Diana, zo hee, wat een mooi collier! Echt super! Nou vanmiddag naar de ha geweest dus, en daar opnieuw testje gedan, weer negatief wat ik eigelijk al verwacht had.. Nu moet ik nog 4 weken wachten en als ik binnen de 4 weken niet ongi ben dan wordt ik doorverwezen naar de gyn.. Nou liever niet dus!
Super bedankt voor het verplaatsen.. Ben bang dat het woensdag wel rood wordt... Heb nu 2 ochtende achter elkaar vel rood op het wc papier, verder niets... Begrijpo er niets van.. Maar ga toch uit van spotting en dan zal het woensdag wel weer gewoon ongi worden.... Sucees allemaal....
Goedenavond allemaal! Wauwie weer twee zwangere erbij, super! Gefeliciteerd dames. Ik zelf denk dat ik deze week wel ongesteld ga worden want ik heb een mega puist op mijn kin
Naatje en Nin0 Super gefeliciteerd! En Bianca, wat een prachtig collier zeg. Geweldig dat je zoiets kunt maken hoor. Lientje
nog niks aan de hand hier, behalve zin in rare dingen kinder chocolade, kippen poten, hihi, gek toch?! Kan natuurlijk ook heel goed aankomende ongesteldheid zijn... Wel afscheiding, maar geen rood/bruin/roze te herkennen. Borsten worden dikker en steviger... we will wait and see.... [-o<
Essie, balen zeg! Arianne, spannend, we zijn allebei 2 dagen overtijd... Ik ga donderdag weer testen en jij? Wil iemand mij erbij zetten voor de testmarathon op de 25e?
vandaag nod dag.. al twee dagen voor nod krampen... zaterdag beetje bloedverlies..nu niets meer.... tot gisteren gespannen borsten nu ook niet meer.. maar nog geen ... zou het dan toch? gisterenavond een test gedaan maar wz negatief.. te vroeg en verkeerde tijdstip? als er vrijdag niets is maar opnieuw proberen? 's morgen alleen zin in cola! haha! anders nooit! wchten duurt soms lang.. had niet gedacht dat ik zooo ongeduldig was! alle meiden veel succes! Liefs!
Meer roze, meer roze, meer roze! Er moet nog veel meer bij! Zwangeren gefeliciteerd, meiden met duivels dikke knuffies! Hier nog steeds op de wachtbank. Pffffffffff...... Nog steeds geen duivels te bekennen hier. Heb wel een opgezette buik en kan al twee dagen niet naar het toilet. (vandaar ook die optgezette buik natuurlijk). Ook heb ik ietwat gezwollen borsten en zijn ze zeer gevoelig! Ik heb sterk het gevoel dat het ongi dingen zijn. Hoop het niet natuurlijk. Afgelopen week ben ik een paar keer duizelig geweest. Ik weet het niet. Ik vrees gewoon dat morgen de duivels om de hoek komen...... [-X
Helaas ze zijn toch doorgekomen Ik ga door naar november... Iedereen hier heel veel succes... LIEFS nony
Nony, ik ga met je mee. Vanochtend een tampontest gedaan en bruinverlies. Daarnaast is mijn temp iets gedaald dus dat betekent voor mij een naderende ongi. Zet mij maar in het rood! Er moet meer roze bijkomen. Ik wil iedereen die nu aan het wachten is niet meer terug zien in de ferrari! Succes iedereen!
nja net weer getest, helaas weer negatief. ben wel superziek, hoest veel en heb zo een drukkend gevoel bij mn borsten, verder helemaal niks. ik denk ook niet dat ik zwanger ben, toen ik vorig jaar zwanger was zei ik 3 april tegen mn vriend ik ben zwanger, ik wist het 100% zeker zonder dat ik ooit had getest en zonder dat we bezig waren voor een kindje (het was ook zwaar ongeplant) en de volgende dag bleek dat ik echt zwanger was. En dat terwijl ik geeneens symptomen had. Nu heb ik dat gevoel niet dus ik denk dat ik gauw ongi ga worden