NOD Oktober 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Beastie, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

bedankt voor het duimen en ik ga zeker testen zou het eerst vandaag doen maar mijn mannetje is nog niet terug van zijn werk dus het wordt waarschijnlijk morgen die ene dag kan er dan ook nog wel bij wil het graag samen met hem doen

2. naatje82

naatje82 Lid

18 okt 2007
    15
    0
    0
    peuterleidster
    lelystad
    hallo dames,
    hier ook nog steeds niks, ga vandaag denk maar testen halen.
    ik ga dan denk pas morgen ochtend testen, of vanavond koop er gewoon 2 hahahahah

nou iedereen succes

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Passagierslijst voor het roze vliegtuig

01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett
    02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81
    03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie
    04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace
    05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus
    06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva
    07: Marieke74 & Zazaziezo & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979
    08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek
    09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje & LindaM
    10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201
    11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise
    12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 & Verhip & Lievemama18
    13:QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3
    14: Anouk1974 & Butterfly1
    15: Pendrag & Naomi33 & Hster & Jas
    16: Steffel & Anne79 & MenM & Marieke1610
    17: Kirstenvf & Mamajanneke & Weethetwel & Arbo1978
    18: Sablovesgeof & Batchie & LadyZorra & Eimat & Droppie123
    19: Roxanne & Lautjuh
    20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh & Roos80 & mamainwording & Naatje82 & Arianne22
    21: Manon F & Yustin & Puzzcat24 & Essiee & judith3101
    22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Nieuwbegin & Poekie & Diddl9
    23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH & Leentje79
    24: Jessy2403 & Sann & Therese
    25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki & Yvon26 & Eef76 & Droom & lobj
    26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise
    27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje & Silvana81 & Bienie
    28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie
    29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81
    30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje
    31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida

195 passagiers voor de super snelle roze Airline.
    105 Ongi.....21 Zwanger.... 10 Negatief......1 Twijfel.... 0 Onbekend.... 1 MK.....

Testmarathon 10 Oktober (10-10) :
    1. Yuna28
    2. Newstepinlife
    3. Roosje1201

Testmarathon 15 Oktober:
    1. Pendrag
    2. Shartje ZWANGER!!
    3. Fl3xgirl ZWANGER!!!
    4. Dayenne

Testmarathon 20 Oktober:
    1. Nony
    2. Hster
    3. Bianca75 ZWANGER!!!
    4. sablovesgeof
    5. Ariane22

Testmarathon 25 Oktober:
    1. Jessy2403
    2. Noukie
    3. Yustin
    4. Eimat
    5. Arianne22

Testmarathon 30 Oktober:
    1. Susanbenjamins
    2. Meisje1988
    3. Lientje10

:idea: Yustin, Sam8, Noukie, balen meiden!
    :idea: Therese en jessy2403 ik duim voor jullie!
    :idea: lobj je staat erbij op de 25ste.

4. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    "roze"-damens: Van Harte!
    "rode"-damens: Volgende ronde beter, sterkte!

Ik begin mezelf onderhand een beetje gek te maken. Kan donderdag pas testen, maar de uren duren zo lang! Vast heel herkenbaar voor de meesten!

Iedereen die een dezer dagen gaat testen: GOOD LUCK!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

banner,

ooh wat duurt deze cyclus toch lang :(
    normaal zou ik met 28 dag NOD hebben en dat is duss morgen, voel nog niets.... behalve dat ik al een halve week zeer beroerd slaap zonder duidelijke reden(kan dat een zw teken zijn?)
    eigenlijk wil ik wel testen, maar als mn cyclus weer zo lang word als de volgende is dat ook zinloos...

6. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Goedemorgen Dames,

mijn nod zou de 18e zijn, in het begin van deze topic had ik aangegeven dat het neit goed ging in mijn relatie. De kinderwens zou dus de kast in zijn gestopt.

Gelukkig gaat het nu weer beter tussen mijn man en mij na lang praten en helaas ook schreeuwen..

ALLEEEN ik ben nog niet ongesteld.
    Ik heb getest en de test was negatief.. Alleen ik was zo zenuwachtig dat ik over de hele test heen had geplast.. :oops: stom he, maar ik had hem uitelkaar gehaald en er stond dus maar 1 streepje..

NOD op de 18e zou zijn met een cyclus van 23 dagen. Als ik de normale van 28 dagen aan zou houden zou mijn NOD op 23 okt zijn, morgen dus..

Dus nog even afwachten..

Spannend.. Al hoop ik het eerlijk gezegd nu niet dat ik zwanger ben..

Iewdereen die roze is GEFELICITEERD!
    En de "rode" dames, succes in November.

7. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Even mijn banner checken hor ;)

8. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Mijn banner klopt niet :( :confused:
    Ik ben namelijk 3 dagen overtijd!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo Dames,

Ik ben ongi geworden.
    Voor mij een bevestiging dat mijn lichaam het weer gewoon doet.
    Dit was ronde 0,5 ;)
    Ik ga nu door naar de november nodjes voor de eerste echte ronde!

Ik hoop jullie daar niet meer te zien...
    En voor wie wel: november wordt DE maand ;)

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Mss Ace - Normaal gesproken kan ik ook heeel goed wachten tot over de NOD... maar nu had ik er toch moeite mee... Komt denk ik doordat ik de 2 cycli hiervoor gewoon veeeeeels te vroeg ben gaan vloeien... en nu dus nog niet...
    Dan ga je toch denken he ;)

@Arianne - Tuuuuurlijk is het veel leuker om het samen met je mannetje te doen meid... En die ene dag doet het em idd ook niet meer... Succes!

@Naatje - Al 3 dagen overtijd.. spannend meid! Ik denk er zelf over om de digitale testen van Clearblue te halen.. Die geven gewoon of de tekst zwanger of niet zwanger... Dan is er ook geen twijfel ;) Maar goed... voor ik je nu ga vertellen wat voor test je moet halen... want das niet mijn plaats... wens ik je veel succes!

@Lientje - Dank je wel voor het duimen... Ik voel wel steeds meer afscheiding stromen... Tis nog gewoon blank licht gelig.. Dus ik weet niet of het positief is of niet als je meer afscheiding hebt... Ik slaap wel heeeeel slecht de laatste week... Elke nacht moet ik eruit om te plassen... heb ik anders nooit... en ik word elke morgen om half 6 ongeveer wakker.. Heb ik normaal ook nooit... Ik slaap altijd als een blok...
    Nou ja... blijft gewoon nog even afwachten hier...

Waarom staan er trouwens bepaalde data van testmarathon in en niet voor alle data's?

@Eef - is zeker heeeel herkenbaar.. Hier lijkt de tijd ook te kruipen.. Je zou hem een schop geven he hahahaaha.. die tijd bedoel ik ihihi
    Nog maar 2 dagen meid.. en dan kan je testen...
    Succes!~

@Bapsie - Erg he... dat wachten! En als je dan ook nog van die lange cycli er tussendoor hebt... Meid.. killing! Ik weet het niet of slecht slapen een zwangerschapsteken is... Het zou kunnen... Ik heb het ook heeeeeel erg... Wat ik wel weet dat toen ik zwanger was (buitenbaarmoederlijke weliswaar maar toch ik was zwanger) was ik smorgens ook heeeel vroeg wakker, terwijl ik normaal gezien bijna niet wakker te krijgen ben. Nu kom ik moeilijk in slaap, terwijl dat ik wel moe ben. Ik moet snachts plassen en dat hoef ik anders ook nooit... en ik word elke morgen rond half 6 wakker wat ik ook nooit heb.. Geeeen idee of ik zwanger ben, maar ik hoop het natuurlijk wel! Dus als ik het voor het zeggen heb... ben je zwanger!

@Batchie - Vervelend zeg dat je relatie niet zo goed is op het moment... maar ik ben het wel met je eens... als je relatie niet zo goed is, is het beter om even met kinderen te wachten...!
    Maar ja zal zien.. Nu je het liever niet hebt, ben je zwanger...
    Wanneer ga je testen?

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Elena - Dit kan je oplossen door je cyclusduur een dag korter te nemen.. Dus heb je nu 30 dagen ingevuld... dan doe je hem opnieuw en vul je 29 dagen in... Dan klopt ie in ieder geval met het tellen...

@EllenK - Balen meid dat je ongi geworden bent... maar inderdaad positief dat je cyclus goed op regel is nu... Tuuurlijk wordt november DE maand...
    Moet gewoon! Succes

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Nog steeds geen druppeltje, andere maanden hed ik al wel iets roze bloedverlies. Twijfel wel of ik eisprong heb gehad! Toch spannend. :|

13. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Voor iedereen die zwanger is, super!
    En alle anderen zullen helaas nog eventjes geduld moeten hebben..
    Ik ben ook nog steeds niet ongi, heb voor vanmiddag 14.00 uur een afspraak bij de ha gemaakt.
    Ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen en of doen..

14. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    @Therese- ;) :)

Ik ga zo maar even een test ga halen;)
    Heb dit keer geen symptomen, denk niet dat het deze ronde is gelukt, maar toch even voor de zekerheid een testje doen;)

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hoi Therese,

Onder het motto geen bloed geeft moed, blijf ik voor je duimen hoor.

De testmarathon is elke 5e dag van de maand omdat het voor sommige dan makkelijker is om zich in te houden met testen ;)
    We weten allemaal hoe groot de verleiding is om het te vroeg te doen. Maar als je m iedere dag zou doen werd het wel een hele lange lijst en dan is ook het effect van een heleboel op 1 dag weg natuurlijk.

Ikzelf sta erop voor de 30ste mijn Nod is op 28/10 dus ik ga proberen niet te vroeg te testen op deze manier. Maar of het lukt is natuurlijk een tweede...

Liefs,
    Lientje

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Het allerbelangrijkste symptoom heb je wel hoor Elena, je bent overtijd!

Succes met testen.

Lientje

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Dib - Ik vind het alleen maar positief klinken hoor tot nu toe ;)
    Succes meid!

@Linnepin - Nog een uurtje meid.. en dan ben je bij de ha... Ik ben ook heel benieuwd wat ze gaan zeggen en/of doen... Heb je zelf al een test gedaan?
    Succes!

@Elena - Je hoeft geen symptomen te hebben hoor om toch zwanger te zijn! ;) Wanneer ga je testen? Succes en ik duim!

18. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    @ Teherese, Ja heb al twee testen gedaantwee weekjes terug, en vorige week een ,maar helaas allebei negatief..
    Daarom maar ff naar de ha toe vanmiddag..
    Maar heb al wel gehoord dat het bij meer meiden langer duurt voordat ze ongi worden nadat ze gestopt zijn met de pil, maar toch spannend!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    linnepin wat een onzekerheid

in welke ronde zit je?

XXX

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lientje - Daarom... geen bloed geeft de vrouw moed... en daarom panikeer ik ook nog niet ;) Ik moet zeggen dat na de vorige 2 cycli waarbij ik ruim een week vantevoren al ging bloeden ik wat meer moed heb ;) Daarom heb ik ook eerder getest... zo van.. Al zie ik maar een vaag strepie... Maar goed... was tegen beter weten in...

Dan zou ik er dus voor de 25e op kunnen? Ik heb nl. 24e mijn NOD.

Dank je wel voor je duimen...

@Linnepin - Ja hoor meid.. het kan soms heel lang duren voordat een menstruatie op gang komt. Weet je er kan zoveel... Er zijn ook vrouwen die tonnetje rond zijn van de zwangerschap en nog steeds negatief testen... Je weet het niet... En daarom is het heel belangrijk dat je even naar de huisarts gaat en het even laat checken... Dan weet je waar je aan toe bent... en mocht het nodig zijn dat er iets gedaan wordt... dan wordt het gedaan...
    Succes!

Deel Deze Pagina