goedemorgen dames hier nog niks te bekennen ik ga straks testen ik heb ze nog niet in huis dus vandaar en voelde me vannochtend niet zo lekker om ze te halen misselijk en zo dus ik probeer het vanmiddag dan moet de test het toch ook wel aangeven als het zo is?
vandaag de dag dat ik met normale cyclus ongi zou worden maar nog niets in aantocht... wacht vrolijk verder! Jessy2403 zijn ook verschijnselen van zwangerschap, wanneer ga je testen als je niet ongi word?
Hier ook nog niets te bekennen... Ik wil natuurlijk wel vanalles voelen he... Als ik zo doorga ben ik geen zaad meer nodig.. Ik praat mezelf wel zwanger hahahahaha... Heb nog wel gevoelige borsten.. Niet meer zo zeer als in het begin... maar nog wel gevoelig... Temperaturen heb ik niet gedaan, dus dat heeft nu ook geen zin meer... Ik zal dus nog even gewoon moeten wachten. Als ik het woensdagavond nog niet ben geworden ga ik donderdagmorgen testen.. de 25e Voor iedereen die ongi geworden is: Balen! Laat November maar DE maand zijn! Voor degenen die zwanger zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET ER VAN!
Net te horen gekregen dat 3 collega'zwanger zijn.. Dit is dus een "vruchtbare maand" haha Nou Succes jullie allemaal, net even opgezocht wat een tampontest was en er ook 1 gedaan.. mja geen ene druppel Ik wil eigenlijkl niet zwanger zijn maar nu ik het toch misschien kan zijn ben ik er toch veel mee bezig, zit al helemaal te bedenken wat ik nu allemaal anders zou doen enzo...
Hoi Batchie... Je zal zien... je wilt het nu eigenlijk niet en dan is het raak.... Maar goed... that's live he... Ik ben er deze maand ook meer mee bezig dan andere maanden hoor en ik weet bij mij ook precies waar het aan ligt... Dus dat scheelt weer Hahhaha.. ik zie mezelf ook al liggen in het ziekenhuis met de kleine.. en op de bank thuis zitten de fles te geven enzo
Ja idd, ik heb mezelf ook nu al voorgenomen om er echt van te gaan genieten, vorige ker was niet zo leuk. Maar nu wil ik er dan echt mee lopen pronken.. Zat net naar alle babyspullen van Vishesh te kijken en ik zag me idd ook alweer op de bank zitten met een nieuwe baby en vishesh erbij."..
Hahahah... nou hier dus precies hetzelfde! Inderdaad heeeeeel raar! Mijn nicht zegt: als je jezelf zo ziet zitten, dan is het raak! Nou ik hoop vanuit de grond van hart... wat zeg... tot in het diepst van mijn tenen dat ze gelijk heeft! Ik zie ook voor me hoe lief Amber voor haar broertje of zusje zal zijn... Hoe ze het op schoot heeft... en hoe ze trakteert op school en er trots over loopt op te scheppen... Hoe ik haar steeds van de babykamer moet halen hahahahah En hoe ze het kusjes geeft... SMELT!
Stiekem hoop ik natuurlijk dat het zwangerschapsverschijnselen zijn. Als ik morgen niet ongesteld wordt ga ik donderdag testen.......pffffffff.....
Even afreageren hoor, sorry... Ik mag *&^%#$@%%#$%^^&$# door naar ronde 12... Voel mij even behoorlijk down, ook al wist ik het wel, omdat we niet echt ons best hadden gedaan, het is gewoon toch even de teleurstelling... Ik mag dus rood... Succes voor de wahcters... ga er voor dat ik jullie niet in november zie...
Dik vet balen Nieuwbegin! Veel succes in november. Vind ik zelf toch een mooiere maand hoor Ik heb het idee dat ik ziek ga worden. Voel me belabbert.....
O wat is het hier spannend zeg! Arianne en Therese. Ik duim mega hard voor jullie meiden. En natuurlijk ook voor alle andere wachtende. Voor alle zwangeren: geniet van deze bijzondere tijd! Voor alle, helaas rood gekleurde namen, meiden heel veel succes in de volgende ronde! Voor mij is het ook spannend. Sta te popelen om een test te doen maar stel het netjes uit tot vrijdag. Zou iemand mij daarom bij de maraton van de 25 ste willen zetten? Ga eigenlijk de 26ste testen maar dat geeft niet, laat het jullie dan een dag later weten. Gr Droom
Passagierslijst voor het roze vliegtuig 01: Pipo1973 & Diana81 & Bianca24 & Racebabe & Eevitaa & Vlinder79 & Marieke15 & Zoe10 & Fientje26 & Mad & Muuske64 & Yvett 02: Jusi & Djam & Aleida & SheDevil & Silvana81 03: Azeb & Marrie28 & Sunnycloud & MarielleB & Blondie 04: Sann & Claire & marleentje26 & Mss Ace 05: Pluisje79 & Morgaantje & Coco & MissPuma & Hanna1974 & Pas getrouwd & PinkieWinkie & Rach84 & Lautje24 & Monique1983 & Krokus 06: Daantjuh & Daantje82 & Xanado83 & Miepie80 & Beastie & Nina1983 & Diva 07: Marieke74 & Zazaziezo & Marjolein79 & Charlie01 & Sanoo & Nickyz & Tinus1979 08: Nikkie80 & Boogschutter78 & Maria79 & FreeWilly8 & Manny82 & Dimmel & Wies31& Ijsbeertje & Mariek 09: Yvetje1982 & Newstepinlife & Shraron & Barbeestenboel & April & linda78 & anno103 & Wiesje & LindaM 10: Yuna28 & Tijgertje23 & Madeliefjuh & Afina80 & dayenne & roosje1201 11: Marieke21 & Stef & Fairy Tale & Mieke74 & Teunisje & Visjes & Enise 12: Julita & Snoozie & Tatty Teddy & Loesjuh & Aagje1 & Libra & Prismeis & Mayo1982 & Verhip & Lievemama18 13:QueenBee & Heidi77 & Jessica83 & Zoe1976 & Shartje & Bimba & Wens3 14: Anouk1974 & Butterfly1 15: Pendrag & Naomi33 & Hster & Jas 16: Steffel & Anne79 & MenM & Marieke1610 17: Kirstenvf & Mamajanneke & Weethetwel & Arbo1978 18: Sablovesgeof & Batchie & LadyZorra & Droppie123 19: Roxanne & Lautjuh 20: Lola1982 & Serden & Bianca75 Cynthia26 & Sjarlottuh & Roos80 & mamainwording & Naatje82 & Arianne22 21: Manon F & Yustin & Puzzcat24 & Essiee & judith3101 22: Imafo & Trust1 & Go4baby & Maudi & Truus1980 & Nin0 & Ellenk & Natas1 & Poekie & Diddl9 23: Nikkijane & Lafemme & Dib & Claud27 & Sam8 & MupKUH & Leentje79 24: Jessy2403 & Sann & Therese & Eimat & Nieuwbegin 25: Kadetje & Noukie & YAYA1 & Meisje1988 & Marieke15 & Poeki & Yvon26 & Eef76 & Droom & lobj 26: Tezz & SanneMart & Biancatje & Marrie28 & Roshi & Phemme & Lise 27: Niesje1980 & Zico & Dani86 & Kareltje & Silvana81 & Bienie 28: Shirbeuk & Susanbenjamins & Marin & Lientje10 & Rainstarrr & Sunnycloud & Daydreamy & Sjolie 29: MarielleB & Marina99 & Racebabe & Mss Ace & Diana81 30: Pipo1973 & Taby & Ijsbeertje 31: Visjes & Klavertje44 & Marieke74 & Vlinder79 & Aleida 195 passagiers voor de super snelle roze Airline. 110 Ongi.....23 Zwanger.... 9 Negatief......1 Twijfel.... 0 Onbekend.... 1 MK..... Testmarathon 10 Oktober (10-10) : 1. Yuna28 2. Newstepinlife 3. Roosje1201 Testmarathon 15 Oktober: 1. Pendrag 2. Shartje ZWANGER!! 3. Fl3xgirl ZWANGER!!! 4. Dayenne Testmarathon 20 Oktober: 1. Nony 2. Hster 3. Bianca75 ZWANGER!!! 4. sablovesgeof 5. Ariane22 Testmarathon 25 Oktober: 1. Jessy2403 2. Noukie 3. Yustin 4. Eimat 5. Arianne22 6. Diana81 7. Manon F 8. Therese 9. Droom Testmarathon 30 Oktober: 1. Susanbenjamins 2. Meisje1988 3. Lientje10
ik heb net getest helaas negatief misschien was het nog te vroeg vorige keer dat ik zwanger was teste ik pas met 6 weken positief en toen met 5 weken kwamen pas te kwaaltjes dus het kan altijd nog ik moet gewoon positief blijven
Ach lieverd... wat jammer! Als ik het zo lees... ja dan... positief blijven! Ik blijf dus gewoon duimen! en jij blijft moed houden... DEAL?!