim wel voor je! Succes!
Tja inderdaad, wie kent het niet. Gelukkig kan ik mij wel redelijk beheersen en niet al voor NOD testen. Maar dank je wel voor het duimen!